Új hozzászólás Aktív témák

  • radi8tor

    MODERÁTOR

    Na, akkor pontot tehetünk a Digi200-as "kálváriámra". :DDD

    Bementem ma az ügyfélszolgálatra, volt 5 percem azon a környéken. Rákérdeztem hogy is van ez a 200-as csomag, amire augusztusban vissza váltottunk 1000-ről.
    Azt mondták, hogy akinél nincs meg a HW, annak is 100/50-re fel van emelve a csomag.
    Mondom ez bizony nagyon nem így van, mivel továbbra is csak 80/25-ön megy, tehát az említett központi emelés sem történt meg.
    Akkor ezt most bejelenteném hibára.
    Rendben is volnánk ezzel, elkezdte felvenni a hibajegyet, de azt mondta, ha kijönnek és megvan a garantált minimum, akkor bizony 2500 Ft kiszállást kell fizetnem.
    Mondom már így kezeli Digi az ügyfeleket annak ellenére, hogy fél éve havi 1000 Ft-ot fizetek a "semmiért"?
    Másik meg, hogy nekem ilyenek miatt ne jöjjenek nézelődni, mivel látható hogy központilag nincs megemelve a sávszél. Gondolom nem a lakásban van valami, ami nem engedi a 25-öt 50-re (Mbit).
    Azt nem tartotta elképzelhetőnek, hogy a szerelő a lépcsőházban levő switch-be méri meg az én sebességemet, mindenképpen végponton kell mérniük. (annak ellenére, hogy Digi-nek kéne elnézést kérni tőlem, amiért hitegetnek az emeléssel, és közben kiderül központilag járna az emelés 100/50-re minden TOPnetesnek).

    Szóval száz szónak is egy a vége, ezzel feltették nálam a pontot az i-re. Módosítottam a csomagot Digi100-ra március 1-től.
    Részemről téma lezárva, de nagyon nagy fekete pontot kapott ezért Digi. :(((

    [ Szerkesztve ]

    ⭐ Stella

Új hozzászólás Aktív témák