-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mortel
senior tag
válasz nubreed #32000 üzenetére
Nem tudod használni nélküle.
Beszélni kell hozzá, de nagyon hangulatos szvsz.
[Ízelítő, hogy miről is van szó]
M
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #32032 üzenetére
"És ha játékban akartál maradni még PVE szinten is, rá voltál kényszerítve, hogy játszd végig az Engineer -eket és upgradelj, upgradelj, upgradelj."
Akartál? Kényszerítve?
Ez egyéni döntés. Senki nem kényszerít a játékra. Bármikor abba lehet hagyni és másik játék után nézni. -
duvi
nagyúr
válasz nubreed #32034 üzenetére
"Ezért csináltam végig a több száz órát?"
Közben nem élvezted a játékot? Nem volt jóérzés, amikor sikerült felfejleszteni a modulokat/fegyvereket és kiélvezni a jótékony hatásukat? Ha tényleg nem élvezted ez idő alatt a játékot, akkor feladom. Én biztos nem játszanék olyan játékkal, ami semmi örömet nem ad. Volt egy pár elhibázott beruházásom, de nem is játszottam velük a kipróbálás után. Mentek a süllyesztőbe és kerestem más játékot, ami szórakoztatott.
(#32035) pcnet
Értem a problémádat, de ez akkor sem kényszerítés .
Ez mindenkinek a saját döntése.
Van egy játék. Mérlegre teszem a pozitív és negatív tulajdonságait.
Ha pozitív a végeredmény, akkor játszok vele.
Ha negatív, akkor passzolom és keresek másik játékot.
Nem ölök bele rengeteg játékórát, hogy szenvedjek.
Tökéletes játék nincs. Mindegyiknek van hibája, csak az arányok mások.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #32037 üzenetére
Nem az ED-t istenítem, mert mint írtam, én is elismerem a hibáit és a fejlesztők elcseszett kommunikációját. Csak azért akadtam ki, mert oda jutottunk, hogy lassan már CSAK a negatívumokról van szó és felsorolunk más játékokat, amik sokkal jobbak az ED-nél. Ennyi a mondandóm lényege.
-
Vesa
veterán
válasz nubreed #32037 üzenetére
"úgy voltam vele, hogy ha már belekezdtem, nem adom fel, de itt már egyre kevesebb olyan pillanat volt, amit tényleg élveztem is volna"
+1, én is így vagyok ezzel.
Az Elite nem rossz játék, arról nincs szó, hogy nem élveztem egyetlen percét sem, sőt! Talán éppen azért fanyalgunk ennyit, mert a játék alapjai hihetetlenül jók (leszámítva persze a p2p-t), és rossz nézni, ahogy a frontier nemhogy nem használja ki a saját maga által létrehozott ziccert, hanem egyenesen hülyének nézi a közösséget és olyan tartalmakat hoz, ami messze elmarad a valódi lehetőségektől. Rengeteg jó ötletet olvasni fórumokon a kezdetektől, sok olyan is van, amihez nem kéne irtózatos fejlesztési időráfordítás.
Pl. én is rajongok a felfedezésért, de ezen a téren szinte semmi fejlesztés nem történt 3 év alatt. hiába a 4 milliárd rendszer, ha egy idő után alig akad izgalmas látnivaló a galaxisban.A tudomány a valóság költészete!
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #32061 üzenetére
Ahogy észre vettem, a játék teljes felépítése egy alap és az ilyen részletek, mint a HUD, mind-mind placeholder jelleggel vannak bent. Mostani elképzelésem az, hogy a season 3, mint core-gameplay elements átdolgozás és fejlesztés egy előre eltervezett dolog volt, valószínűsítem, hogy most fognak hozzányúlni az ehhez hasonló részletekhez.
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #32147 üzenetére
Ugyanebben a témában egy másik profi videó, ObsidianAnt-tól:
The Strange Alien Machine Inside the Thargoid Base[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #32262 üzenetére
Emberek. Félreértés van a fejekben. "nem lehet érteni azon a felfogáson". Ez az én problémám, hogy nem fogom fel, mi jó a mindenkitől elzártságban, csupán leírtam, hogy nem értem. Nem kell velem megértetni, minek éreztek késztetést erre? Én csupán azt mondom, - és most baromi értelmes leszek, mert az elmúlt 4 hozzászólásom mondanivalója ez, és úgy tűnik ezt eddig nem tudtam kikerekíteni - hogy ha van egy új játékos, esetünkben Djuree, aki nyitott az Open play felé, akkor ne csak az "open ilyen sz*r, open olyan sz*r" véleményt hallja, főleg egy olyan játékostól, aki kijelentette, hogy még csak ki sem próbálta. Érted ezt a logikátlan helyzetet? Ez a bajom. És mindössze annyit tettem ez ellen, hogy leírtam, hogy nem csak ez létezik. Egyébként Duvi, én nem léptem át a direkt személyeskedés határát, Vesa hozta be a képbe, hogy Ő "antiszociális", én csupán építkeztem erre. De természetesen számomra sem célszerű a fölösleges vita, úgy hogy ezt a témát hagyom elmenni. Azt hiszem, eléggé érthető voltam, hogy mit akartam eredetileg is véleményezni.
Kicsit kezd ez az Open-Solo közösségi kapcsolat (és most nem keverendő a publicgroupokkal, amivel szerintem semmi gond), egy ilyen fordított túlérzékenységbe átmenni. A külföldi fórumok erre a jó példák, de most már itt is, mert ha valaki valami rosszat mer megemlíteni a Soloval kapcsolatban, vagy - esetünkben - leírja, hogy NEM ÉRTI EZT A FELFOGÁST - akkor rögtön megakarják győzni az ellentétéről. Mi Openesek már lemondtunk rólatok, Solosok. Az új játékosokról viszont nem.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz nubreed #32264 üzenetére
No offense, de nagyon sokszor leírtad itt a topic-ban. hogy az SC izgalmasabb számodra, úgy hogy magával a játékkal még egy percet sem játszottál.
Én is várom egyébként, csak nagyon tartok tőle, hogy egy NMS féle hatalmas koppanás lesz az egészből. És gyanítom, hogy mivel ott pénzért lehet előnyöket vásárolni, a PvP nagyon szopó lesz.
-
orientcx
őstag
válasz nubreed #32576 üzenetére
Azt nem tudom, mert még sosem próbáltam. Ha konda van a közelben, nem FSD-t szoktam tölteni, hanem MC-ket, meg frag cannont.
És mire ugrok, addigra már apróbb tömegű darabokban van, mint egy sidiu.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #32835 üzenetére
A Frontier-nek évtizedes tapasztalata van a park menedzser zsánerben. A Planet Coaster-ből eddig eladtak több, mint egymilliót. Manapság az a legjobb hullámvasutas/vidámpark menedzser játék, bár nem túl erős a mezőny.
A Jurassic World 2015-ös mozi, 2016. februárban tartott 1,6 milliárd USD bevételnél világszinten, amivel minden idők negyedik legtöbbet hozó filmje jelenleg. Jó kis pénznyomda az a franchise. A folytatása meg jövőre érkezik. Ennek fényében nem is olyan rossz húzás ez Brabentől.
És amíg a Frontiernek jól megy addig van esély arra, hogy az ED-nek jól menjen, szóval szerintem fanyalgásra semmi ok.[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz nubreed #32835 üzenetére
Ez logikusnak tűnik,ám volt 2003-ban egy Jurassic Park: Operation Genesis játék.
"The player's main objective is to create a theme park/zoo featuring dinosaurs, make it popular, and make it safe with a 5-star rating. Gameplay functions are very similar to the SimCity and Tycoon game models."Ez úgy tűnik ugyanez a stílus lesz, és eléggé várják mert a fenti gyerekkori kedvenc volt,a fogadtatás kedvező, én azért húzom a szám,mert túl keveset kaptunk Elite-ből még mindig.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Vesa
veterán
válasz nubreed #32891 üzenetére
Jelenleg az X4 bemutatót nézem, és az állam keresgélem még. Egyelőre nem a látványtól (early alpha sincs még a game), hanem amit ez tudni fog! Mondjuk még nem most fog megjelenni, addig elleszek még Elite-el.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #33105 üzenetére
Az biztos, hogy kelleni fognak új modulok és módszerek a thargoidok ellen. Különben nem lenne kihívás a legyőzésük. Az új technológiákat nem fogják ingyen utánunk dobálni. Tuti, hogy erősen meg kell dolgozni értük. Grind nélkül nem létezik játék ebben a műfajban, de még sok MMO-ban is alapvetés. Inkább az arányokon van a hangsúly.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
válasz nubreed #33249 üzenetére
Parancsolj! (de van sima keretes is ingyen)
-
to.ca
tag
válasz nubreed #33385 üzenetére
Teljesen igaz, amit írsz, a Quince-féle (és hasonló, gyors pénzt garantáló) küldetések valóban megölik a játékélményt. De nem kötelező ezeket kihasználni, én is kerültem az ilyen lehetőségeket.
De érdemes a grind felől is megközelíteni a témát:
Ha már a Frontier (még egyszer: jogosan) saját érdekéből is igyekszik bezárni a kiskapukat, akkor arra is fordíthatnának gondot, hogy a felesleges, és a játékélményt rontó rabszolgamunkától megkíméljék a játékosokat. Itt arra gondolok pl., hogy a standard-ként besorolt CIF ne legyen éppen olyan ritka, mint a "very rare" MEF, vagy ha már a szentséges RNG úgyis 1% alatt dob MEF-t, akkor legalább ne kelljen 2 hetet várni, hogy egy-egy bázison respawnoljanak a Data Point-ok, hogy a "very common" Exceptional Scrambled Emission Data a besorolásának megfelelő gyakorisággal tűnjön fel, és még sorolhatnám.
Gondolom, hogy ez nem egy megoldhatatlan programozói feladat, és elég régóta tudnak róla.load"elite",8,1
-
Pissti
csendes tag
-
orientcx
őstag
válasz nubreed #33472 üzenetére
A Chieftaina a pár hozzászólással ezelőtti kommentben(#33460) látható képen, abból a szögből nekem is nagyon tetszik, de aztán láttam felülről, és ez már egyáltalán nem nyűgöz le.
Viszont a Krait-nak sztem bárhonnan nézzük, pazar formája van. És ha már hasonlítod valamihez, akkor sem a Cobrához kéne, mert ahhoz sztem semmi köze, akkor már inkább picit a Vulture-re hajaz, tán a fülke rész miatt, ha fölülről nézzük. Csak amíg a Vulture leginkább egy méretes bögölyre hasonlít, addig a Kraitnak jó kis vadászgép formája van. Persze az ilyesmi mindig ízlés kérdése.
Ami pedig a T10-est illeti, az a legkevésbé sem csigáz fel, nekem soha nem volt "T" kezdőbetűs sóderszállító uszályom, és erősen hiszek abban, hogy nem is lesz
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
wollnerd
aktív tag
válasz nubreed #33496 üzenetére
Én még hozzá az automatikus feliratozásnak is tudnék örülni ha lenne hozzá, mivel én hallássérült vagyok. De ezt kétlem, mivelhogy AUDIO. :/
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
orientcx
őstag
válasz nubreed #33491 üzenetére
"benne voltam valamilyen szinten régen is az Elite -ezésben, de ugyanakkor, a Wing Commander és társai, bármi amit Roberts tervezett sokkal jobban lekötött időnként"
-
Hát épp erről van szó. Te akkor eliteztél, amikor már volt egy csomó más összetett program. Így abból a frenetikus élményből kimaradtál, amit anno az Elite adott.
Ne érts félre nem akarom feltenni az agyonjátszott recsegő viaszhengert a fonográfra, hogy: "mit tudjátok ti, fiatalok", de annak idején, a C64 elterjedésekor az Elite mást jelentett, mint egy játék a sok közül. Akkoriban olyanok voltak a programok, hogy lőj le mindenkit, amíg el nem halálozol. 3x. Vagy 5x. Esetleg ugorj át mindent, amíg bele nem esel. 3x. Vagy 5x. És akkor jötta Tenkes kap... akarom mondani egy olyan játék, ami ha grafikailag természetesen nem is, de összetettségében akár ma is megállná a helyét. Azt a hatást, amit az a minőségi ugrás adott, amit ez a játék a a többihez képest akkoriban jelentett, egyszerűen nem lehet szavakkal leírni, azt csak átélni lehet. Ha az Elite akkor jelent volna meg, amikor már volt Wing commander, vagy Free space, meg sok más, akkor csak egy játék lett volna a sok közül. De az Elite 1984-ben született meg, 64kb-on(amiből még persze lejött annyi, amennyi a gépnek kellett) Hát ezért lett legenda, ezért lett "A" játék.
Ezzel a nosztalgikus rajongással nem vagyok egyedül, a felhasználók egy jelentős része ebből a rétegből került ki, sőt, nem egy olyan régi fun is akad, aki csak azért kezdett megint játszani, mert a régi elite köszön vissza az ED-ben. Márpedig emiatt be kell látnotok, van helyük a régi formáknak is.
De ezzel együtt sztem nem létezik "ős elites - új nemzedék" ellentét, remekül megférnek egymás mellett a régi, és új hajó formák, és egy csomó mindennek már egyébként sincs semmi köze a kiinduláshoz.
Ráadásul azt is elismerem, hogy valóban vannak olyan részek, amiket nem nagyon tudok hová tenni én sem. Ilyen pl(ahogy már említettem is) a HUD, de felhozhatnám azokat a bugyután megrajzolt arcokat is, amik leginkább a múlt század 90-es éveit idézik, viszont a legnagyobb problémám mégis azzal van, hogy már egy jó ideje megtört a lendület, és ezen még a várva várt tharg megjelenés sem tudott segíteni, sőt, ez eddig számomra inkább csalódás.
Az uccsó nagy dobás az egineer volt, és az is már egy éves. Igaz ugyan, hogy közben kaptunk kísérő vadászt, ami az eleinte meglévő kétségeim ellenére szervesen beépült a harci taktikáimba, és jött a multi crew is(bár az rajtam kívül valószínűleg kevés játékosnak jelent komoly előrelépést), de ettől eltekintve csak harmadrangú újdonságok jöttek, a régi nagy ígéretek meg sehol(pl fps), és még csak kilátás sincs az érkezésükre.
És hogy mégis még mindig itt vagyok? Ez jórészt az Elite'84-re vezethető vissza, egyszerűen szeretem az Elite világát. Talán picit érzékeltetni tudtam, miért is örülök annyira a Krait-nak
Na megint jól elf*stam a szót.[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Felhőtakaró
tag
válasz nubreed #33524 üzenetére
Lehet veled tartok és én is inkább kifekszek a tópartra, pontyozni. Na én nem azért mert nincs kedvem beizzítani az térhajtóműveket, hanem mert kongatják a harangokat hogy mindjárt itt a SHADER MODEL 6.0 ami mellé nyilván érkezni fognak hardverek, és amiket az expón közöltek képeket az alapján egy év múlva valszeg olyan grafikát fog produkálni az ED, hogy az állkapcsomat az asztal alatt fogom keresni...
huhh
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #33575 üzenetére
Sokat számít a háromszög forma a pilótafülkéből nézve.
Ami fontosabb: az SRV hangár méretéből kiindulva az Asp/Python közelébe spekulálják a hajó méretét és mintha fighter bay-t is felfedezni vélnének rajta a népek, így végre nem csak az a csúf vasaló (bár, mit is számít az a pilótafülkéből nézve ) Gunship lesz az egyetlen vadászhordozó M-es hajó. -
Azumi?
csendes tag
válasz nubreed #34411 üzenetére
Neeeeem annyira vészes a helyzet, mert a konda moduljait felszereltem a Corvette-re. Ezek tuningoltak és fedezik a modulok 98%-át. Így csak a "maradékot" kell tuningolni.
Apropó; még mindig igaz az, hogy a fejlesztők úgy próbálnak segíteni a mérnökökhöz igyekvőkön, hogy az amúgy nagyon ritka materiálok, a mérnökhöz közeli rendszerekben -ilyen vagy olyan módon tálalva - sűrűbben fordulnak elő?
Mintha lett volna erről egy hír anno....A
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #35593 üzenetére
Hogy könnyebben tudjátok besorolni, a pajzsa kicsit erősebb mint a FAS-nak, de a páncélja kicsit gyengébb. De nem ez a legnagyobb problémája, hanem a szélvédője. Sajnos ennek is Vulture betegsége van. Tesztelés közben elég gyakran repedt be, vagy lőtték ki a szélvédőjét
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen