Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz Watt25 #50686 üzenetére

    Nekem már tele van az ilyen hozzáállásokkal a hócipőm! Főleg úgy, hogy erről az előfizetői szerződés megkötésekor szó sem volt és - ha igazat is adok Neked - az Analóg négyzet nincs kipipálva, tehát a szolgáltató által kitöltött szerződés szerintem nem analóg szolgáltatásra köttetett.
    De, ha mégis így van, akkor azt akarom elérni, hogy minden a jövőben megkötésre kerülő szerződés esetén legyen egy aláírással igazolt és átvett tájékoztató a leendő előfizető részére arról, hogy set top box nélkül csak analóg kábel tv szolgáltatásra köt szerződést, illetve legyen arról teljeskörűen tájékoztatva, hogy mit jelent az analóg szolgáltatás, továbbá az online és offline hirdetésekben legyen benne, hogy csak saját eszköz esetén van ingyenes hibaelhárítás!

    És lehet, hogy - ahogyan írtad - ezt nem én döntöm el, de azt igen, hogy kábel tv előfizető vagyok, vagy sem. :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák