-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mad_Wolf
aktív tag
válasz Delávégá #99498 üzenetére
ne add fel, előbb-utóbb meglesz. Sajnos az rng az csak nevében random. Nekem gyűrűknél volt hogy 5x ugyanazt adta be egymás után, pedig volt választék. RNG na persze.
közben gyűjtsd az alapanyagot, és a kockában upgrade rare item, és a sárgákból is jó eséllyel adja be amit keresel.[ Szerkesztve ]
-
Edge
veterán
+ Ribi:
Dyingsoul sztem jól összefoglalta mi is történik:
"A Necro egyik átka megöli a 15% élet alatti ellenfeleket úgy, hogy egy banálisan nagy sebzést mér a lesérült nemezisre. A partyban a Demon Hunter Marked for Death – Grim Reaper rúnáját használva megosztja a Pylon-ból megidézett elitpack vezérére mért végső csapás sebzését közte és a Rift Guardian között, így a Necro halálos átka nem csak a sárga elite, de a Rift Guardian azonnali halálát is okozza."Nem vitatkozni szeretnék, csak ez alapján, nekem nem bugnak tűnik és így főleg ciki Blizznek.
[ Szerkesztve ]
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
reelc
veterán
Nekem sem áll szándékomban vitatkozni.
A hivatalos álláspontot nem tudjuk.Köszi a leírást, így már világosabb a dolog.
Azért bemásolnám ugyanonnan az utolsó 3 sort is:
"Hasonló hiba már volt a játékban, mikor a Sever-rel ölték meg a Rift Guardian-t egy csapásra a környező addok és a DH segítségével a játékosok Season 2-ben, így valószínűleg hamarosan ez a hiba is javításra fog kerülni."A Severes esetkor volt valami következmény? Rollback, stb?
Ebből simán lehet nerf, meglátjuk mit lép a Blizz.
Elég ha a DH rúnáján módosítanak, és ki is eshet megint a metából?(#99506) Cathfaern: mert még folyik a teszt, csak élesben, ne tévesszen meg hogy vége a PTRnek. Szerintem szezonkezdéskor lesz egy hotfix, máskor is volt már rá példa, hogy akkor javítottak.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Ha tényleg csak ennyiről van szó, akkor ebben szerintem semmi exploit nincs (mindenki csak használja a skilljeit olyan módon ahogy azok meg lettek tervezve), egyszerűen fejlesztők figyelmetlenek voltak és nem gondoltak erre a kombóra. Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem hotfixelték már rég (nem mint ha engem bármiben is érintene, csak furcsa).
-
Ribi
nagyúr
Amitől ez még mindig egy nyilvánvalóan nem kalkulált mechanizmus. És ennek folytonos kihasználása pont ugyan azt az eredményt hozza mintha beállnál a sarokba és megnyomnád az 1+2+ctrl+x gombot és mindenki meghal a térképen. Lehet szépíteni, hogy ki és mit cseszett el, de ennek kihasználása már saját döntés.
-
pruzsi
őstag
Ott volt a beta időszak nekik tesztelésre ahol mindent számításba kellene venni a blizz-nek. Jól kivitelezett ötlet ez most nem több ha problémája van vele a blizznek akkor amit megtudták posztolni kellene amiben felhívják rá a figyelmet hogy ne használjuk ezt amíg nem módosítják vagy server leállítás amíg nincs kész
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Meddig is élt a "sarokba/falra a Twistert" dolog?
Szinte minden meta azzal nyomult.
Aztán egyszercsak megoldották.(#99508) pruzsi: A béta időszak elég furcsa volt, most nem volt publikus a PTR. Ha az lett volna, akkor lehet élesbe nem is jött volna át ez a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Edge
veterán
De ha az a 1+2+ctrl+x-es kill all kombináció egy build amiben olyan skillek ellövése van amik pontosan azt teszik amit tenniük kell a descriptionban foglaltak szerint, akkor az nem exploit ám, hanem balfasz tervezés. (és aki használja az csak: clever using of game mechanics)
Nem védeni akarom ezt a mostani jelenséget nehogy félreértse vki, sose használtam ki az ilyen dolgokat és nem is fogom mert nem érdekel, csak az elméleti része ami érdekes számomra.
[ Szerkesztve ]
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Cathfaern
nagyúr
Továbbra sem, a példámban nem az volt a lényeg, hogy meghal mindenki, hanem olyan dolgot kell csinálni a játékban ami nem magától értetődő a skillek és normális játékmechanizmusok alapján.
WoW-ból tudok példát mondani, hogy miért bannoltak ott: volt egy bossfight, ahol a harc egy bizonyos fázisában a terület egy része eltünt, ha ott leestél, meghaltál. Illetve a boss idézett is addokat, amiket ha nem dps-eltek le, akkor ledobktak egy-egy embert ebbe a szakadékba. Egyesek rájöttek, hogy van egy item, ami ún. siege dmg-et okoz (lényegtelen, hogy ez mi, a lényeg hogy ez magát a bosst nem sebzi, tehát elvileg semmi értelme nincs a fighton használni), és ha eleget eltolnak belőle, akkor ez a platform valami hibás implementáció miatt visszaépül. Az addok így is jöttek, de nyilván hiába dobták le a felkapott embereket, azok nem haltak meg, így az addokat totál skippelni lehetett, miközben a fázis egyik legnagyobb nehézségét adták volna.
Egy másik esetben amiért ugyancsak ban járt, rájöttek hogy ha egy tank behúzza a bosst, de beáll valami fal mögé, akkor a boss szépen megáll egyhelyben, legnagyobb sebző skilljét nem tolja (talán valami debuff volt), és így nyugodtan le lehet csapkodni, csak melee-zi az offtankot.Mindkét esetben elég egyértelmű, hogy nem az volt a fejlesztők célja, hogy a boss egy fő képességét skippeljék, csak bent maradt valami hiba a kódban. Ebben az esetben senki se csinál semmi trükköset vagy olyan dolgot ami nem következik egyértelműen a játékmechanizmusokból. Csak van két skill a játékban amik túl jól működnek együtt.
-
Ellia
addikt
válasz LittleBoss67 #99503 üzenetére
Majd ránézek, ha jól emlékszem mindkettő van elfekvőben.
-
Ribi
nagyúr
Exploit definíció szerint a balfasz tervezés kihasználása. Innentől meg csak megy a magyarázás. Más a véleményük, nincs sok értelme tovább ragozni
Cathfaern Az elsőt én bugnak nevezném, a második exploit. Értem, hogy másból adódik, de ahogy te is írtad nem a fejlesztők célja szerinti dolog történik. Ez mindenkinek nyilvánvaló, aki nem ezt állítja az kamuzik szép szóval élve.
[ Szerkesztve ]
-
fuvi
senior tag
nem a DHval van a baj szerintem, csak rendbe kéne tenni a Frality sebzését, hogy ne ezt a 2a128adikon sebzést tolja, hanem a tényleges HP 15 v 18 százalékát.
Severnél hogy oldották ezt meg?*exploitnak számít szerintem bármely bug kihasználása
[ Szerkesztve ]
-
gjohnny
tag
Nem értem melyik fejlesztő lehetett olyan balfasz, hogy a Frality skill-nél a szörnyön nem sima kill-t, vagy HP levonást csinált, hanem csillió sebzés rápakolást. Már alapból gondolni kellett volna rá, hogy ez probléma forrás lehet. A blizz-nél nem lenne kód validálás? Biztos nincs rá ember abban a kis csapatban. Ez elég gáz, egy ekkora cégnél.
-
Edge
veterán
Ha s11 kezdésig nem csinálnak ezzel semmit akkor így marad, ugyanis season közben sose hotfixelnek ez alapszabály náluk.
