Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dobolan

    senior tag

    válasz katt777 #1438 üzenetére

    Szerintem a nyilak eltünése nem bug, hanem az engine korlátja.Egyszerre nem lehet x egyforma objektumnál több egy helyiségben szerintem. Ha csak 1-2 nyílvesszőt lősz ki valahol, az ottmarad addig, amíg valaki fel nem veszi.
    Igazán használható támadó varázslatoik a shock alapúak. Viszonylag nagyot sebeznek, és elég gyorsak ahhoz, hogy könnyen lehessen velük célozni. Én viszont nem nagyon fejlesztettem a destruction skillemet, mert nagyon kevés a magickám. A karakterosztály amit választottam az elején nem szerencsés, csak nem akartam már újat kezdeni. Ha most kezdeném a játékot ugyanolyan stílusban játszva, mint most, akkor nord+crusader+warrior birthsign-t csinálnék, és közelharc+gyógyítás-ra gyúrnék + fejleszteném a nyilazást is, mert szerintem az minden harcos karakternek jól jön + az agility fejlesztése elengedhetetlen.

  • SystemRoot

    őstag

    válasz katt777 #1438 üzenetére

    Esetleg az lehetséges hogy ahogy magasabb szintre nősz akkor már átírja a spawnolók mennyiségét, de hogy ezt nem a difficulty slider csinálja az biztos ;] :P
    Gyakran volt hogy babráltam én is össze vissza a diff sliderel,(még "dungeon area"-ba belépés elött(ekkor loadolja be random a creatureöket)) és biza soha nem változott jelentő mértékben a slidertől, +/-1 lehetett az ingás de az is össze vissza, tök véletlen, nem aszerint hogy nehezebbre vagy könyebbre állítottam.
    Jah és ha neked az én szavam nem elég akkor nesze itt a wikipediás idézet: "All that the difficulty slider actually affects is the amount of damage your attacks inflict on enemies and vice-versa." :P :P

    [ Szerkesztve ]

    Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

  • SystemRoot

    őstag

    válasz katt777 #1438 üzenetére

    Jah, és a nyilak eltűnése csak akkor van ha targetben van a nyilacska. Ergo ha megpattan valahol és leesik a földre(anélkül hogy beleállt volna valamibe), vagy lerakod, akkor az tudtommal ugyanúgy nem tűnik el mint a fegyverek. Csak ha beleáll egy kreatúrába vagy falba akkor van idő/limit mennyiség limit. De most hogy belegondolok ezt lehet állítani a .ini-ben.(najo még reggel van szal ezt csak 70%-ra vegyétek biztosra.) Sztem a performance miatt lehet ez. Jah és mellesleg nekem még az is rémlik hogy egyes kreatúrákban látszólag sokkal több nyílvessző marad (kb40-50) mint másokban, és abból olyan 15-20at vissza is tudsz szedni. Ilyenek a minotaurok meg ogrek asszem. Ezt megint ne vegyétek 100ra, de nekem ilyen emlékeim vannak.
    A destruction skilled meg vlszeg azért fejlődik lassan mert lehet nem speciben vannak és nem majorban. Ugyanis ezek jelentősen változtatják azok fejlődési sebességét. Érdemes sztem minden szinten trainerhez járni egyébként.
    Spellekről meg annyit hogy elég bő ellátás van belőlük a vásárolható spellek közül. De ha már bent vagy az arcana uniban akkor meg tudásodtól függően korlátlan csinálhatsz spelleket.
    Ja és igen, dobolan kb jól mondja a shock a legideálisabb spell. Ez némelyest gyorsabb a többinél, kicsit drágább mannailag(azonos dmg), de ritka rá a resist. Szal elég jó sztem. Bár a Frostnak is megvannak az előnyei, mert az a legolcsóbb(manailag) és az minél erősebb annál nagyobb átmérőben repül az ellen felé, ergo nehezebb kitérni előle.

    Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.

Új hozzászólás Aktív témák