Új hozzászólás Aktív témák
-
cekkk
veterán
válasz rayoliviero #27494 üzenetére
Fogyasztóvédelem.
Szépen leírod, kulturáltan semmi idegesség elküldöd nekik a szakvélemény, hogy már pedig igaz ez nem működik. Te elkéred a mobilxtől az ő szakvéleményüket (ha nincs akkor az már jó alap) és bejelented őket.Ha tényleg neked van igazad olyan szépen megbüntetik őket mint a huzat.
Barátnőm a sportdirektben vett egy 18 ezres puma cipőt ami 2 hét után elkezdett kopni és elengedni a ragasztásnál. Egy jegyzőkönyvet nem voltak hajlandóak felvenni az esetről(ha neked nincs akkor ezt is reklamálhatod mert kellene. Megvan határozva, hogy hogyan is kell egy ilyennek kinézni-e, ha nem olyan akkor megint te vagy előnybe) és minősíthetetlen hangnemben beszéltek velünk, mint ha valami utolsó aljas emberek lennék, és a cipős eladó is elkezdi, hogy ez nem gyári hibás. Én meg magamba mondtam, hogy persze meg anyád is Szóval szépen leírtunk mindent 4-5 nap múlva hívtak, hogy a cipő árát vissza adják, valamint a fogyasztóvédelemtől is kaptunk egy levelet körülbelül egy hónapmúlva, hogy 1 millióra megbüntették őket.
Szóval ha pl a panaszkönyv nincs kifüggesztve+toll hozzá már azért büntetnek, vagy ha a polcokon nincs kint a teherbírás már azért is meglehet őket fingatni(természetesen kPAban, mert mi másban ).
Szóval nyugodt hangnemben kérdezd meg őket, hogy akarják-e ezt az egészet, mert ha kimennek ellenőrizni akkor úgy is találnak szabálytalanságot és az nekik nagyon nem lesz jó. Ha azt mondják, hogy nem érdekli akkor nyomd fel őket.