Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz stevve #3369 üzenetére

    Talán azt a részét nem vetted észre, hogy az AH és RMAH használata nem kötelező, hanem opcionális. Bizonyos szintig megkönnyíti a játékot, segít az itemeket eljuttatni ahhoz akinek szüksége van rá, de ennyi. Nem kötelező, nem "csak erről szól".
    Azon itemek ára amikkel az inferno teljesíthető simán kitermelhetőek, vagy csak előre haladván lesz annyi gold és item drop amiből megveheted. Persze a legjobb itemek drágák. Azért legjobbak. Ha van valami reális ötleted a szűkös erőforrások (a legjobb itemek) megfelelő elosztására a teljes játékos közösség közt, akkor szerintem nem csak mi, de a bliz is örömmel venné. Csak úgy ötletelés/brainstorming jelleggel...
    Addig is maradjunk a faék egyszerűségű "Majdnem jó" megoldásoknál! :D

    Mellesleg az AH-ban elérhető mefgfizethető itemek összességében egyre jobbak. A kezdeti "közepes" és jó itemek már nem versenyképesek. A dropok se rosszabbodnak. Tonnaszám hajigálom ki az olyan fegyvereket pl amik az első hetekben (vagy 1-2 hónapban) simán milliókat-tízmilliókat értek volna.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • D1Rect

    félisten

    válasz stevve #3369 üzenetére

    "Aki ismeri a diablo 2-t, tudja, hogy az azért jobb volt"
    Egy pár pontban összeszednéd, hogy miben volt jobb?

    hint: egyedül a ladder az amiben jobb volt.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz stevve #3369 üzenetére

    Teljesen egyetértek. A lényeg ott van, hogy az AH és RMAH elszúrta a játékot.
    Mi lenne AH/RMAH nélkül?

    -Teljesen más drop. Milyen öröm lenne, ha saját magamnak találnám a cuccokat, egészen a játék végéig!

    -Nem függene az egész játék a rohadt gazdasági spekulációktól, patch-ek gazdasági hatásaitól, új játékosok számától és a botoktól sem.

    -Az itteni fórum 90%-a sem arról szólna, ki hogy AH-zik, és milyen a drop, mennyit keresett, hogy flippelt, milyen szar az itemek ára, megint szétnerfelték a gear-em stb...

    -A játékot inferno végéig végig lehetne vinni magatalálós dropból, mert a random loot így lenne beállítva (Nem a mostani adj el, vagy nem tudsz fejlődni) Igen, a programozásban nincs random.

    -Aki akarna tudna cserélgetni, mint D2-ben, szerintem még poénabb is volt. Aki hülye, meg vegyen valós pénzért itemet, mivel az előző pontban le van írva, hogy végig lehet vinni anélkül is.

    A játék végtére a játékról szólna, nem pedig a pénzről. Így már mindjárt más lenne az egész hangulata, nem a bosszúságról szólna sokaknak. Nem egy közgazdász programot vettünk meg, hanem egy játékot... Szépen egyenesen arányosan fejlődve végig lehetne vinni a játékot, aztán aki még durvulni akar, ott a monster level + kb.

    Ezért vagyok kíváncsi nagyon, hogy a Torchlight 2-ben hogy működik ez. Ex D3-asok jókat írnak róla... érdemes lenne kipróbálni milyen a D3-hoz képest AH/RMAH kényszer nélkül.

  • priti

    addikt

    válasz stevve #3369 üzenetére

    "Ja, azt tudtátok, hogy a programozásban a random szó ismeretlen?"

    bahhhahaa...meeeg, mekkkora beszólás így kábé a húszezredik hsz-re, kéééész, best in the year jelölés simááán. Juhhuhúúúj

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák