Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz toldiur #6181 üzenetére
Minden szerelés más és más szitu, biztos van olyan, hogy mászni, fúrni, faragni kell, ez okozhat többlet időt, ami többletköltséggel jár. De az alapszerelés ingyenes, vagyis ha odamegy, felfúrja a tartót, beállítja a tükröt, behúzza a lábelt a beltérikhez, ezért nem kérhetne pénzt, mert a digi fizet érte. Más kérdés, hogy egyesek mennyire inkorrektek...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
mogyesz
aktív tag
válasz toldiur #6183 üzenetére
Ezért kell a központon keresztül intézni. Nálunk is van szerelő - ráadásul a diginek is dolgozik, felhívtam Őket, és elmondtam mi a baj (7160NA bedöglött).
Azt is kikötöttem, h. X.Y. helyi szerelőt nem akarom látni sem. Másnap(!) jött a digiskocsi, ingyen bérmentve kicserélt mindent... Ráadásul dual helyett 2 db külön beltérit kértem, megkaptam... ingyen... -
mogyesz
aktív tag
válasz toldiur #6198 üzenetére
2 részletben válaszolok, ha nem baj.
1.: Általában azért említik a fizetőset, mert soxor előfordul, hogy a kedves ugyfél fordítva helyezi be a kártyát, és a szerelőnek csak normálisan kell beledugnia. Olyan is előfordul, hogy kimennek javítani, és kiderül, hogy a konnektor szar és nem a kütyü. Igaz, ez extrém példa, de előfordul. Ilyen esetben természetes, hogy elkérik a kiszállás árát. Te sem, Én sem örülnék, ha eladok valamit, és ki kell menni javítani, de kiderül, hogy nem is az a hibás, hanem mondjuk az ügyfél figyelmetlen. Ekkor Te is, Én is elkérném a kiszállást.
2.: Sajnos bevett gyakorlat - néha az ASZF-be is bujtatva van -, hogy lejárat után egészen addig, amíg le nem mondod adják, és fizetni kell érte. Ez nem csak a diginél, de pl. ADSL szolgáltatóknál is így van...
-
mogyesz
aktív tag
válasz toldiur #6210 üzenetére
Akkor 1 kis kiegészítés, ha nem voltam érthető, akkor elnézést:
"A másik meg az,h amíg a digi részéről nem megállapított a hiba forrása,addig ne kérjen kiszállást és munka bért.."
"Általában azért említik a fizetőset" - ez nem egyenlő azzal, hogy ha a hiba nem nálad volt, ki is fizettetik, ezt próbáltam ecsetelni. Természetesen, ha nem banális a "hiba", vagy az előfizetőtől független - ergó az Ő eszközeikkel van a baj, nem fizettetnek...
Természetesen nem Téged néztelek bénának, hanem általánosságban írtam, már előfordult eseteket: "mert soxor előfordul, hogy a kedves ügyfél fordítva helyezi be a kártyát, és a szerelőnek csak normálisan kell beledugnia. "
1ébként - sajnos - ügyfélszolgálatosa válogatja. Nekem szerencsém lehet velük, mert miután bemutatkozom, elmondom mi a bajom, mindig tudtak segíteni... Igaz el is tudom mondani, mi a bajom. ezzel nem arra célzok, hogy Te nem tudod elmondani, de hidd el, sokan vannak, akik nem...
[OFF]
Elmondok egy saját sztorit: IT-n dolgozom egy Vegyészeti Gyárban. Sajnos/nem sajnos e-mail-es helpdesket is használunk - erre futnak be a hibák. Mivel nincs külön helpdesk osztály, így közvetlen hozzánk futnak be a kérések. De van, amikor nem lehet írni, mert pl. nem megy a gépe, esetleg nem tud bejelentkezni.Na a példa az utóbbi: kollégát hívják, hogy
ügyfél: x.y vagyok, nem tudok belépni.
kolléga: Ok, mi az azonosítója?
ü: ABC12345
k: az ön azonosítója nincs zárolva
ü.: de akkor sem tudok belépni! Maga ezt nem látja?!
k.: mivel telefonon beszélünk, nem, nem látom...
ü.: miért nem?
k.: rendben, mi a gép azonosítója? Rájelentkezek, és segítek
ü.: ???
k.: rendben, ha nem tudja, akkor olvasson le egy gyári számot, vagy leltári számot róla...
ü.: pill. türelmet, a gép a szoba másik sarkán van...
ü.: 234567
k.: állj, ez a monitoré lesz!
ü.: az nem jó?
k.: nemigazán, arra nehéz rájelentkezni...
ü.: (büszkén) pedig azon van a kép!
k: mégiscsak a gépről kellene
ü.: az a gép, amelyiken a monitor van?
k: ??? igen, valószínűleg
ü: megvan! 654321
k.: rendben, máris rájelentkezem
k.: kérem írja be a jelszavát (miután lenyomta neki távolról a ctrl+alt+del kombót)
ü.: készen van, így már működik! Köszönöm
K.: nincs mit - NCSajnos ilyen is előfordul, és a diginél is... még cifrább is.[/OFF]
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...