Új hozzászólás Aktív témák

  • pc360

    addikt

    válasz Bennyboy #105490 üzenetére

    Na, végre valaki! Erről ugattam én is. Nem "fejlesztők" kellenek egy játékkészítő céghez, hanem egyéniségek, valódi kreatív figurák, és mellesleg ízléssel bíró művészek, mint pl. Samwise Didier. (Meg persze olyan arcok, akik engedik is kibontakozni az ilyesmi törekvéseket, és nem csupán a száraz penzügyi oldalt engedik diktálni). Pl. gondoljunk bele, hogy a StarCraft II is miatta lett jóval fakóbb, realisztikusabb. Mondjuk ő még pont ott van a cégnél, de hát épp a HotS-ra pazarolja a tehetségét. Az új ultracasual ázsiai vonal pedig már nem most, hanem a Diablo III-mal kezdődött, bármilyen nehéz is sokaknak elfogadnia ezt itt. Azzal a játékkal húzták be az irányt, amiből ez a mobilosdi is származik. Elég csak a 3 zenéjét, a épületek tervezését, vagy bármely elemét megfigyelni, süt belőle az ipari megvalósítás az 1 és a 2 művészete helyett. Jobb játék lenne? Mechanikailag, vagy motorilag lehet mondani, hogy talán, de minden más szempontból csak egy iparos munka, ami az első két rész ismerettsége, és az emberek Diablo-hiánya miatt nem lett bukás.

    [ Szerkesztve ]

    Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

Új hozzászólás Aktív témák