Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grHawk

    aktív tag

    válasz duvi #36327 üzenetére

    Nem értek egyet. Szerintem baromi jó az új büntetés rendszer, ami viszont elmondható, hogy még szenved az előző hibáitól. Az elmúlt hetekben, 3.0 előtt és után is gyakran jártam, járok CG-k környékén wanted játékosokat (értsd: griefereket) vadászni. A változás ég és föld. Míg 3.0 előtt tucatnyian hemzsegtek ott 10-20 ezres, olykor 100-150 ezres büntikkel, most alig 1-2 portyázott, 70-től 250 milláig terjedő fejpénzel. Az új rendszer anyagi része jól működik, exploitolt milliárdosok ide vagy oda, a pénz mindenkinek fáj, az unatkozó griefereknek is. Az ATR rendszert még nem tapasztaltam, mivel sem áldozat sem griefer nem vagyok, ellenben annyit azért hallottam róla, hogy habár nem legyőzhetetlenek, ellehetetlenítik a támadó munkáját. A PowerPlayhez kötődő bountyk pedig végre úgy működnek, ahogy kell. Paramilitáris fejpénzek, amelyek nem évülnek el, nem fizethetőek ki, tökéletes. Mégis, hogy jönne az ki, hogy egy valós harcszintéren az egyik igen sikeres ellenséges katonai vezetőre vérdíjat tűznek ki, aztán Ő meg kiváltja magát néhány ezerért, hogy "ugyan már srácok", aztán helló. Így reális, végre elhelyezték a powerplayt oda, ahova kell. Ám való igaz, hogy vannak problémái. Az egyik az egész crime&punishment gyermekbetegsége, hogy még mindig képesek a rendőrök életüket áldozni potom 100Cr bountyért a fejeden, a másik pedig, hogy rengeteg esetben bugosan működik az alpha scan (az alap szkennelési funkció). Van, hogy először UNKNOWN státuszba teszi, majd másodpercek múltán vált WANTEDra, van, hogy wantedként lő téged az ellen, mégis wanted leszel, ha visszalősz, ugyan ez előfordul úgy is, hogy CLEAN a vessel, stb., arról nem beszélve, hogy a reckless fire discharge fine treshold mint ha benne se lenne a játékban. Meglövöd a clean hajót egy villanásnyi lézerrel és wanted vagy. Már tudnak a gondokról, remélhetőleg e hét végére vagy jövőhét elejére ígért 3.0.3 helyrehozza a problémákat.

    Fontos infó:
    A Notoriety NEM CSÖKKEN ÁLLOMÁSON VALÓ DOKKOLÁS KÖZBEN (nem telik a -1 Notoriety / 2 játékbeli óra), sem pedig MultiCrew sessionben. Ez azért van, mert ezen két időszak alatt nem vagy kitéve kockázatnak, a Notoriety lényege pedig pont az, hogy ne úszhasd meg könnyen.

    Másik:
    Ha 3.0.2 előtt PowerPlayben anarchy rendszerben Notoriety szinteket kaptál, az bug volt, már javították (discordon sokan hiszik még most is, hogy anarchyban Notoriety jár, gondoltam szólok).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák