-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
őstag
Én nemrég küzdöttem velük 2 hónapja náluk lévő 175K miatt, rendelés amit ők töröltek.. Csak 6-8 telefonhívásba (x20-30 perc) került, és csak telefonon 3x rögzítették a bankszámlaszámot, hogy vissza tudják küldeni, 4. alkalommal emailen is meg kellett erősítenem Ez sajnos már nem az az emag....
-
SUPREME7
őstag
Elállásnál emag is viszonylag gyors, de általuk törölt rendelés, mintha elveszne a rendszerben. És még van 2 törölt rendelésem náluk, mondjuk azok csak 20K összesen, de hátha rugalmasabban fog menni Nem is fizetek nekik többet elöre, 1 éve még gondolkodás nélkül, nem is volt gond soha (mondjuk nem is törölgették a rendeléseket szó nélkül)
-
SUPREME7
őstag
válasz =Mentor= #174 üzenetére
Mivel a rendelés állapta üres, így az emaghoz át se került a rendelésed, akkor minimum "rögzített rendelés" lenne. Nekem is volt ilyen többször, Edigital rendszere úgy látja, hogy van emag készlet, elküldi az emagnak, de mivel nincs cucc, így nem jön létre emagnál a rendelés. Emagnak írj emailt ezzel a screenshot-tal, a pénzed náluk van, az edigital nem fog semmit tenni.
-
-
SUPREME7
őstag
válasz HUN_Sector #230 üzenetére
Akkor lehet, hogy csak a hozzám legközelebb esőben ostobák. 400K+ cuccot se akarták fizetés nélkül "megmutatni" .... Mondjuk kifizetett cuccra is sokszor 10-15 percet kell várni, még akkor is, amikor üres a bolt, 3 ügyfélszolga üldögél a kasszáknál és egy jobbágy dolgozik, ha éppen betéved valaki. De biztos csak én megyek rosszkor
Másik kedvencem, hogy betettek egy webkamerás ügyfélszolgát, oda kell állni a webkamerás "pult" elé, elmondani neki a rendelésszámot, de fizetni nála nyilván nem lehet, hanem akkor átirányít és újra várakozás, mire élő emberes pulthoz hívnak, fizetsz, és megint várakozhatsz a cuccra Nagyon hasznos. És csodálatos GDPR kompatibilis is, múltkor volt egy mókus aki mobilcserével kapcsolatban ment ügyet intézni, a webkamerás mókushoz osztotta be a gép, és kb az összes személyes adatát megtudta aki a boltban volt
-
SUPREME7
őstag
Ha már easybox automaták a téma
Őrizetben az automaták réme
A kispesti rendőrök elfogták azt a férfit, aki csomagautomatákat tört fel sorozatosan.
https://www.youtube.com/watch?v=r1qJXLAwpVE -
SUPREME7
őstag
válasz Darth_Revan #1460 üzenetére
Ha bolti átvétel, akkor holnap még nagy valószínűséggel ott lesz és ki tudják adni a törlés ellenére.
-
SUPREME7
őstag
válasz sunnysys #1484 üzenetére
Az emag egy gyökér. Aki hagyja magát, annak megpróbálják beadni, hogy csak az eredeti vevő intézeti. A jótállás a termékre vonatkozik, nem a "vevőre". Nyilván te nem tudsz a saját fiókodból visszaküldést intézni, de a számla - jótállási jegy alapján emailben igen. De legegyszerűbb személyesen üzletben.
-
SUPREME7
őstag
Egyelőre még reményt se sokat fűzz hozzá, van 1-2 eladó - köztük ez is - akiknél rendszeresek az elárazások, de nem jellemző, hogy bármit is odaadnának. Garancia szempontból sem az igaziak ezek a külföldi partnerek. Esetleg utána kell kérdezmi, hogy a Sony hazai szervizpartnerei mennyire foglalkoznak vele, hogy nem itthonivásárlás.
De a legnagyobb esélye annak van, hogy törlik a rendelést
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz Bigemperor #1637 üzenetére
Vajon hány ilyen "adminisztrációs" hibán spóroltak csilliókat, és kerestek szintén annyit a promó alatt vásárlókon, akik amúgy nem biztos, hogy vásároltak volna
-
SUPREME7
őstag
válasz jojoando #1644 üzenetére
A jótállás a készülékre szól, nem a vásárlóra. Ha nála a számla, tudja intézni. Ha akadékoskodnak (mert némelyik buzgó ügyfélszolgának ez a hobbija, vagy felülről kapja az utasítást, hogy akit lehet koptasson le) akkor határozottnak kell lenni. Nyilván egy adásvételivel be lehet tömni a pofájukat, de nem kötelező
-
SUPREME7
őstag
Írj az emagnak messengeren, ha weboldalon nem jutnál tovább Diánál. Messengeren viszonylag gyorsan válaszolnak.
De ebből kiindulva, valószínűleg nem fogadják el.
Nem ismerem ezt az Edenred kártyát, ha olyan, mint egy bankkártya, és esetleg, ha a Sameday futár (vagy amelyik futárszolgálat viszi) nem figyel hogy milyen kártya az, és elfogadja a terminálja, akkor talán meghackelhető a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Ha jól látom személyes bolti átvétel, ha bemész a boltba, garantáltan ott lesz még a cucc, ilyen gyorsan nem viszik vissza, és át tudod venni attól függetlenül, hogy "törölt" státuszú
Esetleg az lehetséges, hogy átteszik bolti készletre, de még az se történt meg, mert westendet nem mutatja a porszívó oldalán, hogy boltban átvehető.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Nyugi teljesen el vannak úszva, mindenkinek csúszik szerintem. Nekem december 5 óta áll így több darabból álló csomagom, pénteken hívott a futár, hogy most szedi össze, kell-e még a rendelés De nem tudta megmondani kiszállítva mikor lesz Szerintem most nagyon alálőttek létszámilag erre a szezonra
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Én teljesen megértem a dühödet, bár nekem nincs most olyan rendelésem ami fontos lenne és szarakodnak, de azt látom én is, hogy idén amit művel az emag és a sameday az katasztrófa. Szerintem sose volt még ennyire szar náluk minden. Amit lehet csak alzáról rendelek, ők mint az atomóra, ha meg éppen véletlenül késik a megrendelés 1 napot, már küldenek bocsikupont és tényleg másnapra az ott van ahol kell. El lehet érni őket szinte azonnal chat-en, telefonon. Mondjuk ez emagnál is így volt korábban, nem tudom mi változott, de nagyon elszaródott.
Nekem most egy garis ügyem húzódik 1,5 hónapja, ami még extreme digital vásárlás volt, de már az emag intézi. November 8-án elvitte a futár a cuccot, és azóta se kép se hang, többszöri emailemre nagy nehezen írtak 1,5 hete, hogy megsürgették, de azóta megint nem kapok választ, szerintem már csak jövőre lesz belőle valami. Ha valami fontos cucc lenne, már pipa lennék
-
SUPREME7
őstag
válasz tököscsávó #2131 üzenetére
2 munkanap? Nem vagy túl türelmes. Szerintem uborkaszezonban se válaszolnak 2 munkanap alatt emailre, nemhogy most, amikor szerintem a Sameday miatt sokszorosa lehet a dühös ügyfeleknek, még karácsonyhoz képest is. Esetleg Messengeren hamarabb emberrel tudsz beszélni, bár most arra se fogadnék ...
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Még a gyári csomagolásába se feltétlenül van biztonságban a futároknál, sokszor inkább az a probléma...
Volt már több meredek tévé készillításom, de most karácsonykor MPL futár kinyitja a tolóajtót, 3 tévé egymásnak b@szódva, az egyik sarka beleállva a másik dobozába a képernyő közepénél, vajon melyik volt az enyém? Kérdezem a futárt, hogy wtf, erre, hogy rengeteg tévé kiszállítása volt, nincs mindig ideje kikötni, meg amúgy is "ennyitől nem lesz baja" Aztán persze mikor torzult az arcom, és elkezdtem csúnyábban beszélni még ő feszült be, hogy neki mindegy, hogy átveszem-e ...[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
válasz koncsik #2316 üzenetére
Nekem volt ilyen, emailben ugyanúgy intézték a futárt, szóval csak picit volt bonyolultabb a dolog.
De ha már itt vagyok, sztori... még edigital-os SSD-m döglődni kezdett, írtam a samsungnak mert 5 év garit ígértek rá. Írjak a boltnak, mert cseregarancia, de azt a bolt tudja intézni. Írtam emagnak november elején. Egyből reagáltak is, küldték a futárt, november 8-án megkapták. Aztán ugye kezdődött a BF, aztán hirtelen december lett és hát tudjuk mennyire megzuhantak. December közepén már azért írtam nekik, hogy mi a szitu, de semmi reakció. Írtam chat-en, türelmet kértek. Aztán karácsony utánig elengedtem a dolgot, akkor megint írtam nekik már ingerültebben, de semmi. Január elején ismét, kiegészítve békéltető testülettel fenyegetőzéssel, és lámlám hirtelen fontos lettem, inkább visszautalták a majdnem 3 éves SSD akkori vételárát, amiből ráadásul van nekik még, szóval, simán adhattak volna szimplán egy másikat.
Persze mondhatni jól jártam, de amennyire gyors és korrekt volt az emag 2-3 éve meg előtte, elképesztő ez a mélyrepülés
-
SUPREME7
őstag
válasz FireFox1996 #2419 üzenetére
Az újracsomagolt cuccoknál külön jelzik, hogy arra mennyi garit adnak, ez nem feltétlenül egyezik meg az új termékével. Viszont ha van képernyőképed az adatlapról, hogy az újracsomagoltra is 2 évet írtak akkor biztosan módosítják.
-
SUPREME7
őstag
válasz Shokkolo #2575 üzenetére
Miután rányomsz a "Vásárlás részletre" gombra, feldobja ezt az ablakot, de alapból a 48 hónapra van állítva a tab, de arra nincs 0% THM, ha átkattintasz a 20 hónapra, akkor már dobja a 0% THM-et
A promóció is csak 20 hónapra írja, tehát csak arra érvényes
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Március közepén zárták be. Az Etele maradt, de az viszonylag új bolt, lehet, hogy csak szerződés köti őket, és az is megy idővel a kukába. Nyilván üzleti okok vannak a háttérben, de az biztos, hogy amit felépítettek, azt viszonylag hamar le is rombolták. Már csak egy fos piactér, ami teret ad rengeteg hitvány, a legtöbb esetben nem is hazai hátterű cégnek.
Kár érte.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
őstag
Azért mennyivel korrektebb lenne, ha ezt nem kellene külön kérni. Meg egyébként is, miért egyszerűbb egy random "belső" azonosítót ráírni, mint a valósat? A belső azonosító alapján tudják a valósat ezek szerint, különben nem lenne értelme. szóval felesleges bonyolítás. Nekem 75"-os tv-vel játszották el, ami fel lett rakva a falra fix konzolra, hogy küldjek képet a sorozatszámról, a dobozon lévőt nem fogadják el....
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- DIGI Mobil
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...