-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz cyberkind #17357 üzenetére
Ha csírájában folytjuk el, akkor meg az a baj, hogy nem lehet negatív véleményt írni a topikban! Pont azért engedjük, mert nem akarunk szankcionálni és korlátozni senkit a véleménnyilvánításban. De 3 hete ugyanazokat a már százszor lefutott köröket kerülgetni már kissé unalmas.
Mi sem járunk be a GTA topikba leírni naponta kétszer, hogy mennyire hiányos a _mi_ ízlésünknek az a cím, és miben jobb a CP2077 hatezerszer. Úgy gondolom, megérthető, hogy ez nem vezet sehova.A tudomány a valóság költészete!
-
Maelephant
aktív tag
válasz cyberkind #17372 üzenetére
Szerintem már csak az erkölcstelen, koszos, rohadó nagyváros hangulata, a játékban megjelenített erkölcsi dilemmák, valós, illetve közeljövőbeli problémák stb. miatt sem lehet alapos a "rakás trágya" értékelés. Igen, vannak hibák, hiányosságok a játékban, bizonyos tekintetben súlyosak is, de szerintem itt leginkább a teljesen irreális elvárásokkal van gond egyeseknél, gyakorlatilag hisztizve követelnek egyfajta totális fiktivalóság-szimulációt, amit nyilván lehetetlen teljesíteni, mindegy, mit ígért, hazudott, remélt a kiadó. Lehetetlen, mert nem tudsz NPC egyén/kisközösség szinten egyediesíteni ekkora játékteret, hiszen nincs az a fejlesztői erőforrás, amit ne vinne el, figyelembe véve azt is, hogy az ilyen "apróságok" kidolgozása nagyon erőforrásigényes és egyszerűen nem éri meg erre pazarolni a fejlesztési időt, ha ezeket a játékosok két percig "élvezik", utána nem is foglalkoznak vele, illetve esetleg soha észre sem veszik - mindemellett ilyen "kis színesből" százas nagyságrendben van a játékban, ha figyelmesen mászkálsz.
Továbbá azért is, mert a játéktér mellett a játszhatóság ütemét is meg kell tudni tartani úgy, hogy a fiatalabb generációk rövid attention spanjére is tekintettel vagy, a túlzott, aprólékos mélységet (körülményességet) is kerülnöd kell, mindeközben egy piacképes, hasznot hozó terméket kell teremtened.
Ha a te elvárásaidnak a játék semennyire sem felel meg, "nem OW", akkor bontsd fel a szerződést, állj el, azaz kérd vissza az árát és uninstalláld, utána játssz mással és felejtsd el. Olyan érzésem van, hogy rohadt zöldséggel dobálni a kalodába zárt "bűnöst", ezért vagy itt - ez pedig inkonstruktív, unalmas. -
Lacielvtárs
nagyúr
válasz cyberkind #24337 üzenetére
szerintem mindegy, mert az a stukker felüdítő színfoltja a játéknak, én már nyomtam végig úgy hogy az elején kerestem meg és azzal nyomtam végig a játékot,
én imádom azt a szövegelő stukkert [ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz cyberkind #24337 üzenetére
amikor tudod
Skippy az egyetlen fegyver, aminek automatikusan a jatekos szintjehez igazodik (no) a damja. tehat azert jo, mert nem kell cserelgetni es emiatt is szeretik nagyon sokan.
level 50en ertelemszeruleg a Genjiroh (vagy egy sima legendary Yukimura) jobb.
netes guidek szeretik, egyebkent viszont elegge megbizhatatlan (pl zoomolasra neha veletlenul lo egyet es hajlamos celzasi hibakat veteni), tetejeben eszmeletlenul zabalja a loszert.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
-
válasz cyberkind #24341 üzenetére
ha van crafting akkor amikor felupgradeled epicre, majd legendaryra, akkor ujraszamolja a szintjet. innentol lehet trukkozni, hogy pl legendaryva csak level 50en erdemes upgradelni az overwatcht vagy a black unicornt.
egyebkent is lehet egyenkent upgradelni, csak nagyon eroforrasigenyes.
ha nincs crafting az bonyolitja a helyzetet, de igazabol 18as craft minimalis kompromisszumokkal belefer assault es hacker buildekbe is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
tibaimp
nagyúr
válasz cyberkind #24345 üzenetére
A Tárgykészítést szerintem mindenképp válaszd be, nagyon megéri. Én az első build-et az nélkül csináltam, nem jó, már most tudom. Én most kitoltam 20-ig, mert könnyen fel lehet tolni addig és meg akartam szerezni a achievement-et is, de a 18-as szint is bőven elég. Ekkorra már tudsz arany/legendás Armadillo-t és minden fegyver skill növelőt készíteni, ami plusz nagyon jót tesz a sebzésnek/páncélnak. A 18-as szintet ki lehet "gazdálkodni", ahogy most nézem, ahogy írták előttem.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz cyberkind #24345 üzenetére
ha elso vegigjatszas, akkor menj amerre akarsz .
egyebkent:
- elsodlegesen hacker: int 20, tech 18, body 16, cool 14, reflex 3. Elsodleges hacker, shotgunnal es bunkokkal pedig ugyes backupra. cold blood es engineering segit assault agon. 20as int a perkek miatt is kell.
- elsodlegesen assault: tech 18, cool 16, body 16, reflex18, int 3. katana buildnel kell a 18as reflex (Deathbolt), egyebkent 18 cool (Hasten the inevitable, cheat death, pain is an illusion) es 16 dex jobb.
18as tech kell a legendary crafting miatt. 16os body kell a second heart cyberware miatt. 16os cool ajanlott coolagulat miatt, ez sajnos hacker buildekbe ez nem fer be.
hackereknel erdemes par 19es +movement speed ruhabetettel kompenzalni a mozgasi tempo hianyat.a masodik egyebkent feltunhet, hogy nem huz ki semmit 20ig, de tenyleg ez az optimalis.
mondjuk mindket varians undoritoan eros level50en.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz cyberkind #24349 üzenetére
akkor menj hacker fele.
coolt elsore en se ertettem mit csinal. gyakorlatban reszben segit lopakodni (stealth), reszben pedig a cold blood kb egy univerzalis buffot ad kb mindenre (rakj ra legalabb egy pontot es utana automatikusan nekiallja magat szintezni masodlagos tulajdonsagkent). elsore nem tunik annyira erosnek, de survability szempontbol sokkal jobb (csak kisse kiszamithatatlanabb), mint a body.
ja meg erositi a keseket is, de az kb mindegy.
tibaimp: ha gondolod kerdezz, szvsz ez a ket legjobb varians. aztan persze lehet varialni, pl hacker buildeknel kevesebb cool -> tobb str / maxos tech is megoldas
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
pandras83
senior tag
válasz cyberkind #24355 üzenetére
Értem, akkor azt lehet hogy hanyagolom, ha lesz kedvem egyszer folytatni egyáltalán. Második nekifutásra street kid lettem, de nekem az is túl rövid kezdés volt. Megjelenéskor a nomáddal kezdtem és milyen jó választás volt!
és a sok bizonytalanság, ami bennem volt a játék ismeretlen mivolta miatt. Kívülállónak éreztem magam és a nomad karaktert is annak tudtam érezni, emiatt nagyon betalált.Ahogy Jackie-vel beautóztunk a városba, plusz a határátkelős jelenet
Egy bizonyos életkor felett ( ez mindenkinél más lehet sztem) már nem tud olyan izgalmi állapotot előidézni egy játék újrakezdése szvsz.
Most el is engedtem egy időre, főleg a harcok miatt unom. Hiába tolom very hardon és modoltam rommá hogy más és még nehezebb is legyen, eltűnt a varázs. Túlságosan kiismertem a gunplayt. Segíthetnek ezen a dlc-k vajon?Cyberfuck Patchrunner
-
válasz cyberkind #24353 üzenetére
hat, nem vagyok benne biztos, hogy nagyon meg van vagva.
alapvetoen ha tenyleg RPGkent jatszod, tehat nem minmaxolsz mindent es nem optimalis valaszokat tolod mindenre, hanem a karaktert jatszod (mint egy pen-and-paper rpgnel), azert lesznek kulonbsegek. corpokent es nomadkent egy-egy adott befejezesnek van inkabb ertelme, hiaba elerheto mind.
dialogusok is neha elegge elternek. itt a lenyeg egyebkent, hogy a cyberpunk szubjektiv, es RPGkent az ember tenyleg maganak epiti fel azt, hogy V mit gondol a vilagrol, a chiprol, a nomadokrol, az oregedo rocksztarokrol es a megoregedesrol, a sorozatgyilkosokrol, a vallasrol, a ruhazkodasrol. es oromteli, hogy a jatek nem zarja be a jatekost keretek koze: ezt pl a witcher3ban utaltam, hogy az elejen kifaggatjak a withert, en meg 5 perc jatek utan guideot neztem, hogy megis, mirol van szo ahelyett, hogy kiprobaltam volna.
ad abszurdum, vegig lehet ugy jatszani a jatekot, hogy az ember kb kizarolag a foszalra es egyetlen csoportra fokuszal, vegig ignorlaja johnnyt es ugy altalaban mindent es mindenkit a varoshataron belul, majd az elso adando alkalommal lelep 32es szint korul, maxos techhel es inttel, de semmi massal.
eletutak ugyan nem annyira kritikusak, de mi a valoszinubb, hogy az ex arasaka counterintel corpo fog katanaval rohangaszni, vagy egy nomad?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nagyúr
válasz cyberkind #24368 üzenetére
Ahogy a legtöbb sidequestnek, nincs hatása más questekre, némi pénzt és XP-t kapsz, ha sikerül, de a továbbiakban nem lesz különbség. RPG szempontból némi érzékenyítés ez a quest a rendőrök irányában.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Topikgazda
válasz cyberkind #27176 üzenetére
Én továbbra is marhaságnak tartom a RED Engine kidobását, PC-n nagyon jól muzsikál és iszonyatosan szép, ráadásul a MOD-okból látható mennyire szénné lehet még hajtani.
A konzol portja a gyenge pontja, de sajnos feltehetően egyszerűbbnek látják az új Engine átállásra, mint a konzol port rendberakását. Félek az eddigi rossz management lépések egy újabbak bővültek...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
PuMbA
titán
válasz cyberkind #28925 üzenetére
Én is egyszer szoktam végig vinni játékokat, de a Cyberpunk-ban nem eléggé tiszták a választásaid következményei, hiszen előfordul, hogy ha nem azt az egy konkrét párbeszéd opciót választod, akkor ugrik az, amit amúgy akarnál, hiába jelölöd be 4 esetben a helyeset, ha épp arra az egyre pont nem azt akarnád válaszolni Ez is egy fájó negatívum számomra, hiszen neten kell kutakodni, mikor ennek a játékból kéne kiderülnie egyértelműen.
[ Szerkesztve ]
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz cyberkind #29135 üzenetére
Emberfüggőnek tűnik a dolog. Emlékszem tinédzserként amikor elkezdtem játszani gépen már klausztrofóbiás érzésem volt a gyárilag beállított FOV-októl, mindig kerestem valami módot ha lehetett hogy feljebb húzzam. 16:9-en 100, 21:9-en 110-115 FOV ami nekem kényelmes. Ezek alatt olyan érzésem van mintha egy szemellenzővel felszerelt ló lennék
Pár évvel ezelőtt megpróbáltam 16:9 75 FOV-ot Planetside 2-ben (teljesítményt nagyon megdobta az alacsony FOV a rengeteg játékos miatt, több FPS volt a célom) és migrént kaptam tőle. Nem gondoltam hogy a FOV miatt ilyen egyáltalán történhet ezért másnap újrapróbáltam és ugyanúgy migrént kaptam Mindkét esetben fejfájásnak még csak jele sem volt játszás előtt, 30-45 perc játék után kezdett fájni a fejem és pár óráig tartott miután abbahagytam.
Üdv. Johnny
-
-
ScomComputer
veterán
válasz cyberkind #30051 üzenetére
Igen elég pofás lett én most végig is toltam full trécivel még a dlc előtt...jól néz ki...
DE ezt is végig akarod majd tolni megint és megint..igaz nem a 3. de pofás ez is... -
Topikgazda
válasz cyberkind #30051 üzenetére
A játék especiel a megjelenésekor is igencsak komoly grafikával bírt, szóval nem pofás lett, hanem mindig is pofás volt, csak most még megint csavartak egyet rajta, szóval továbbra is igencsak etalon kategória lesz.
Ahogy a mai napig a CP2077 szokott lenni sok benchmarknak az alapja, és a grafikai minőség ellenőrzésének példája, úgy feltehetően a DLC-vel ez még egy-két évig ki fog tolódni.Emiatt is írtam már korábban is, hogy szerintem a CDPR hibázott, amikor dobta a RED engine-t, pláne, hogy közben folyamatosan építik be az újabb és újabb nVidia feature-öknek, sőt, maga a játék és most a DLC az egyik komolyabb "bemutató" platformja ezeknek, amit például az UE5 általában késve kap meg jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
-
PuMbA
titán
válasz cyberkind #30106 üzenetére
Így van, most már csak pár ilyen kis 1.62 vagy 1.63 szintű javítás fog jönni, ami javítja a Phantom Libery-s változtatásokban található hibákat és ennyi. A fejlesztők tovább állnak az új CDPR játékok egyikét vagy a Cyberpunk következő részét fejleszteni. 2024 kezdete után szerintem vége.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
Topikgazda
válasz cyberkind #30110 üzenetére
[Itt a bejelentő videó tavalyról]
Körbe írták a miérteket, de egyik sem túl meggyőző, ahogy írod, itt leginkább az erőforrás-menedzselés az, ami továbbra sincs rendben. Saját vélemény, de a RED Engine ott van készen, a saját szájuk íze szerint összeállított fejlesztési környezettel, architektúrával, és innen váltani egy teljesen más motorra finoman szólva sem tűnik bölcs döntésnek. Kezdve ott, hogy milyen folyamatot dolgozhatnak ki újra (fejlesztés, tesztelés, stb.). Az volt anno az egyik indok, amit hangoztattak, hogy kevesebb erőforrás kell majd a játék háttérfejlesztési lépéseihez, mivel azt készen kapják, és mivel az Epic Games-el szorosan együttműködnek, ezért lesz annyi beleszólásuk a dolgokba, hogy a motor megkapja azokat a dolgokat, amikre szükségük lesz.
[Most tavasszal azonban kénytelenek voltak elismerni], hogy a The Witcher 4 fejlesztését semmivel sem gyorsította fel az UE5-re váltás, még sok fejlesztő csak tanulja az UE5-öt. Hivatalosan nem lassítja a fejlesztést (ahhoz képest, hogy ha a RED engine-nél maradtak volna), de nem is gyorsította fel. Ez azért kínos számukra, mert azt ígérték, hogy hat év alatt három új Witcher játék jön majd az UE5-el.
Maradjunk annyiban, hogy legalábbis amit tudunk, az alapján az UE5-re átállás eddig nem feltétlen tűnik sikertörténetnek...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
lo_jo
senior tag
válasz cyberkind #30122 üzenetére
Az egyediség egyáltalán nem attól függ, hogy milyen engine-t használnak. Persze készült kismillió asset flip játék UE4-gyel is, de ha valaki akart, akkor azzal is tudott egyedit gyártani. Csak pár példa, amiknek van egyénisége: Sea of Thieves, Borderlands 3, Hellblade: Senua's Sacrifice, Returnal, Stray. Akármelyiket nézed, egyből meg tudod mondani, hogy miről van szó, egyikről sem egy vanilla UE4 érzésed van, mert foglalkoztak velük.
Azt meg főleg ne felejtsük el, hogy az Unreal Engine nem csak egy FPS-TPS motor, készült azzal hardcore versenyszimulátortól (Assetto Corsa Competizione) kezdve arcade repülős lövöldén át (Ace Combat 7), klasszikus fighting game-ig (Tekken 7, de mindjárt megjelenik a MK1 is) minden. Meg tudták csinálni a Tony Hawk's Pro Skater 1+2-t, ami tökéletesen hozza a régi játékok élményét, az It Tkes Two-t, ami gyakorlatilag középső ujjat mutatott a magát coop multiplayernek mondó játékok nagyon nagy részének és még lehetne sorolni. Persze napokig lehetne szemezni a rossz példákból is, mert készültek itt olyanok is, mint a Postal 4, a millió "job simulator", a Godfall, Redfall (amikor a bukás már a játék címében is benne van...). De elég jól mutatja, hogy ha egy fejlesztő foglalkozik a termékével, akkor bőven túl tud mutatni a tizenkettő egy tucat UE4 címeken és le tud tenni az asztalra akár gameplay-ben, akár audiovizuálisan teljesen különböző élményt.
-
PuMbA
titán
válasz cyberkind #30531 üzenetére
Menj be a beállítás fülekbe, változtass valamit, majd vissza és egyenként nyomj Apply-t, még ha nem is változtattál semmit. A beállítások több embernél nem vivődnek át helyesen. Nekem nagyon beesett az fps a patch után, de a beállításokat újra applikálva visszajött az 1.63-ban megszokott sima játékélmény.
[ Szerkesztve ]
-
-
Semin
senior tag
válasz cyberkind #31118 üzenetére
Biztosan, bár inkább csak alapok.
Én egy alapra építkezve csináltam meg, csak azt kell megérteni mi mire épül.
Ha van rá igény le tudom írni, bár az sok élvezetes percet vehet el, a felfedezés örömét.
Arról nem is beszélve hogy eltöri az egész játékot. (0 kihívás)[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz cyberkind #31294 üzenetére
De nemcsak a nomad teljesíthetetlen, hanem a legtöbb hasonló kocsiból lövöldözős is. Mondjuk csak ezért kár volt újat kezdeni, én ha autósüldözés jön már csavarom is le szépen easyre aztán ennyi, szenvedjen akinek két anyja van. Úgysem jár semmilyen jutalom a very hard fokozatért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs