Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz playmore #49614 üzenetére

    Én nem először vagyok digis.
    Egy korábbi lakhelyemen, ahol diginetem volt, ott ha bármi gond volt a hálózattal, akkor az ügyfélszolgálat mindig letagadta. Volt, hogy nem csak nekem nem ment, bejelentettük többen, de az ügyfélszolgálatos stabilan állította, hogy nincsen gond, egyéni hibáról van szó.
    Szerintem ott ki van adva, hogy ezt kell mondani, ha nem előre bejelentett kimaradás van.

    Volt, amikor végigjátszottuk azt is, hogy úgy raktuk le a telefont, hogy szerinte semmi gond, nem lát bajt stb, majd két perc múlva távolról csinált vele valamit és újraindította a modemet és utána azonnal megjavult (én előtte már újraindítottam párszor és csak utána telefonáltam). Ott ültem a modem előtt, a hülyék meg a túloldalon laknak.

    Nem értem miért van ez, de ezer reklamáció alatt olyan még nem volt, hogy elismerték volna, hogy náluk van a baj. Ott nem ilyen szupergyors digi volt, hanem csak lassú és nem is volt más szolgáltató, tudom hogy a normál helyeken nincsen gond velük, de ott sajnos nagyon rossz volt... nem volt konkurencia.

    Jah, akkor már a tanulság ne maradjon le. Miután megunták a nyakukrajárást kicserélték a modemet és kb tizedére esett a problémák száma.
    Ettől még elég megbízhatatlan maradt, de a korábbi állapothoz képest egy komoly előrelépésnek éltem meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák