Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
Én is csak olvasgatok, szakértek. De már annyira vágom a dolgokat, hogy jobb is ha nem játszok mert akkor az MMR rendszert lehetne kidobni az ablakon, tuti kiakasztanám a számlálót
wikings2-ről ne is beszéljünk, ő még szakérteni sem tud ez mekkoravó't...szerk.: Mi az a CW? Clan War
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
Én 667 órát játszottam vele, szóval kezdő vagyok. Persze az MMR-em nem tükrözi a tudásomat mert valóságban bőven MMR5000 felett kéne lennem, de ugye mint minden dotás én is összekerülök mindig az oroszokkal, laggal, noobokkal
Viccet félretéve 667 játékórával viszonylag gyenge vagyok. Szinte csak supportolok, és itt a fórumon vannak olyan tudású játékosok akiktől eldobom a hajamat (nem, nem la-cc az ). Nem is szoktam nagyon okoskodni mert mellettük hülyén néz ki az én kezdő, okfejtésem. A kisfiam mellett nagyon nincs is időm játszani, ezért én inkább szeretem, csodálom a játékot és a játékosokat. Mivel nagy e-sport fan vagyok ahogy tudom követem a Lanokat, versenyeket.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-conrad-
addikt
Ha ma lesz időm jön a nagy experiment, toltam egy szándékos lose streaket a hétvégén (normalon) és most kíváncsi leszek ha rankedet tolok mennyire lesz easy.
-
sg22
senior tag
-
xavix13
őstag
A legjobb dolog úgy kikapni hogy az enemy ancient 75 (!) kicseszett hp-n marad.
One thing I've learned: if you don't draw first, you don't get to draw at all.
-
xavix13
őstag
válasz D1Rect #15508 üzenetére
Hát ez most valahogy nem vigasztal. Throw is real...