Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nubreed

    veterán

    válasz Döglött Róka #27639 üzenetére

    Szerintem meg egy abszolút jó kibővítése lenne a játéktérnek és élménynek ha lenne benne elérhető gyalogos fegyveres küldetés is. Egyébként ha lesz is ilyen, nem hiszem, hogy kötelező lenne ezzel foglalkozni, tehát akit ez hidegen hagy, mint pl. téged is, azt nem hiszem, hogy bármi hátrány is érni fogja.
    Nekem sokkal nagyobb érvágás volt pl. az engineers update, mert ha ki akarod hozni a hajódból a maximumot egyszerűen elkerülhetetlen. Nem kötelező, csak éppenséggel ha nem akarod, hogy egy HazRES-ben vagy high conflict zoneban elpukkanj 3 perc alatt, egyszerűen muszáj belerakni az engineer fejlesztéseket. Egy jó ideig utáltam ezt az egészet, pl sokáig ezért sem vettem elő a játékot. De most megjött hozzá a kedvem újfent.
    Szóval csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel, hogy ekkor meg akkor leteszem a játékot, mert előbb utóbb mindent meg lehet szokni.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Döglött Róka #27639 üzenetére

    Amúgy sokat említed, hogy erre meg arra fordítsanak energiát. Ilyen alapon reklamálnatnánk, hogy hagyják már a Planet Coaster, mert arra is megy el energia, mégsem szolgálja az érdekünket. De szarkazmust félretéve, nem viszem bele személyes érzelmeimet, csupán ezt látom a kommentjeinket és a te kommenteidet olvasva. Amúgy ezek a mire mennyi energiát tolnak dolog nem függ se a te, se az én véleményemtől. Szilárd terveik vannak, amiket követnek és az egyes feladatokra külön csapatuk. Nem von el pl. az általad említett QOL fejlesztésekről(amennyiben ilyenek tervben vannak) energiát az, ha pl. FPS modulba kezdenek. És itt megemlíteném, hogy szintén Kobra motoron futó Planet Coaster, a korábbi játékaikon is használnak FPS és TPS nézetű modelleket.

Új hozzászólás Aktív témák