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Dyingsoul
veterán
válasz Delávégá #99498 üzenetére
Azt tudnám tanácsolni, hogy a kadalázott sárga páncélokat a Kanai's Cube-ban upgrade Rare item recivel uppold. Hipp-hopp meglesz az összes set.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
emmm
senior tag
Ezek szerint a nekró ezen képessége nem úgy működik, hogy a maradék 15 %-ot azt szimplán kukázza? Hanem e helyett egy sokkal nagyobb sebzést ad le, ami ezek szerint az ellenség maradék ~15 % life többszöröse is lehet? Mert akkor értem a leírást, de nem hinném, hogy annyira bonyolult lenne javítani. Simán csak venni ki kell ilyen esetben az aktuális szörny életének 15%-át, és az kéne legyen a nekró utolsó sebzése rajta.
Jól értettem, vagy itt más a baj? -
shotika
őstag
válasz Mad_Wolf #99502 üzenetére
Én nem értem, hogy miért ez a hiszti minden rng-s hozzászólásban. Nekem is volt, hogy pl 3-4x ugyanazt adta vagy más karakter cuccát és hasonlók, de többségében(!) olyan itemek esnek, amilyen karakterrel vagyok, és azért egy idő után szépen lassan minden kiesik.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Dyingsoul
veterán
Ezen felül a bétában magára a Necro classra ment a focus, arra sokkal kevésbé, hogy hogyan szinergizál más kasztokkal. Ezért is volt jó döntés a Blizz részéről ez a viszonylag nagy szünet a season-ig, most a többség rácuppan a necrora, rekordokal döntögetnek és ha van exploit kihasználják.
Na most a Necro átok implementációja szerintem itt lett elszúrva, mármint ezzel, hogy hatalmas sebzést mér és úgy okozza a 15% hp azonnali elvesztését, ahelyett, hogy egy setterrel 0-ra vagy negatívba állítanák a monsta hp-ját de az is lehet, hogy a halál vizsgálatához aritmetikai műveletre mindenképp szükség van. Nem látunk a motorháztető alá de az biztos, hogy ennek nem így kellene működnie hiszen azt a sebzést amit bevisz a necro átka mindenképp csak arra a mobra kellene mérni ami 15% alá kerül.
Másik opció lehetne az, hogy lenne egy puffer amibe belekerül az az érték ami az aktuálisan elhulló monsta 15% hp-ját képezi és azt az értéket kellene sebzésként megosztani a DH debuffal megjelölt célpontok között.Szóval ezt a game mechanism-ot hívják úgy, hogy "broken".
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
gjohnny
tag
válasz MegalodonS #99522 üzenetére
Az már biztos, hogy a Rathma lesz necronak a haedrig set?
-
havri1
félisten
Működik minden különösebb hiba nélkül gyerek blizz accján a d3. Bevallatam, megrendeltem. Annyi, hogy jóvá kellett hagynom mind szülő a fiókján.
Köszi
havri
-
szupermacs
veterán
Nekro DLC akció várható majd a nyáron?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz szupermacs #99525 üzenetére
Majd ha kijön a következő DLC akkor talán leakciózzák, addig kár várni rá.
-
-
fuvi
senior tag
-
reelc
veterán
válasz Dyingsoul #99521 üzenetére
Egyetértek.
Nem így kellene működnie, de majd megoldják.Engem tényleg csak az zavar, hogy minden más class le lett tojva a Blizz részéről.
Olyan nehéz lenne, pl. hogy minden szet azonos darabból álljon a jobb variálhatóság miatt? Mégha esetleg nem is lenne első ránézésre sok értelme a dolognak, akkor is.
A múltkor az Akkhan kapott nyakéket. -
Dinasti
senior tag
Sziasztok!
Tegnap új accountot kellett kezdenem (a régi köcsönben volt nálam már vagy 5 éve) így minden mehet az elejéről... Letudtam a story módot és szezonig csak 1 örök kedvencet a Dh-mat szeretném T13 farmra felgearelni. Ha valaki esetleg tervez a kövi napokban bármikor sima rift farmot bountyt Gr-t és eltűrne maga mellett 1 loot-lesőt szivesen fogadnám az invjét a gyorsabb gearelődés miatt. Bt:JohnnyLong#21143 -
Pöttön
őstag
Sziasztok!
Melyik kaszttal (Nekron és WD-n kívül) lehet most legkönnyebben elérni, és pucolgatni a gr70+-t?A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
42861
senior tag
Sziasztok. Inarius setet próbálgatom. Még egy kicsit kezdetleges a dolog és van egy kis értetlenség is. Az mitől függ, hogy ha benyomom a bone armor-t, akkor az hányas stack-re ugrik fel? Van, hogy egyből 15, van amikor kevesebb. A stack-ek számával növekszik a leadott dmg is? Nem nagyon vettem észre különbséget 5 és 15 között, bár még csak GR45-öt próbáltam.
-
MegalodonS
őstag
Here are the sets granted by Haedrig’s Gift in Season 11:
Barbarian – Wrath of the Wastes
Crusader – Roland’s Legacy
Demon Hunter – Unhallowed Essence
Monk – Raiment of a Thousand Storms
Necromancer – Bones of Rathma
Witch Doctor – Helltooth Harness
Wizard – Tal Rasha’s Elements
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Ugyan nem vettem meg a Necromancert, de ki tudtam próbálni, hála a Challenge Riftnek. Érdekes kaszt, de nekem nem tűnik akkora durranásnak, hogy fizessek is érte. Majd ha lesz Amazon, arra talán befizetek, mert a Diablo II-ben a kedvenc karakterem az volt (Javelinnel és Íjjal is szerettem), de egyelőre bőven megfelel a jelenlegi választék.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Edge
veterán
-
Rison77
senior tag
válasz MegalodonS #99538 üzenetére
Kipróbáltam ezekkel a módosításokkal, nem tudom, hogyan operál vele, de aquila cuirass nélkül, már 85-ön kb 1 hitel minden mob, és még csak jelentős dps növekedést sem tapasztaltam a shouldertől.
-
-
MegalodonS
őstag
válasz Rison77 #99542 üzenetére
Nekem siman ment a 89 viszont,en meg furcsabb buildet hasznalok,nemesis-t a partan defenders helyett es nulla Cold skill dmg!! (valaki probalta mar?? )
(#99545) szupermacs
Amikor van a teljes set,egy jo fegyo meg paragon sem kell
[ Szerkesztve ]
-
szupermacs
veterán
GR 40 milyen paragon szinten ment le nálatok Crusaderrel?
-
fuvi
senior tag
válasz MegalodonS #99544 üzenetére
az eredeti (nem a Rhykker féle) Bone Storm buildben nincs elemental dmg növelés, mert elég sok dmg jön bleedből (physical), smiteből (holy), illetve poisonból. viszont nagy GRekben kell majd a bosskillekhez a + cold dmg
-
KubanitoS
veterán
válasz szupermacs #99545 üzenetére
GR40 még T13 sincs, szóval kb ha megvan valamelyik szett, akkor mennie kell paragontól függetlenül.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
gjohnny
tag
válasz Vistaboy #99539 üzenetére
Aki nem szán a Necro csomagra pénzt, de szeretne vele játszani, azoknak itt az esély, hogy ingyen megkapja a pcgamer.com-tól.
[We have 80 keys for Diablo 3: Rise of the Necromancer to give away]
Igyekezni kell, mert most pénteken sorsolnak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
LittleBoss67
aktív tag
Azt vettem észre, hogy nem tom miért, de a monsztákat hatványozottan lassítja. Semmit sem változtatva, csak a gemeket, egyből látszik a különbség. Már csak azért is voltam kíváncsi, mert az EU Rank1 fickó (legalább is akkor) iszonyat lassított mindenkit. Így már nekem is. Mondhatja bárki, hogy ez nem lehet, de mégis.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...