Új hozzászólás Aktív témák
-
toldiur
csendes tag
válasz mogyesz #6207 üzenetére
1. Ehez csak annyit fűznék hozzá,h rtv műszerész vagyok saját esetemben meg tudok különböztetni egy hálózati hibát egy akármilyen kf stb hibától.. főként ha a dual be indul csak adás nincs benne..
A másik meg az,h amíg a digi részéről nem megállapított a hiba forrása,addig ne kérjen kiszállást és munka bért.. Mert ha már így kezdi,h fizess paraszt" tuti,h fizetni is fog az ügyfél, akkor is ha nem a hálózati zsinór okozta probléma áll fent vagy az ügyfél figyelmetlensége.. ami szerintem nagyon nagyon ritka eset lehet.. mivel nem dugdossuk a kártyát állandóan ki be..nincs is rá szükség..2. Eléggé szomorú,h ily módon akarnak az ügyfél pénzéhez jutni,h az ASZF-be bujtatják egyes szolgáltatók a kitekert hűség idő meghoszabítását..
Ha én egy évre kötök szerződésd,az nem egy hónap és nemis 2,év.. hanem 1,év.. pont.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PDF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...