Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • toldiur

    csendes tag

    válasz mogyesz #6207 üzenetére

    1. Ehez csak annyit fűznék hozzá,h rtv műszerész vagyok saját esetemben meg tudok különböztetni egy hálózati hibát egy akármilyen kf stb hibától.. főként ha a dual be indul csak adás nincs benne..
    A másik meg az,h amíg a digi részéről nem megállapított a hiba forrása,addig ne kérjen kiszállást és munka bért.. Mert ha már így kezdi,h fizess paraszt" tuti,h fizetni is fog az ügyfél, akkor is ha nem a hálózati zsinór okozta probléma áll fent vagy az ügyfél figyelmetlensége.. ami szerintem nagyon nagyon ritka eset lehet.. mivel nem dugdossuk a kártyát állandóan ki be..nincs is rá szükség..

    2. Eléggé szomorú,h ily módon akarnak az ügyfél pénzéhez jutni,h az ASZF-be bujtatják egyes szolgáltatók a kitekert hűség idő meghoszabítását..
    Ha én egy évre kötök szerződésd,az nem egy hónap és nemis 2,év.. hanem 1,év.. pont.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák