Hirdetés
Aktív témák
-
overclk
tag
Már felvetett kérdés, de mivel nem találtam rá elfogadható választ felteszem másképp :) : Miért tesznek a gyári D3-ba olyan mechanizmust, ami akármilyen virtuális meghajtó észlelése esetén nem engedi futni a játékot ?!
...De ez csak egy dolog..., mert miután uninstalláltam a Damon tools-t, majd reboot és ugyanez a hibaüzenet :((
Miért ne használhatnám a D-tools-t saját magam által készített legális image-ek mount/dismount-olására ?! :((( -
Drizzt
nagyúr
válasz tiv83us #3446 üzenetére
Half-Life 2 pontosan ilyen lesz, ugyanazt a fizikai motort(HAVOK2) használja, mint az MP2, de mlég össze is lehet majd ragasztani tárgyakat, illetve minden parányi darabokra törhető, az ellenfeleket ki lehet úgy nyírni, hogy megdobálod őket asztalokkat, deszkákkal, s minden egyébbel...
I am having fun staying poor.
-
kretenallat
senior tag
kimaradtak a jatekbol a plazmavetos pokok? az olyan edik voltak a kettoben. mar ott tartok h sarget kene lenyomni az a quest, de meg egy darabot nem lattam a kedvenceimbol. (arachnofobias vagyok egyebkent)
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
djtörök
senior tag
válasz kretenallat #3457 üzenetére
majd lesz a Doom4-ben :DDD
-
kretenallat
senior tag
válasz djtörök #3458 üzenetére
olvastatok azt pdat amiben emailben megkoszoni a lanya az apjanak a karacsonyra kapott quake 43at? :D nagyon lol ''its even better than the super turbo turkey puncher'' lolz0r (ami meg az elejen volt ugye a jateknak)
jah igen. csak jonne mar a q4. anno lattam belole par enemy rendert es gyomorforgatoak voltak meg igy fekete feherben is. alig varom :D
[Szerkesztve]:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
tiv83us
veterán
Nem akarok annyit offolni, de az MP1 teljesen mas fizikat hasznalt. Ha megnezed a kulonbseget, ott sosem terult el egy ember maskeppen es nem sodort magaval szekrenysorokat...stb. Ez az a ''ronybaba effektus'' amirol mar beszeltem, hogy fuggoen hol es hogy talalod az ellent, ugy terult el esik le...stb nem pedig elore bepogramozott ''kiterulesei'' vannak :D
Szvsz e teren az ujitasok hatalmasok voltak. Bocs a sok offert :)Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Valaki ert mar el 25000 pontot vagy tobbet a Super Turbo Turkey Puncher 3-ban? En igen :DDD /Csak mert valahol olvastam hogy valami extra jar erte es hat, legyen...:D/ Nem akarom leloni a poent, de eleg komoly... /komolytalan/.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Toomy
senior tag
Köszönöm a tippeket !
Már próbáltam sok drivert jelenleg 4.8-as catalyst-os omega van fent.
De kiprobalom a Medált és a Q3A-t. -
overclk
tag
....Köszönöm a válszokat ! Okosabb nem lettem, mert akárhogy is forgatom a kezemben ez egy legális gyári Doom 3, és panaszkodik/nem hajlandó elindulni a virtuális meghajtó miatt, amelyet hiába uninstalláltam...A problémát rögtön megoldottam ;] , de akkor is: nehogymáranyúlvigyeapuskát !!
-
GEIL
addikt
Sziasztok !!!
Végre feltettem a Doom III-at + magyarítást + Win98Se patchet......:D
Első benyomások: Gyönyörű, Izgalmas, Látványos........de írtó nagy gépigényű:(
Abit SA6 (intel815EP)
PIII 933 @ 1055 (133@150)
512 SD RAM (133@150, cas2-2-2)
Abit GeForce 4 TI 4200 128 DDR 250/440 @ 310/605
Timedemo:
1024x768 ultra high = 13 Fps :O
1024x768 high = 13,9 Fps :O
1024x768 medium = 15,7 Fps :O
1024x768 low = 19 Fps :O
800x600 medium = 18,7 Fps :O
640x480 medium = 23 Fps :((
640x480 low = 27,1 FPS :U
Szóval ennyit erről....:F
Ez egy borzalmas gépigényű förmedvény..:(:(:(
Az az érdekes hogy havernak P4 2.6@3,0 + 512 DDR+9600 XT
800x600 medium = 28 Fps !!! :Y
Szóval ennyivel lenne csak gyengébb az én gépem ??? :)
De azért csak végigviszem én a PIII-al !!!:C:C
A legérdekesebb az volt hogy én NEM LÁTOM a timedemoban a különbséget a pl:15 és a 23 átlag FPS között....mert game közben annyi a különbség hogy ahol ''tud futni'' ott csúnyábban nem 32 hanem 54 az FPS, de jön egy zombi aztán máris 16-19..
Tehát már ott tartok hogy nyomom vele 1024x768 high-on, mert ha zombi van aképben akkor így is úgyis leesik az FPS, ha meg nincsen ellenfél akkor meg mind1 hogy 32 vagy 41 NEM ???:F
bye...------------------------- i7 13700K - 64Gb DDR5 - RTX4070 ---------- i5 9600k - 32Gb DDR4 - RTX3060 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
Frosty
aktív tag
Sziasztok!
Kb egy hete vittem végig a játékot. Elég durva lett sztem...7.1-es HIFI-n szólt és 1-2x-er majdnem magam alá csináltam. Nem olvastam végig a több ezer hozzászólást, de annyit mondhatok a gépigényről, hogy minden várakozásomat alulmúlta, a legjobb értelemben. Egy hete adtam el a a Gigabyte X800 XT PE-met, azon tökéletesen futott minden maxon 1280*1024-ben AA/AF maxon. Most várom, hogy megérkezzen a 6800 GT és addig feltettem a gamét az öcsém gépére: egy P4 2.4 Ghz-es 533 FSB-vel és egy Connect 3D 9600 XT-vel és láss csodát! High-on tökéletesen futott 1280*1024-ben (AA/AF nélkül persze), egyedül az ajtók nyitásakor akadt meg egy picit, de az sztem az 512 Mb memóriának tudható be. Minden elismerésem John Carmack-nak és csapatának!!! Bár abba nem akarok belegondolni, mekkora beteg állat az összes készítő :DDD
9600XT-vel először fagyott (és lassú is volt) a régi Catalyst miatt, de a 4.7-el megoldódott minden.
[Szerkesztve] -
jojo1
tag
VÉGIG NYOMTAM!! nagyon boldog vagyok 1024x768 High 2xantialising:C:C:C:C:C
Ezt a világot nem lehet kihagyni!!!!
-
jojo1
tag
hogyan kell a timedemot elinditani??
Ezt a világot nem lehet kihagyni!!!!
-
Sensut
őstag
Hogy mért is nem tetszik nekem a Doom 3? Mert szerintem Quake 4-nek jobban illett volna; mert semmi jelét nem találtam a jó öreg Doomos hangulatnak. Ez inkább egy pincei vadászat, mint egy hangulatos fps. Vagy lehetett volna egy új Resident Evil is, csak éppen ne Doom 3. Viszont az id sosem a sztorijáról volt híres, íme, itt az újgenerációs id motor, jöhetnek a klónok. Remélem a MOHAA 2 vagy a Call Of Duty 2 már erre a motora fog épülni :U
[Szerkesztve] -
becso13
aktív tag
Előre is ezer bocs, ha már volt, nem olvastam a topicot, valaki felsorolná a pálya neveket és hogy hány pálya van? Hsz. szám is jó, ha már volt.
-
-=V3rthil=-
őstag
A MOHAA2 biztosan nem erre épül (szerencsére), és imádkozom, hogy a COD2 se tegye ezt (és szerencsére szinte biztos vagyok benne, hogy nem is fogja). Az tragédia lenne, ez a motor igencsak hadilábon áll a külső helyszínekkel:U. Egyébként a MOHA2 nemsokára kijön, már nagyon várom:C Félreértés ne essék : nem mondtam, hogy a D3 motorja nem király. A D3-nak és hasonszőrű FPS-eknek, nade a MOHA azért más tészta...
hey-ho-let's-go
-
tiv83us
veterán
válasz -=V3rthil=- #3485 üzenetére
Ezt Neked ki mondta, hogy a D3-as motor ''hadilabon all'' a kulso helyszinekkel?
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Sensut
őstag
Szerintem is kicsit mellé fogtak a Doom 3 motorral az id-s fiúk és ami fent ''reméltem'', az csak vicc arra, hogy anno a MOHAA és a Call Of Duty a Quake 3 motort használta kissé felturbozva, ami még müködött is. A Doom 3-ból szerinem sosem lesz ilyen eredmény...
-
Zoltánka
tag
...és én még csak el sem kezdtem....majd az új videokártyával, mert gef3-al nem vagyok hajlandó hajladozni az ellenek elől...:O
xxx
-
-=V3rthil=-
őstag
válasz tiv83us #3486 üzenetére
Én így tudtam, ha rosszul, javíts ki. Sokan mondták, és tényleg csak kis belső helyeken játszódik a d3. És még ez is nagyon megizzasztja a legjobb gépeket is. Mi lenne, ha FC nagyságú terepeket kellene megjelenítenie? Amúgy rémlik, hogy még Carmack-ék is nyilatkozták, hogy arra nem nagyon alkalmas...
hey-ho-let's-go
-
tiv83us
veterán
Termeszetesen jatszottam, de egyik sem igazan pince-lovoldozos dolog volt, hogy a Doom3-at is Quake4-nek kellene nevezni. Egyebkent a Quake3-tol fogva az id eldontotte, hogy a Quake-sorozatot Multiplayer szalon viszik tovabb /mint ahogy a Quake4 is Multis lesz/ es a Doom es tarsai kepviselik majd a single opciot.
Termeszetesen mindenkinek meg lehet a sajat velemenye /ezert van a forum :D/ de szerintem inkabb /sot nagyon is/ Doom-os a hangulat mint Quake-es /Ha meg emlekszel a Quake 1-2 -re azoknak semmi kozuk nem volt a pokoli szornyekkel, hangulat szinten pedig a horroral./Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz -=V3rthil=- #3491 üzenetére
Nem mondom, hogy rosszul tudtad, inkabb csak helyesbitenek :D
En ugy tudom, hogy maga a Doom3 nem lett volna kepes /illetve igen, csak nagyon nehezkesen es korulmenyesen/ kezelni a kulso tereket, mivel a rengetek belso terben, nagyon sok effektel birkozott a motor, mint real-time arnyekolas, bump-mapping...stb amik a kulso terben annyira nem ervenyesulnek. Pelda kedveert, vagy egy szobaban, jon egy szornyeteg /asszem ez nem szokatlan a D3 eseteben :D/ van 4 fal, a szorny kozeledik. Az arnyeka kivetodik a 4-bol 2 falra real-timeban, aztan meg hajint feled egy tuzlasztit aminek a fenye vegigsuhan a bump-mappingos texturakon es maris szetizzadta magat a GPU. A kulso terekben ilyen igeny sokkal kevesebb lesz, ezaltal csak egy picit at kell optimalizalni a mocit es maris nagyszeru kulso teres jatekok /is/ szulethetnek a D3 engine-bol. :P
[Szerkesztve]Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Lord Zero
addikt
mivel divat bejelenteni, ha vki végzett a játékkal, hát most megteszem
divat fikázni is a doom3-t, ám ettől most eltekintek
nem volt ugyan szerelem sem első, sem második, sem sokadik látásra, de azért jól elvoltam vele
kissé déja vu érzés volt pl a hell (analógia a HL másvilágára), vagy a gonoszok ''csinálódása'' a semmiből (ála HL), a quake2 is visszaköszön jópárszor
most végre kipihenheti magát a vga-m :Dnem, mindegy
Aktív témák
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest