Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grHawk

    aktív tag

    válasz orientcx #29925 üzenetére

    Valóban nem egy immersion-fest a multicrew, de "gameplay" szempontból így lehetett megvalósítani. Kicsit keserű a mosolyom a 2.3 kapcsán, de legalább mosoly. Ezzel is gazdagabb lesz a lehetőségek tárháza. Csak nézzük magát a multicrewt:
    - Kezdő haverodat eddig nem tudtad rávenni, hogy foglalkozzon a játékkal, mert túl nehéz elkezdeni, hogy kompetens hajóban ülve ne csak céltáblát játsszon? Megoldás: beül hozzád, megkapja a pénzt, amit te is, közben pedig tanítgatod.
    - Ha egy másik haverod megunja a felfedezést, de egyik pillanatról a másikra nem tud visszaugrani lövöldözni, ez most megváltozik. Így nem kell félretegye a játékot hetekre, hónapokra, csak beteleprezenszkedi magát a harcostárs corvettejébe és máris lövöldözhet/repkedhet a kis mozgékony gépekkel.

    És habár én is inkább immersion párti vagyok, mint sem gameplay párti, azt meg kell jegyeznem, hogy ez szükséges feature. Arról nem beszélve, hogy mily részletességgel megkreálhatjuk virtuális másunkat, valamint az új kamerarendszerrel eddig sosem látott minőségben készíthetünk majd képeket, vagy éppen szelhetjük át a kanyonokat. Igen, a harmadik nézet lehetőségre gondolok. És kicsit vicces, hogy ezt mindenki úgy közelíti meg, hogy a "harmadik nézettől veszt a szimulációs részéből". Miért tartom viccesnek? Ezért.
    Miért nem lehetne 1300 évvel később szinte láthatatlan, apró méretű kamera, amely tömege miatt hihetetlen sebességgel képes követni a szükséges irány nézetét. Egyetlen dolog, ami miatt nem tudjuk elhinni az az, hogy számtalan más, a jövő lehetőségeit kukába dobó félmegoldás van az elitben. Mert komolyan magyarázza meg nekem valaki, hogy mi értelme az ablakos cockpitnek? Semmi. Se tengeralattjárókon, sem mélytengeri kutató járműveken (csak egy laza explorer referencia) sincs, nem hogy a harcászatban használt nehéz páncélosokon. Főleg az űrben, ahol az űrcsatákon kívül számtalan veszély leselkedik egy ilyen megbízhatatlan felületre, űrszeméttől a mini-aszteroidákig... Aki eltudja fogadni a bazinagy üveggömböket, mint cockpit, annak ez nem kéne meggátolja a képzelőerejét.

    Általában azt veszem észre, hogy a deep-immersion pártiak gyakran azokat a dolgokat kritizálják, vagy nem fogadják el, amik megkapják a fejlesztői oldaltól a lore-magyarázatot, és azokat fogadják el, hagyják említés/megjegyzés nélkül, amikre semmilyen magyarázat sem érkezik, csak van és illogikus. Ha lenne egy skála, ahol 1 az abszolút immersion párti és 10, aki szerint akár árkádjátékká is válhatna az elite, én inkább 4-es lennék, de akkor is, ez még az a kategória, amiben megéri a gameplay javára dönteni. A 2.3-ban is ez történik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák