-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4333 üzenetére
Csak azokhoz fel kell nyomni a Mind-ot, ami csak a varázslóknak kell.
100+-osak a használhatóak, nekem a Heroval 65 volt.
Na nem mintha 150-es szinten nem lenne rá +8 pontom, de kicsit igazságtalannak érzem.Meg mondjuk az egész játék alatt, főleg a repülő vackok, meg a nagyon távolról támadók miatt sokszor éreztem, hogy varázsló karival előnyben lennék.
Most kezdtem egy Wretch-et amival majd a varázslatokat akarom kipróbálni. Lehet csak jó nagy tévedés volt és a Str meg Quality buildet sírom majd vissza. -
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4335 üzenetére
Semmi hiányát nem éreztem. Egyedül a véres kard spell-t(megnem nézem mi a neve
) használtam többet, meg a weapon artokat, de arra elég volt a 65 egy potival.
Főleg hogy 80ig mehet a sebzés atribute, így mindig azt éreztem elsődlegesnek.
Másodjára közelharci karakterrel biztos bele tennék már 1-2 pontot, de nem a spiritek miatt. -
válasz
Bad Pritt #4370 üzenetére
Erre értettem hogy zavaros nekem a dolog egy kicsit
Igazándiból az endingek leírását akarom elkerülni, nem aszerint játszok, hogy valamelyik bizonyos endinget megkapjam, de meg akarok lepődni a végén. És csak annyit akartam tudni hogy másféle endinget kapok ha nem állok ki a vége előtt Maleniávalannyit tudok hogy a tű amit tőle kapok mikor végzek vele kell ahhoz, hogy később ki lehessen oltani a Frenzied Flamet, és akkor lehet kapni egy speciális endinget ha jól tudom de ez annyira nem izgat a Frenzied Flame hiányában All→M8
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4429 üzenetére
Itt ügye ez, azért nagy kérdés mert egy kicsit rá is játszik a From.
Aztán lehetnek olyan folyamatok amik elzárnak dolgokat.
Bár itt ebbe olyan sok nem is volt. Max 1-2 side quest, 1-2 annyira nem is jó cuccot tudsz elhagyni.
De Én a Bloodborne-t beszoptam, mert idő előtt nyírtam kia ház mögötti huntert, majd szörnyert. Aztán kiderült, hogy a játék utolsó negyede még ott van.
Akkor pont a másik topikban írtad le a DS1 painted world-öt.
Vagy a DS3 2 opcionális pályája is ott van, az Abys Watchers quest lezárások mellett és még stb stb..
Ennek tudatában azért csak olvasgattam egy kicsit, biztos ami biztos.
Amúgy így utólag nagy dolgok nincsenek. Annyi hogy akkor nem 200 óra, hanem 300 óra lett volna az első végigjátszás. Fegyverekkel szívtam volna a fogam. -
Kvelstadt
veterán
válasz
Bad Pritt #4429 üzenetére
Ezt mondom én is. Amit nem akatnak hogy idő előtt elérj azt boss mögé rakták, mint pl az egész havas map, vagy a föld alatti rész ami radahn után érhető el.
Minden más ahova simán odalovagolhatsz azt viheted, semmiféle csalás.
Én mire bementem az első bosshoz volt vagy 10potion +10re húzva. Én csak lovagoltam, szedtem a seedeket meg pihentem a churchökbe. :)_drk
Amúgy ez a játék már nem várja el hogy ha kell calami akkor mobot üss míg kidibja, vagy mobot üss kövekért. A legtöbb fegyver elérhető boss ölés nélkül is ha érte mész és a bányákból sok követ lehet kihozni harcolás nélkül is.
Szóval ha nem glicheled át magad valami elérhetetlen területre akkor nincs itt semmi baj.
Én még azt is megszoktam csinálni hogy az első great rúnás boss után invadelek 3x varre questben, (nem bántok senkit, nem is kell. Csak bemegyek invaderként és gyorsan meghalok) ami után ad egy itemet ami a moghwin palacbea warpol.
Ott minden szét csapna de nem is azért megyek oda, hanem mert van ott egy adak kő.
Csalás ez? Nemhiszem, questet csináltam és még csak nem is feltétel hogy nyerjek párbajt."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
pandras83
senior tag
válasz
Bad Pritt #4466 üzenetére
lehet h leszaladok inkább 0 rúnával és megpróbálom felmarkolni a medált, bár ahogy olvastam, nem olyan nagy szám. mondjuk 2 db grafted scion relatív szűk helyen és egyik sem dob legalább egy smithing stone-t vagy valamit amiért érdemes megküzdeni velük, az elég gáz. magas arcane-nel lehet hogy dobnának valamit?
Cyberfuck Patchrunner
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4483 üzenetére
Akkor még nagyon réteg játéknak számítottak.
Ráadásul a DS1-hez képest sok újítást nem volt a koncepcióban.
Inkább egy rohadt nagy fejlődési ív volt végig.
Most az ER-el szintet léptek és alkottak egy olyan játékot ami már mindenkinek tetszik.BTW:
Most is mondom haveroknak, hogy tolják ezt a game-et meg kibebaszott jó, de nem merik...
és hiába vázolom fel, mennyi segítség van, meg már simán lehet haladni, ha nem jobbra, hanem balra, OW szabadság, túl erősödni is lehet, de akkor se. -
KraX
őstag
válasz
Bad Pritt #4483 üzenetére
En maskepp latom ezt. Szerintem rengeteg jatekos van aki “kivulrol” erkezett az ER-be, ez az elso souls game tapasztalata. En pl tobbek kozott azert sem jatszottam az elozo reszekkel, mert tulzottan klausztrofobnak, zartank iteltem a jatektereket a gameplayek megnezese utan.Illetve grafikai stilusra is latok kulonbseget, az ER valamivel elfogadhatobb egy nyugati szem szamara talan mint az elozo szeriak. Szerintem egyebkent gyonyoru az ER vizualis megvalositasa sok helyen, foleg azt figyelembe veve, hogy ez egy nyilt vilag, nem zart tereket kellett osszepakolniuk a level designereknek/environment artistoknak ahol ebbol fakadoan nagyobb felbontasu textura pakkokat/nagyobb felbontasu modelleket hasznalhattak kisebb latotav mellett. Tudom, sok souls jatekosnak visszas az open world ahogy megvalositottak az ER-ben, de nekem (es vszinusitem sok mas embernek) pedig ez valtotta meg a jegyemet a souls jatekok vilagaba. Lehet, hogy nem lovok melle, ha azt mondom, hogy sokkal tobb embernek fog tetszeni az ER mint nem a nap vegen de akkor sem fakadok sirva ha “csak” nekem jott be ennyire a game, mert vegso soron ez az ami szamit.
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4487 üzenetére
Ez egyik oldalról evolúció, másik oldalról a a szélesebb játékos közönség felé való megfelelés elsajátítása.
Ha kiadnak egy sima DS4-et, akkor mondjuk pármillió ds3 eladással lehetett volna számolni, erre ráment volna x vásárló aki az évek alatt megszerette a stílust.
Erre kiadnak egy könnyebb, emészthetőbb játékot az OW keretei között ami már nem pár milliós bázis hanem több 10 milliós játékos bázissal rendelkezik.
Itt "csak" az volt a kockázat, hogy OW-ben nem működik a játék. Vagy mechanikailag vagy technikailag, az tök mindegy. De kis performance gondok mellett a játék működik! -
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4500 üzenetére
Nem is kissebb és nehezebb kell, hanem megint másabb kicsit.
Nem kellenek a feleselges map részek, tényleg sok helyen nincs semmi még is 10-15 percet lovagoltam körbekörbe mivan itt. Pl: Vulcano Manor.
És Nem nehezebb kell, hanem átgondoltabb. Egy OW játékot ennyi tartalommal nem lehet brutal nehézzé tenni. Ez megint nektek páratoknak lenne jó, sok más milló embernek meg nem.
Egyébként a Bossokon kívül nekem kb olyan nehéz volt mint a DS3 vagy a Bloodborn.
Játék elején ugyan úgy megszenvedtem mindennel, a végén meg egy jó build-del meg ugyan úgy szét gyaláztam mindent. Kivéve persze Bossokat, de ER-ben is jók a játék végi Bossok csak kell hozzá egy jó ASH.
Tényleg a Bossokon lehetne még jó sokat dolgozni, de ezt egy OW-ben, ezer builde variációra, plusz még egyéb dolgok szerintem nem is lehet.
Ilyen lecsupaszított játékokban működhet, meg a DS-ekben jó volt megcsinálva a Soul skálázódás a pályákhoz haladás közben és ehhez mérten erősödtél és szedted össze a materialokat. -
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4510 üzenetére
Mert nekem így is 10/10 a játék. Nem hasonlítom az előző From-os játékokhoz, mert ez lehet valamennyivel kevesebb mint azok, viszont rengeteg mindenben több is mint az előző játékok.
Az a baj, hogy nektek nem tetszik az Open World, pedig ez a játék az!
Plusz ti egy DS4-et szerettetek volna, de ez a játék nem akar DS lenni. Ha azt akartak volna csinálni, akkor azt csináltak volna, de az ugyan úgy nem tetszene nektek, mert már kicsi a játék. A bossok vagy szemetek vagy könnyőek.
DS szintű játékokat már rengeteget csinálnak, persze nem érnek fel játékmechanikailag a DS-ekhez, de ott a Nioh, simán le lehet jól koppintani.
Egyedül a Bossok kritizálását fogadom el jogos kritikának, de mivel van belőle 100 a játékban, vannak emlékezetesek is. Az meg hogy pár darab többször is benne van nem is értem miért probléma. A Lovas Bossok is tök jól voltak elhelyezve a játékban.
Az üres terek meg a mai OW játékokban teljesen általános.Meg hozzáteszem, az előző évek nem sok összehasonlítási alapot adnak értékelésre.
Meg ez egy engedékenyebb értékelési rendszer.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4512 üzenetére
Felhasználták mindenüket ami volt!
Egyértelműen azt vették át ami jól működött.
De sokat is változattak.
ER:
- a karakter fo attributumai ua-ok (str, int stb, a luck at lett nevezve arcane-re ha jol lattam de tulajdonkeppen ua)
Ezt átalakították, mivel van Arcane is, és megint az End ad equipload-ot.
- a harom resource ua es ugyanugy mukodik (hp, fp, stamina) es mukodeseben nincs szignifikans elteres
Stamina másabb, ráadásul alapból sokkal több van.
- eroforras a fegyverfejleszteshez szinte ua (mas lett a recourceok neve es a fegyver upgradek szintje, de mechanikailag ua), nincs szignifikans elteres
Hasonló de szétszedték és szintet is emeltek.- a jatek elejen elersz egy hub-ba ahol tudsz interaktalni az NPC-ekkel akiknel eladni tudsz fegyvert tudsz fejleszteni, kuldeteseket tudsz tovabb gorgetni, gyakorlatilag szogugyanaz
Rengeteg játék használja már ezt, de még így is sokkal másabb ez mint a DS3-ban.
Ott nagyon tetszett, hogy "gyüjtöttem az NPC-ket" oda, innen meg csak koptak.Hasonló rengeteg minden, de rengeteg mident változtattak is.
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4514 üzenetére
Csak ott volt egy kissebb generációnyi szakadék. DS1 is már rohadt elavult volt megjelenéskor pár játékhoz képest. DS3 is és most az ER is elmarad technikailag.
Witcher 2 és 3 között és szakadék van és még rengeteg ilyen példa van.
Az utóbbi években meg semmi fejlődés nincs, ez pont látszik az ER-en is az tény.
Kb ez a megvalósítható jelenleg normlis körülmények között. Ha rosszabb a körülmény akkor jön egy Cíberpunk, ha jobb meg jön egy Sony exkluzív 3x annyi pénz és idő alatt.
Közben meg a 2D 20 évvel ezelőtti Nintendos játékok alázzák a piacot.Egyedül a játékélmény a lényeg, amit az ER hoz is a kornak megfelelően.
-
vorosmarti
senior tag
válasz
Bad Pritt #4504 üzenetére
Az alapjáték maradna ilyen tingli-tangli, a dlc-k meg kőkemény oldschool soulslike-ok. Ismét bilibe lóg a kezem.
Ennek megvan a hagyománya a DS vonalon. Nekem az Ring valójában egy DS 4, mégha véleményes is. Mivel minden DLC ilyen volt, engem meglepne, ha most másképp döntenének. Sztem ide is olyan olyan boss-ok jönnek, amelyek az eddigi DLC-khez mérhetőek.
-
temes69
aktív tag
válasz
Bad Pritt #4541 üzenetére
Egyszerűen késztetést érzek rá, hogy megöljem
Ha elrohanok mellette akkor olyan érzésem van, hogy gyáván elfutottam
Persze halál után nem állok neki ismét mindenkit legyilkolászni, de ezt a trollt tuti leütöm mostmár
Akkor haladok tovább a vagabonddal sztem. Amúgy nekem nagyon hiányzott már egy fantasy ow játék ami nem ubisoftos cuccVárom a witcher3 next gen update-jét, mint egy falat kenyeret, de addig elleszek ezzel sztem
Tudom, hogy nem ugyanaz a két játék, de fantasy-nek fantasy
[ Szerkesztve ]
-
-
BOBAKILL
őstag
válasz
Bad Pritt #4577 üzenetére
Ez azért lehet mert az Elden Lord az csak egy cím. Az nem ugyanaz mint a király segítője a Trónok Harcában, amit ugye a király vagy királynő ad hanem gyakorlatilag egy kiérdemelt rang. Nekem legalábbis ez jött le.
Marika (aki ugye Radagon is egyben) alkalmas volt rá hogy az erőt használja, de királynő csak az emberek között volt. Valójában csak a bábja volt a felsőbb akaratnak vagy erőnek. Vagy ilyesmi. Az meg nem tetszett nekik hogy szétbaszarintotta az elden ringet ami nyilván nem egy ujjra húzható gyűrű hanem olyasmi mint ami Radagon testében is van amikor harcolunk vele. Szerintem mi is egyfajta bábok leszünk az elden ring endingnél. Ranniénál nem.Ott más akarat bábjai leszünk.
Ezek mind csak spekulációk, lehet full baromságokat írtam nem tudom. -
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4586 üzenetére
Szerintem Godwyn-é van nála. Graftinggal beolvasztotta.
A Two Finger elvileg a Greater Will-é és őt még pont mondta, hogy öljük meg.Ez a Radagon -Marika dolog meg szerintem kamu.
Mégpedig onnan gondolom, hogy ő nekik utána hogy lett gyerek?
Alapból kellett neki Godfrey, aki harcol neki. Mondjuk ez már érdekes, mert ha ő a Vessel, elvileg csak csettingetni kellett volna, de csak a fában volt, nem csinál semmit.
Lett 3 gyerek akiből 2-őt tudunk hogy eltorzultak.
Godwynról semmit, csak pont ő okozta a kataklizmát. Ő amennyit láttunk belőle egészséges volt.
Nem sikerült Rannala-ékat legyőzni, pedig a sárkányokat legyűrték.
Ekkor jelent meg Radagon akiről semmit nem tudunk, úgy hogy ő a Fő Boss!
Majd neki Rannalaval lett 3 gyerekük, akik egészségesek.
Majd lelépet és megint lett 2 gyerek akik torzak.
Malenia-t tudnám a Rot Istenhez kötni. Miquela-ról semmit nem tudunk, csak annyi, hogy elrabolta Mogh aki elvileg pure Greater Will leszármazott, mégis a Blood istenhez ragaszkodik, és szerelmes a féltestvérébe...Szerintem Rannala a Moon istenség Vesselje volt. A 2 külön Vessel meg egészséges gyerekeket nemzett. De pont ezért nem is sikerült őket legyőzni, mert egy másik külső istenség védte őket. Rannala után már Ranni vette ezt a szerepet.
Hogy Radagonnak utána hogy lett 2 másik gyereke az a nagy kérdés.
Még ami érdekes, hogy Marika konkrétan halott mire odaérünk, de Radagon is darabokban van. Egy Rune Arc-al fel van feszítve de egy piros "karó"-val át van szúrva. (Jézus Reference )
-
vorosmarti
senior tag
válasz
Bad Pritt #4601 üzenetére
Közel 300 órát játszottam vele, igy nyilván nem mondom hogy gagyi. De azért ez a lock probléma nem olyan bonyolult. Ha nincs bekapcsolva, akkor ne legyen.
Ami az egér elengedését jelenti, az nem hasonlitható össze azzal, hogy a kontrolleren hozzányúlsz-e egy stickhez, vagy nem. Egy akciójáték minden lendületét/ritmusát/élvezeti értékét elveszti, ha minden enemy-t elérve, el kell engednem az egeret. Annyira nem életszerű, hogy elméleti szinten sem tudom megfontolni.
Lezárhatjuk azzal, hogy azért ez nem annyira kardinális probléma, de nem elegáns egy GOTY-aspiráns játéktól.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Bad Pritt #4609 üzenetére
Van amúgy még egy eretnek gondolatom, csak hogy tovább borzoljam a PC játékosok kedélyeit.
Emeljétek fel az egeret és akkor nem érzékel a szenzor. Az önkényes és kéretlen lock on bugot nem hárítja el, viszont a véletlen célpont váltást ki lehet küszöbölni, kattintgatni kell csak úgyis.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4806 üzenetére
Pont ebben a játékban működik a legjobban az OW eddig.
Itt inkább a From-os játékstílus, azaz mindenhova be kell nézni, a legutolsó sarkokba is akár, a legnagyobb probléma.
Rengeteg openworld game-ben ugyan úgy nincs semmi a map 1/3-ában. Ha van is, akkor is teljesen felesleges cucc. Itt meg sok helyen felveszel egy fasza fegyvert, vagy varázslatot.
Én itt imádtam be járni a helyeket. Láttam értelmét legalább megnézni mi van ott.
Aztán persze több helyen nem volt semmi, de emiatt miért működne rosszul?
Ráadásul itt semmi és senki nem mondta, hogy menjél oda.Egyedül a küldetéseket és a kevés játék eleji materialt tudom szidni.
Igazából ami a legjobb benne, hogy alig van guide, az a negatívum is, mert egy ekkora játékban mégis csak több kéne.
Egy ilyen hatalmas játéknál azért mert nem egyértelmű a többszöri végigjátszás.
Bár a From biztos tudta azt is, hogy egy hét után már tele lesz minden velük!
Milyen fegyver kell, merre kell menni stb... -
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4823 üzenetére
Ha belépek a Warzone-ba és leguggolok a sarokban és nem történik semmi max megöl a kör, akkor az a játékhibája?
Bármelyik játékban 100 órán át csak nézelődök mindent is keresve, direkt gudie alapján kutatom fel a "kincseket" az rohadt unalmas lehet.
Pár játéknál én is csinálom, de ez mindenhol unalmas, főleg ha nincs is ott semmi.
Amikor teljesen végigjátsszás alapján csinálok játékot, az is uncsi, mert előre elolvasom mi történik.Vannak teljesen jogos kifogások a játékkal kapcsolatban, de az hogy mindenhova benézel 2x és unalmas a játék, az nem a program hibája.
-
-
_drk
őstag
válasz
Bad Pritt #4828 üzenetére
Nem mind ugyan az. Legtöbben más ellenfelek is vannak. Persze nem nagy változtatások vannak bennük, de sok nagyon különböző is van. Nekem a csak "megvilágított körökben lehet megölni az enemy-t" is tetszett.
A bányákat is szerettem mert rengeteg matit fel lehetett szedni.
És továbbra se kötelező oda lemenni.
Egy AC-ban mennyi mellék küldetés van amit senkit nem érdekel?
Még sok lineáris játékban is vannak teljesen felesleges gyűjtögetések. Mondjuk kb mindenben, ahol van achievement-t. -
Döglött Róka
veterán
válasz
Bad Pritt #4832 üzenetére
De ha tényleg nem kötelező.
Minden OW cucc ilyen. Van egy sztori, az kell hogy végigérj. Minden más extra, tehát nem kötelező. Maximalisták végigtolhatják aztán nézhetnek, hogy jaj, repetitív. Persze hogy az, mivel nem a sztori része, nem kell rá annyit költeni, nem kell külön assetet csinálni. Tartalom, de olcsóbb tartalom.
Ezt hibának felhozni nem kicsit ostoba dolog. Nem a víz a hülye.Nem fogsz tudni ellenpéldát hozni.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Bad Pritt #4835 üzenetére
Jah, pont leszarom, mert a játék értékéből nem von le. Nagyobb mint a DS3? Igen. Több lehetőség van benne? Igen.
Hasogassak szőrszálat random fórumokon? Meghagyom a fotelfejlesztőknek.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz
Bad Pritt #4832 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon.
Az egész abból indult ki, hogy Yodamest szarrá openworldözte magát (150 óra Leyndell-ig)+guide+előre nézi a zónákat, majd írja hogy egy önismétlő, kihívás, felfedezés nélküli, unalmas játék. Erre írtuk neki többen, hogy ami a problémáját képezi az kihagyható. A köcsögös gyereknek se volt kötelező 1000szer leverni Maleniát, de élvezte és csinálta. Rád van bízva hogy érzed jól magad. Ha unod, hogy benézel minden kő alá, akkor ne tedd. Te is megtaláltad a módját hogy élvezd a játékot gondolom, ha többször is végigtoltad.
Amennyiben neked az jelenti az élvezetet, hogy kibaxod a kukába, akkor tedd azt. Mondjuk ez sok mindenre elmondható.Abban mondjuk kiegyezhetünk, hogy ez is csak egy játék, abból meg tökéletes nincs, nem is lesz.
Go Gunners!
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Politika
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Tudományos Pandémia Klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűnyíró topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Dell Precision munkaállomások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable
- Eladó Konfig I7-6700 16GB DDR4 128GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- AMD Gamer Config: Ryzen 5 5600X, 32 GB DDR4, RX 6750 XT 12GB, 1TB SSD+2TB HDD
- Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix 8GB