Új hozzászólás Aktív témák

  • cekkk

    veterán

    válasz rayoliviero #27494 üzenetére

    Fogyasztóvédelem.
    Szépen leírod, kulturáltan semmi idegesség elküldöd nekik a szakvélemény, hogy már pedig igaz ez nem működik. Te elkéred a mobilxtől az ő szakvéleményüket (ha nincs akkor az már jó alap) és bejelented őket.

    Ha tényleg neked van igazad olyan szépen megbüntetik őket mint a huzat.

    Barátnőm a sportdirektben vett egy 18 ezres puma cipőt ami 2 hét után elkezdett kopni és elengedni a ragasztásnál. Egy jegyzőkönyvet nem voltak hajlandóak felvenni az esetről(ha neked nincs akkor ezt is reklamálhatod mert kellene. Megvan határozva, hogy hogyan is kell egy ilyennek kinézni-e, ha nem olyan akkor megint te vagy előnybe) és minősíthetetlen hangnemben beszéltek velünk, mint ha valami utolsó aljas emberek lennék, és a cipős eladó is elkezdi, hogy ez nem gyári hibás. Én meg magamba mondtam, hogy persze meg anyád is ;] Szóval szépen leírtunk mindent 4-5 nap múlva hívtak, hogy a cipő árát vissza adják, valamint a fogyasztóvédelemtől is kaptunk egy levelet körülbelül egy hónapmúlva, hogy 1 millióra megbüntették őket. ;]

    Szóval ha pl a panaszkönyv nincs kifüggesztve+toll hozzá már azért büntetnek, vagy ha a polcokon nincs kint a teherbírás már azért is meglehet őket fingatni(természetesen kPAban, mert mi másban :DDD :W ). :DDD

    Szóval nyugodt hangnemben kérdezd meg őket, hogy akarják-e ezt az egészet, mert ha kimennek ellenőrizni akkor úgy is találnak szabálytalanságot és az nekik nagyon nem lesz jó. Ha azt mondják, hogy nem érdekli akkor nyomd fel őket.

Új hozzászólás Aktív témák