Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    válasz Sárpac #58226 üzenetére

    Ajánlom, hogy ruletezzél pár órát, és megtudod mi az a random. Anno én se hittem el, hogy 18x egymás után feketét dob, de dobott és én sokat buktam, azóta nem rulettezek.

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Sárpac #58226 üzenetére

    ez eselytelen.

    game designt ekkora rendszernel erdemes szimulalni ha elvart mukodest akarnak, namost ha szimulacioval belovik hogy kb mibol mennyi essen (erre enged kovetkeztetni a friends&family kapcsan valamelyik dev irta "picit magasabb volt a drop mint optimalis" es a public PTRnel a "picit alacsonyabb drop mint optimalis"), aztan utanna meg meg finomhangolnak, akkor aki felveti, hogy ebbe manualisan be kene nyulni, azt egy emberkent fogja felkoncolni a teljes designert felelos csapat . feltetelezes: blizzardnal organization as machine metafora illik a designt eloallito csapatra, mivel kreativ skalazodasi szempontbol az optimalis.. beloni a dropot egy ekkora hatalmas jateknal ugy, hogy azonnal se legyen mindnekinek BiSje, de valami essen is (mer akkot megint otthagyjak a jatekot) irdatlanul eroforrasigenyes feladat*, ezt pedig manualisan piszkalni nem fogja semmi, mert onnantol az elozetes szimulacio es a F&F/PTR semmit nem fog erni.

    az, hogy te ezt ugy eled meg, hogy masnak jobb esik az siman az emberi kogniciorol, a figyelemrol illetve a visszacsatolasokrol szol: lehet neked osszessegeben jobb cuccok esnek, de mivel pont egy meg egy masik dolog hianyzik, ezert ugy erezheted, hogy a masike jobb (pl mert jobban illik egy buildbe), hiaba a te dropod osszessegeben minden itemet nezve jobb. es itt van a kutya elasva.

    ja igen: eleg nagy volt a nezett minta hogy reprezentativ legyen, tehat az emberek 100%at nezve is rendben volt a drop.

    de ha ez visszateroen igy megy szerintem tenyleg irok logoutra egy QAt, avagy miert nem lehet tobbmillios user szam mellett manualisan overrideolni a dropert felelos algoritmusokat.

    *kezdo fejlesztoi fizu Nyugat-Europaban olyan 12-18euro/ora kepzesfuggoen. tapasztaltabbaknal siman ennek a duplaja is mehet, specialistaknal meg meg tobb. egy ilyen rendszert osszerakni irdatlanul draga, egyenkent kivetelezes par userrel pedig bonyolitja, tehat dragitja a rendszert. plusz ha havernak tobb esik nem feltetlenul fog motivalni. bugok lehetnek a designban/kodban, de nem latom ertelmet, hogy barki szandekosan elrontson egy ennyire draga es jatekosszam miatt fontos rendszert.

    de megint ott vagyunk, hogy szoftverfejlesztesrol/statisztikarol beszelunk egy jatek kapcsan. hidd el a topikban vagyunk paran akik ezzel foglalkozunk, szoval lehet jobban ertunk hozza. meg ha nem is ugy eled meg, hogy amit leirunk az stimmel.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák