-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
totyak
aktív tag
Elnézést, nem akarok körülményes lenni, csak nem értem a dolgot. Biztos, hogy volt megadva várható érkezési idő, emlékszem rá. Ha rámegyek a Resolution Centre-re és kiválasztom a "I haven't received it yet" pontot, felajánlja, hogy válasszam ki melyik tételnél van a gond. Ott kiválasztom a tokot és azt írja, hogy a tétel úton van (Your item is on its way) és hogy az utolsó várható érkezési nap december 7. Tehát nekem nem elsősorban az a gondom, hogy nem érkezett még meg, mert mint írtam is korábban, emlékeztem, hogy december eleje volt megadva végső időnek, hanem azt nem értem, hogy miért tűnt el a rendeléseim közül és miért nem tudom ugyanazokat megtenni a rendelésnél, mint másiknál (pl. ha megérkezik, nem tudok majd értékelni, stb.).
Ha én most erre case-t nyitok, az eladó joggal mondja majd, hogy mit ugrálok, még nem értük el az utolsó várható érkezési napot.
Most akkor elvileg érkezik a cucc és december 7 után még van egy hónapom reklamálni, ha nem jön meg? De hogy értékelek majd, miért tűnt el minden?
-
totyak
aktív tag
Ha még nem érkezett licit egy termékre, az eladó tudja módosítani az árat? Kinéztem egy terméket, aminek nem volt fényképe. Írtam az eladónak, hogy legyen szíves küldjön képeket, mert engem érdekelne, amit ő meg is tett, de mintha a képek előtt olcsóbb lett volna a termék. Aztán lehet, hogy csak beképzelem.
-
totyak
aktív tag
Paypalnak ez a gyors pénzfeltöltés funkciója jó drága. Igaz, hogy abban a pillanatban a PP-on termett a pénz, de 282Ft költséget felszámoltak (OTP). Azért az nem semmi.
-
totyak
aktív tag
Mennyi mostanában a postázási idő UK-ból standard postázással? Nyilván változó, de úgy egy átlagot tudtok mondani? Már tizedik napja várok egy csomagot, ami tudom, hogy nem eget rengető idő, de nekem úgy rémlett, hogy egy hét alatt ide szokott érni minden. Kicsit tartok tőle, hogy lába kél, mivel hogy sima csomag, nem lehet követni.
Más, csak elméleti kérdés. Mi történik akkor, ha az eladó refundot ad a vevőnek? Ő, mint eladó bebukja a termékét és a pénzét, vagy neki kártérít az eBay.
-
totyak
aktív tag
Akkor még bőven várhatok rá.
A legkorrektebb esetre gondoltam, amikor az eladó tényleg megbízható és lehet hinni a szavának, hogy postára adata. A vevő is megbízható és neki is lehet hinni, hogy nem érkezett meg. Nyomon ugye nem követhető, mert standard posta. A vevő nyilván az eladótól kéri vissza a pénzét és ezek szerint az általad leírtak alapján a feladó meg visszakapja az eBay-től a pénzt. eBay felé onnantól elég annyit bizonyítani, hogy refundolt a vevőnek, utána ők is fizetnek?
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Olyan problémám lenne, hogy rendeltem egy GBC videojátékot Angliából, de út közben (szerintem) némileg kilapult szegény csomag. A játék kartondobozának az egyik sarka csúnyán meggyűrődött. Csak én feltételezem, hogy út közben történt, a képeken pont nem látszik abból a szögből a doboz, így elvileg lehetett akár már postázás előtt is ilyen. A termék leírása viszont very good és great condition. Magamból kiindulva én az ilyesmit leírnám, ha eladnék valamit. Illetve a játék egy sima bubis borítékban jött, tehát nem volt nehéz kilapulnia. A termék nem volt olcsó, viszonylag ritka, nehezen beszerezhető darab, tudomásom szerint és ráadásul gyűjteményembe szerettem volna. Sajnos eléggé maximalista vagyok, közel hibátlan darabokat keresek.
A történethez hozzátartozik, hogy amikor először érdeklődtem az eladónál, ő egy magasabb összegű postázást javasolt, amihez van tracking és csak kérdésemre keresett olcsóbbat, sima standard posta, nyomkövetés nélkül. Szerintem mondjuk a drágább postázással is borítékban küldte volna, illetve gondolom ezzel az olcsóbbal is küldhette volna jobban védve, valami dobozban.
Kérdésem, hogy mit tehetek, van-e egyáltalán jogalapom reklamálni, vagy ez az így jártam kategóriába esik?
-
-
totyak
aktív tag
Royal Mail International Standard csomag valahogy lekövethető, hogy hol van? Akár általam, ha bemegyek a helyi postára, akár a feladó által, ha ő bemegy? Nem nagyon akaródzik megérkezni egy pakk. Nyomkövetés gondolom nincs rá, mert olcsó volt és nem is kaptam semmi számot, de a két ország postája csak lepapírozza, amikor átadja/átveszi. Vagy ez olyasmi, ami bárhol nyomtalanul elveszhet, kb. keresztet lehet vetni az ilyesmire?
Nincs jó hónapom az eBay-jel
-
totyak
aktív tag
Akkor ez levél, mert egy kis méretű, kis súlyú dologról van szó, talán pár száz gramm. Össz-vissz 5 fontot kért postára, abba belefér a tértivevény? Nyomkövetési számot én nem kaptam, attól éppenséggel még lehet, de ahhoz túl olcsónak tűnik.
Royal Mail oldalán hol tudnám ezt ellenőrizni? Egyelőre az eladónak még nem akarok írni, várok még pár napot, hátha.
Azt hogy kell értenem, hogy a kézbesítést kell igazolnia, nem az elküldést? Magyarán azt kell bizonyítania, hogy ő bevitte a postára és feladta, nem azt, hogy a posta útnak is indította? A feladásról meg nyilván kapott papírt.
Eddig talán egyszer fordult elő velem, hogy valami nem jött meg, most kezdhetem bújni az összefoglalót, hogy mit kell tennem.
-
totyak
aktív tag
eBay azt írja nekem, hogy Royal Mail International Standard-ként küldte el. A Royal Mail oldalán meg ehhez nem tartozik sem tracking, sem signing, szóval gondolom ő sem tud majd utánanézni, ami szomorú. Nem véletlenül csak 5 fontot kért, a plusz szolgáltatásokkal 9-10 font környékén lenne a postázás. A jó hír viszont, hogy a weboldal szerint ehhez is tartozik kártérítés, tehát az eladó még lehet jobban is jár, mint ha megérkezne a cucc. Így talán az eBay-től is visszakapja a pénzét, meg a postától is, már ha lehet ilyet.
Bocsánat a dupla hsz-ért.
-
totyak
aktív tag
De a "szerencsétlen" jóember nem tudja bizonyítani akkor sem, ha tényleg átvettem volna, ilyeneket bedob a postaládába a postás, nem kell aláírnom semmit. Nem egyszer volt már olyan, hogy megjött a cucc, nem voltam itthon és hagyott egy értesítőt a postás. Bementem a postára, adtam az értesítőt, meg a személyimet, adták a pakkot és nem kellett aláírnom semmit.
-
totyak
aktív tag
Még így zárójelben, nem szorosan a témához kapcsolódóan, de eszembe jutott, hogy ugyan aláírást nem kérnek ezekre a csomagokra, amikor az értesítővel bemegyek a postára, de talán maga az értesítő cetli, amit ott hagyok a postán, az bizonyítja, hogy át lett véve a pakk. Bár az is lehet, hogy azok nap végén mennek a kukába, nem tudom, hogy megtartják-e őket, vagy hogy ez alapján bizonyítható-e a külföldi feladó felé a kézbesítés. Szerintem ezeken vonalkód sincs meg semmi sem, kb. bármelyik postás gyárthat ilyeneket száz számra. Gyakorlatilag, ha valaki nem korrekt, akár azt is megteheti, hogy felveszi a pakkot, aztán bemondja, hogy nem jött meg. Valahogy nincs ez jól megoldva. Zárójel bezárva.
-
totyak
aktív tag
Valami azonosító szám nyilván létezik postán belül, az tény, de erősen kétlem, hogy akár a külföldi posta, akár a magyar elkezdi keresgetni ez alapján, hogy hol van, hol akadt el. Azt meg végképp nem hiszem, hogy az angol posta felveszi a kapcsolatot a magyarral, hogy nézzenek már ennek utána. Mivel egy standard levelet várok (Royal Mail International Standard), szerintem (bár ez nem 100%) nincs is az eladó kezében semmilyen papír a feladásról. Ha én feladok egy standard levelet külföldre, szerintem én sem kapok semmit. Ahhoz nyomkövetettnek, ajánlottnak kellene lennie. Nem is tudok mit mondani itt a helyi postán, mert nincs semmi azonosító a kezemben, csak hogy várok egy levelet és nem jön meg. De az meg tuti, hogy a magyar posta nem fog az angollal erről diskurálni. Őszintén nem tudom, hogy valahogy rá tudnának-e nézni nekem.
Az aláírásos témához csak annyit, hogy nemrég szintén jött egy ilyen standard levelem, nem kértek semmi aláírást. Mikor milyen kedvük van.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Üdv. Van egy csomagom, ami nem érkezett meg. Az utolsó érkezési napnak Január 18-at írja az oldal. Vártam még 1 hetet, aztán írtam az eladónak, hogy mi a gondom. Azt írta felveszi a kapcsolatot a brit postával, e-mailben. Jól van, gondoltam, bár nem tudom miért mailben, de akkor majd csak mondanak neki valamit. Ma írta, hogy kapott egy ügyfélszolgálati telefonszámot (gondolom a mailjére válaszként), felhívja őket holnap. Következő biztos az lesz, hogy bemegy személyesen, úgy érdeklődik. (Persze ez lehet, hogy csak én rosszindulatom)
Nem igazán tudom eldönteni, hogy tényleg segíteni akar, vagy csak az időt húzza. A helyzet ugyanis az, hogy nemzetközi standard levélként adta fel, mutatja az eBay, és ezután szerintem hiába érdeklődik, nem tudják majd megmondani hol van.
Én ha így járok, hogy a feladott pakk nem ér oda, rögtön a postára megyek, minimum egy panaszkönyvet elkérek.
Szerintetek?
-
totyak
aktív tag
Gyanítottam, hogy ezt a választ kapom, köszönöm. Egyébként normálisnak tűnt, rögtön felajánlotta, ha nem sikerül előkeríteni, visszaadja az árát, csak nekem úgy tűnik, hogy kicsit időhúzásra játszik. Követelőzni nem szeretek, tehát azt nem írom neki, hogy most azonnal adja a pénzemet, de még ezt a hetet kivárom és hétvégén megírom neki, hogy ne haragudjon, de muszáj vagyok case-t nyitni. Szerintem elég korrekt vagyok így.
-
totyak
aktív tag
Üdv. Tudnátok segíteni, hogy mit akar pontosan mondani nekem az eladó? Értem a szöveget, csak nem tudom eldönteni, hogy mit akar.
"I contacted the Royal Mail and they are saying that it can take 20-30 days to come (even though I paid for 1st class 5 days). I am more than happy to refund your money if that’s acceptable?"
A történet röviden annyi, hogy elveszett a nemzetközi standard levél, nem érkezett meg hozzám. Írtam neki, ő felvette a kapcsolatot a Royal Mail-lel. Most a fenti választ küldte nekem.
Most ő azt szeretné, hogy még várjunk, vagy már most hajlandó visszafizetni a vételárat? Pénteken már két hete lesz, hogy az utolsó érkezési nap elmúlott.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Én értem, amit írsz, igazad is van, csak azt nem tudom mit vár tőlem az eladó. Nekem nem okozna gondot, ha még szeretne várni pár napot. Ha eddig nem jött meg, már nem is fog, de ha mégis, én örülnék a legjobban. De összezavar a levele, nem tudom, hogy várni szeretne, vagy ha kérem, visszafizeti a pénzem.
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Még decemberben rendeltem Kínából egy terméket. Filléres vacak, de nem is az a lényeg. Akkor, decemberben egy olyan érkezési intervallumot kaptam, ami március 6-ig szólt. Nem foglalkoztam vele, Kínából jön, sok idő kell neki.
Ma megérkezett a termék és azt leszámítva, hogy a funkcióját nem úgy tölti be, mint ahogy az a hirdetésben le volt írva, még darabokra is törött. Kicsi kínai beletette egy sima bubis zacsiba, út közben meg gondolom dobták ide-oda.
Nem a pár száz Forintomért, elvből vissza akarom kérni a pénzem. Nem tudom mi a helyes megoldás, azt mondani, hogy nem érkezett meg, vagy esetleg hadakozni vele a törött cucc miatt. Őszinte leszek, én az elsőt választanám.
A bajom csak az, hogy mivel ilyen sok idő telt el a vásárlás óta, most nem látom a terméket a megvásárolt dolgaim között, csak akkor, ha 2017-re váltom a dátumot. Ott viszont nem látom a jól megszokott lehetőségeket a terméknél, csak Save this seller, vagy Cantact seller.
Persze, nyilván felveszem vele a kapcsolatot, de ha kekeckedik, mit tudok tenni? Tényleg nem az összeg a lényeg, ha nem ripityára törve ér ide, csak szimplán nem úgy működik, mint vártam, akkor benyelném a dolgot, elvégre kínai.
-
totyak
aktív tag
Mennyivel csúsztam ki a határidőből? Egyáltalán mennyi volt a határidő. Dühítő, hogy sosem tudom ezeket. Miért csúsztam ki, ha elvileg március 6-ig írta, hogy megérkezhet?
Ha belemegyek a Resolution Centerbe, ott még ki tudom választani, hogy nem érkezett meg a termék és ezt látom:
Elvileg az a megoldás is működhet, hogy csak írok neki és akkor ő magától visszautalj a pénzem?
-
totyak
aktív tag
Jajj, elnézést, nem szemrehányásnak szántam a sok kérdést, ha esetleg annak vetted. Nem kell bocsánatot kérni. Inkább magamnak szántam őket amolyan költői kérdésnek, hogy már megint mit nem vettem figyelembe a buta fejemmel
És ez mit jelent számomra? Március 6 után megjelennek majd a hiányzó menüpontok a terméknél? Vagy csak a resolution centerben tudom majd elindítani a reklamációt? Mert ugye azt sem tudom leigazolni, hogy megjött, az a mező sincs ott a terméknél. Esetleg az eladóval tudom felvenni a kapcsolatot, bár az is segíthet.
Ezt látom:
KATT
(magát a terméket én töröltem a képről) -
totyak
aktív tag
Üdv!
Az eladónak nincs valami kötelezettsége, hogy miután én kifizetem a terméket, neki mennyi ideje van az postázni? Nem azt mondom, hogy a 4 nap eget rengető, de nem ehhez vagyok szokva.
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Március másodikán rendeltem Kínából egy terméket. A rendszer nem jelezte, hogy útnak indították, ezért tegnap már rákérdeztem. Jött a sablon duma, hogy elnézést, megsürgetik a raktárat, türelmemet kérik. Már az gyanús nekem, hogy nem akarják küldeni, nem szokott ilyen sokáig tartani.
Aztán ma látom az eBay-en, hogy elvileg ma útnak indították. Hogy, hogy nem, éppen a reklamálásom utáni napon. De továbbra sem látok a terméknél várható érkezési dátumot. Ez normális, lehetséges ilyen? És ilyenkor mennyi idővel számoljak érkezésre. Azt sem tudom mikor tartok ott, hogy kifutok a refund időből. A postázás elvileg Small Packets - International - Air, de ebben is erősen kételkedem.
Kaptam viszont egy tracking numbert, ami szintén kamunak tűnik: ID18022828256886CN
Ha eBay-en ráklikkelek, mutatja, hogy dispatched, de pl. a China Post oldala kiakad tőle, nem mutat semmit.Köszönöm
-
totyak
aktív tag
Elnézést, szokás szerint előbb kérdeztem és nem olvastam az összefoglalót.
Nekem csak az a fura, hogy ha a vásárlástól 30 nappal lehet számolni, de az eladónak meg nincs semmiféle feladási kötelezettsége időben, akkor ő akár 2-3 hetet is várhat a küldéssel, akkor meg persze, hogy nem ér ide Kínából a 30 nap alatt. Ráadásul, ugye én másodikán vettem a tételt, tehát április másodikán lejár a 30 nap, ha én akkor írok neki, úgy is türelemre fog inteni, főleg, ha csak ma, kilencedikén adták fel (elvileg, már ebben sem hiszek).
A fent jelzett számra konkrétan azt írja nekem az eBay, hogy Tracking number, az pedig nem csak egy sima csomagazonosító, szerintem. Bár nyilván nem reméltem, hogy egy ilyen olcsó, kínai cucchoz TN-t kapok.
Small Packet International Air, tehát ez valóban repülővel fog jönni, amivel vélhetően sokkal előbb itt lenne, vagy ne álmodozzak és szépen hajóval hozzák?
-
totyak
aktív tag
Elhiszem, amit írsz, mert nyilván jobban tudod, azért vagy te a topikgazda, de nekem valahogy akkor is sántít ez az egész. Reklamálok egy héttel a vásárlás után, hogy mi van már, miért nem küldi és másnap hipp-hopp éppen indul egy repülő, amire felpakolja a cuccom. Jó eséllyel csak bejelölték eBay-en, hogy megtörtént a feladás, de valójában meg nem. Azt nem tudom megmondani, hogy mi a biznisz abban, ha hetekig (vagy egyáltalán) nem küldi el a vásárolt tételt, de nekem valahogy rossz érzésem van most.
-
totyak
aktív tag
Az a baj, hogy itt semmi vállalási idő nem volt a feladásra, nem írta, hogy 3 nap, vagy 5 nap, semmit. Ezért írtam neki így egy hét után. Erre írtam, ha akarná, hetekig is húzhatná a feladást.
Természetesen elfogadom, hogy nem rögtön adja postára a cuccot, nyilván lehetetlen, de mennyi a valószínűsége, hogy miután rákérdezek, rá másnapra éppen indul egy repülő, amire ő éppen feladja az én motyómat, mikor előtte egy hétig nem sikerül?
És igen, neked ott van a dátum, május kettőig nyugalomban várakozol, meg még utána 1-2 hetet, nekem meg sehol semmilyen dátumot nem ír.
Se feladásra vállalási idő, se várható szállítás, csak a várakozás, hogy tényleg feladta. De rendben, akkor március 2-től, amikor megvettem, kivárom az 1 hónap + 1-2 hetet, aztán meglátom. Nagy baj nem lehet, legfeljebb visszakapom a pénzem.
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Ez tényleg valamiféle tracking, vagy mifene ez? A megvásárolt terméknél adja be ezt az ablakot, ha ráklikkelek a tracking numberre. De sehol máshol nem tudok ezzel a számmal semmit sem kezdeni.
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Hogyan tudnám azt kideríteni, hol tudok utánanézni, hogy egy terméknél mennyit kell fizetnem, ha Global Shipping Programot használ az eladó? UK eladó és alapvetően csak UK-ba postáz, de a termékleírásban írja, hogy tengerentúli vásárlók is nyugodtan érdeklődjenek. Megtettem. Ezt a választ kaptam:"Hi, from what i can see i should be able to send using ebays global postage option so it should be £3.40."
Egyáltalán az általa említett "ebays global postage option" az általam gondolt global shipping program lehet? Ez a 3,4 font nekem nagyon alacsonynak tűnik, ahhoz képest, hogy alapvetően is olyan 4-5 fontot szoktak kérni, sima UK postával is. Egyébként 3db PS1 játékról van szó.
És hogy fog működni, ha tényleg global shippinggel jön a cucc? Ugyanúgy kapok e-bayen egy fizetési felszólítást és ott PP-lal fizetek, aztán semmi több dolgom nincs? Sosem használtam még ilyet.
Köszönöm
-
totyak
aktív tag
Most kivételesen olvastam az összefoglalót, mielőtt kérdeztem
Értem én, hogy az eladó elküldi egy másik cégnek, ők meg nekem, így még furább az alacsony ár, hiszen a köztes cégnek is kapnia kell valamennyi pénzt és gondolom a költségekbe az is bele van számolva amennyiért az eladó ennek a cégnek elpostázza. Szerintem sokkal egyszerűbb, ha Royal Mail-lel az eladó maga küldi.
Attól tartok igazából, hogy most hasra ütésre bemondott egy ilyen alacsony árat és miután megveszem és fizetni kellene, kapok valami eszetlen magas összeget.
Igen, a 3 játék fizikailag jelen van, ha erre gondolsz. Műanyag tok, lemezek, papírok.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Elhiszem neked, mert sokkal jobban értesz hozzá, mint én, bár nekem ez magas. eBay-nek abban mi a biznisz, hogy ők fizetnek a cégnek.
Tehát te azt mondod, hogy ez a 3,4 font reális lehet? És ugyanúgy tudok majd fizetni, ahogy megszoktam? Én magam ellenőrizni sehogyan sem tudom ennek a dolognak a költségét, ha jól értem?
-
totyak
aktív tag
December 26-i rendelésemnél hogy tudnám megnézni, hogy mikorra volt az ígért érkezés? Hiába állítom be, hogy mutassa 2017-et, látom is a terméket, de a dátum már nincs ott. Szeretném megtudni meddig tudok case-t nyitni, ha szükséges.
Kínai eladó, nem jött meg a batyu. Két hete írtam neki, kérte várjunk még. Vártam két hetet. Tegnap megint írtam neki. Válasz: adjam meg a címem és ellenőrzi, hogy jó helyre ment e a pakk. Megadtam. Mai levél: nyugodjak meg, a cucc úton van, még 10 nap kell neki. Ezt így, pontosan még 10 nap. Holott sima levélként küldte, az Úristen nem tudja azt nyomon követni. Az a gyanúm, arra játszik, hogy kicsússzak a vevői védelemből. Erre már őszintén szólva elgurult a gyógyszerem és megírtam neki, hogy küldje a lóvét, mert nem szeretnék se case-t nyitni, se negatívot adni, de megteszem, ha kell.
(Amúgy filléres lófütty a cucc, de nem hagyom, már csak azért sem.)
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Tegnapi kis történetem (#72844) végkifejlete, ma hipp-hopp a PP számlámon termett a refund és nagyon sajnálkozott a kínai, hogy még nem érkezett meg a csomag, de továbbra is állítja, hogy nemsoká ideér hozzám és akkor kéri, hogy fizessek megint. Természetesen kifizetem neki, nem gond, de 2017.12.26-i rendelés már nem nagyon ér ide.
szóval úgy látszik némi fenyegetés nem árt nekik. Bár nem szeretem, de azt sem, ha teljesen hülyének vagyok nézve.
-
totyak
aktív tag
Üdv!
Az összefoglaló szerint, "ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem."
Ez egy írott eBay szabály, vagy csak egyezményesen elfogadja mindenki. Kínából várok valamit, március másodikán rendeltem. Itt is érvényes az 1+1 hónap, nem számít, hogy Kínából szinte esélytelen a megérkezés 1 hónap alatt? Ha esetleg reklamációra kerülne a sor, nyugodtan hivatkozhatok erre az 1+1 hónapos dologra, érteni fogja az eladó miről beszélek? Természetesen nincs várható érkezési dátum megadva.
Ha jól értem, most érdemes még várnom legalább két hetet, mert még akkor is marad kettő, hogy refundot kérjek, esetleg case-t indítsak.
Köszönöm
-
totyak
aktív tag
Rendben, köszönöm. Lényeg, hogy ezekkel az időintervallumokkal a kínai eladónak is tisztában kell, hogy legyen, tehát nem "nézhet rám bambán", hogy mit akarok az 1 hónapommal.
Nálam ugye már 30 nap körül járunk, de az is igaz, hogy nem küldte március másodikán a cuccot, csak kb. egy hét múlva, amikor már szóltam neki, hogy mi a csuda van. De szerintem az nem az én gondom, hogy ő nem törődik a dologgal. Ha vásárlás napjától 30 nap a várható érkezés, én ahhoz tartom magam.
-
totyak
aktív tag
Üdv! Valaki kérem segítsen ki, hogy az eladó mit is válaszolt nekem. Már fejlődik az angolom, de ezt nem tudom értelmezni.
"Hi yes I can but unsure of cost until point of invoice via ebay worldwide shipping. Thanks"
Ezt válaszolta arra a kérdésemre, hogy tudná-e postázni a játékot hozzánk és mennyiért.
Köszönöm a segítséget
-
totyak
aktív tag
Szia. Köszönöm a segítséget.
Item location: Harlow, United Kingdom
A termék pedig egy Sega Dreamcast játék (vastag, műanyag tok, egy lemez, kézikönyv), ami szerintem max. 200g
Sajnos nincs itthon egy Dreamcast játék sem, hogy lemérjem annak a súlyát, de lemértem egy speckó PS1 kiadást (vastag műanyag tok, 2 lemez, kézikönyv, térképek), az is csak 179g.
Ha kellene maga a termék linkje, azt privátban küldeném.
Köszönöm
-
totyak
aktív tag
Üdv! Mit tudok tenni, ha az eladó nem küldi a teljes számlát és így nem tudom kifizetni az árut? Megegyeztünk egy postaköltségben, egészen addig készségesen felelgetett minden kérdésemre. Megvettem a terméket, írtam neki, hogy küldje a számlát. Nem felel. A terméknél, a fizetés részen van egy total request gomb, ott is kértem, de semmi. Nem gond, ha a termék nem lesz az enyém, nem égbekiáltóan fontos, de az eBay engem fog majd cseszegetni, hogy miért nem fizetek.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest