-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Bögre nekem is kell, a Samurai-os meg a CP2077-es festésűből is, fogyóeszköz itthon.
-
Fitzgerald
veterán
Mass Effect-et én is alap Shepard-el nyomtam végig, mind a hármat. Nálam mondjuk ennek az volt a fő oka, hogy az alap Shepard karaktermodell sokkal jobban ki lett dolgozva, mint bármilyen custom karakter, amit a karakteralkotó képernyőn össze tudtál dobni.
Andromeda-ban viszont már kicsit jobban el tudtad engedni a fantáziádat[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
válasz gyimger #9791 üzenetére
Na, én nagyjából ezt fogom csinálni egész első nap, amint véget ért a prologue.
Semmi akció (csak amit nem lehet elkerülni), csak free roam gyalogosan és járművekkel. Megnézzük mennyire él a világ, mennyire interaktív, mekkora a bejárható terület valójában, illetve mennyire változatosak a statikusabb játékelemek, a placeholder beszólások, reklámok, milyen az NPC-k napi rutinja, stb. -
Fitzgerald
veterán
válasz gyimger #9822 üzenetére
Én sem feltétlen, pl. a Red Dead Redemption 2-ben kifejezetten fárasztó volt egy idő után, hogy minden halottat le kellett tapizni lootolásnál, minden fókot ki kellett nyitni, stb.
Persze olyan szempontból dícséretes a dolog, hogy láthatóan odafigyeltek a legapróbb részletekre is, de én úgy érzem, hogy opcionálisnak kéne lennie az ilyesminek, szóval lehessen menüből ki-bekapcsolni. -
Fitzgerald
veterán
Én elsők között kaptam el ezt a fost idén, és a szaglás/ízérzékelés vesztés csak a harmadik-negyedik nap környékén jelentkezett. Száraz köhögéssel és lázzal kezdődött, 6 napig voltam kidőlve, de a végén ahogy jött, úgy ment kb. Úgyhogy nem kellett a teljes testemet cyberware-re cserélni végül.
-
Fitzgerald
veterán
Tök jó, hogy sikerült itt megélni a második gyerekkoromat.
-
Fitzgerald
veterán
válasz gejala #10131 üzenetére
Bloodlines 2 először márciusra lett belőve, mondjuk 3 hétnyire a CP2077-től az még simán felért volna egy öngyilkossággal, bármekkora kult játék is volt az első anno.
Aztán ezt a hibát már elkövették az első Bloodlines-al, ami ugye a Half-Life 2-vel egy napon jelent meg...
Amúgy meg van bennem valamiért egy ilyen furcsa érzés, hogy viszontlátunk majd néhány dolgot, ötletet a Cyberpunkból a Bloodlines 2-ben...feltéve hogy elkészül valaha.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
A sztori és a dialógusok kapcsán többen kiemelik, hogy rohadt jól lettek megírva. A szinkront is dícsérik.
A hangulat, a zene, az atmoszféra über alles.
Viszont páran azt hiányolják, hogy nem igazán van meg a történetben a transzhumanista moralizálás, ami a klasszik cyberpunk-sztorik egyik alappillére.
Ez inkább egy személyesebb történet, amelynek a célja az, hogy egy ilyen in medias res jelleggel bemutassa a játékosnak ezt a világot.
A fejlődésrendszerről, a gunplay-ről is jókat mondanak, utóbbit többen a Destiny-hez és a Borderlands-hez hasonlították.
A fő sztori - bár jól van felépítve és megírva - önmagában nem nyújt akkora katarzist, mint a side questekkel együtt, amelyek a Witcher-hez hasonlóan rendkívül expanzívak, részletesek, és igényesek lettek.
Az AI-ról is jókat mondanak.
A bugok meg...hát igen...volt aki a Fallout 76-hoz hasonlítgatta e tekintetben a játékot, ami nem túl biztató. Mer akkor mi a szarér' volt 8 hónap halasztás...Az az igazság, hogy a lekesedésemből nem veszítettem, de most már azért kezd leülepedni az én fejemben is, hogy ez is csak egy játék lesz.
Na ezért nem érdemes teszteket olvasni, két olyan dologról is írtál (AI, side questek), amelyeknek az ellenkezőjéről számoltak be azok a teszterek, akiknek a tesztjeit olvastam...
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Gépigény kapcsán továbbra is kérdéses az, hogy ezek peccs előtti számok, vagy sem.
Csak mert arról is többen számoltak be, hogy tesztelés közben jött egy peccs, ami majdnem duplázta náluk a framerate-et...
És driverek sem jöttek még ugye.
Viszont ha a Tomshardware-féle teszt a day 1 állapotot mutatja, akkor lesz még itt balhé, mert még az RDR2-nél is brutálisabb a hardverigény... -
Fitzgerald
veterán
válasz Kjissz #10533 üzenetére
Vagy valami ránézésre is 14 éves, a Z generációhoz tartozó kislánynak adták a tesztet, akinek láthatóan fogalma sincs a témáról, és az fáj neki, hogy túlságosan sokféle szálon/módon kapcsolódik a játék a 2020-érához (Gamespot, magadra ismertél?)...ami egyébként nyilvánvalóan szándékos, és beszéltek is róla a fejlesztők...
-
Fitzgerald
veterán
Nem is azt várom, hogy mindenki a helyén kezelje a játékot, hanem oda kéne eljutni valahogy, hogy egy-egy ilyen review-nak ne legyen akkora véleményformáló ereje, mint amekkora van.
A technikai dolgok kivételével, illetve egy bizonyos minőségi szint felett nem létezik objektív mérce ebben a műfajban. Bármiféle megállapítás, konklúzió csupán valaki véleményét, tapasztalatait tükrözi.
Ezért is olyan ellentmondóak a tesztek.
De nem vagyok képmutató, ha fordított arányban jelentek volna meg negatív/pozitív hangvételű értékelések, akkor az a kevés pozitív lenne gyanús számora... -
Fitzgerald
veterán
Ja, a Tomshardware-t a "just buy it" c. agymenésük óta nehéz komolyan venni, de ez csak egy benchmark.
A CDPR meg megértem hogy nem akarta, hogy a preview alapján induljon el az extenzív bentymárkolás, de ezt a helyzetet nem az fogja megmenteni, ha mondjuk majd 5%-al jobban teljesít a játék első nap. Szóval én arra tippelek, hogy valami komolyabb performance peccs van készülőben. De majd meglátjuk.Asrock B450 lapokhoz jött már. Letöltöttem, de nem flasheltem még fel, úgysincs új procim, meg nem is lesz még év közepéig legalább, és akkor sem játék miatt. 1440p-hez felesleges, bőven elég a 3700x.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nekem sem jött be a launch trailer, YouTube kommenteket meg nem olvasok szerencsére.
Na én most kicsekkolok, jövök holnapután a kötelező "nálad hogyan fut?" - beszámolóval, aztán megint kicsekkolok 1 hétre.
-
Fitzgerald
veterán
Na csak nem bírtam ki, még mindig itt ólálkodok a topicban
De legalább spoilerbe nem futottam még bele se itt, se máshol, ami örvendetes.
Gépigény témához megint: az az igazság, hogy ha az RDR2-höz hasonlóan medium-high-ultra beállításokkal ahhoz hasonló fidelitást és teljesítményt tudok majd elérni 1440p-ben, az nekem elég.
Egy jó játék esetében elnézőbb vagyok mind a gépigény, mind a bugok tekintetében. A Cyberpunk pedig annak ellenére kapott sok helyen 9-10 pontot, hogy a beszámolók alapján gyakorlatilag hemzseg a bugoktól.
Pár éve a Mankind Divided itt vérzett el. A játék középszerű volt, a világ élettelen, és az optimalizáció is borzalmas. -
Fitzgerald
veterán
válasz bélanéni #10937 üzenetére
W3-at én 2015-ben Halloweenkor vettem meg, szóval a megjelenés körüli állapotokról nem tudok nyilatkozni. Ráadásul akkoriban éppen nem nagyon játszottam, a laptop is kevés volt hozzá nyilván.
2016 első felében játszottam végig, azóta közel 200 órám van benne.
Viszont az a 200 óra nálam is bugmentesen telt emlékeim szerint.
De pl. az Oblivion/Skyrim/Fallout 3-4 hemzsegtek a bugoktól, performance problémáktól, még hosszú idővel a megjelenés után is...
Van aki érzékenyebb az ilyesmire, én sokkal elnézőbb vagyok, ha jó a játék.
Szóval lehet, hogy kicsit el van túlozva ez a dolog, meglátjuk.
Mindenesetre nem a Gamespot review lesz a mérvadó e tekintetben (sem), akik a "tesztjükben" extenzíven foglalkoznak a bugokkal, miközben a "too much water", meg a hasonló aranyköpéseiről elhíresült, pályát tévesztett kislány akinek a tesztet adták nem is játszott a játékkal...konkrétan a default autóval vitte végig, nem fejlesztette a fegyvereit, nem csinálta meg a random eseményeket, a side questeket, és akkor ezek után még volt pofája megírni a tesztet...a slusszpoén, hogy mindezt be is vallotta egy videó interjúban...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Playit Store (Konzolok Szervize) sem jelzett még, mondjuk személyes átvétellel kértem, lehet csak megjelenés napján nyitás után szólnak körbe.
Vagy nem, mert eddig 2x rendeltem játékot tőlük, mindkétszer elszartak valamit.
A BioShock Infinite-hez rossz DLC kódokat adtak annak idején, a Fallout 4-et meg nem akarták aznap kihozni, amikorra ígérték (szabadnapom volt ráadásul), mert valószínűleg nem volt más fuvarja annak a szar futárcégnek az én kerületembe, amelyikkel szállíttatnak (Budapest XII. ker, tehát még csak nem is valami Tápiószörcsöny-Gilisztásról volt szó) ... -
Fitzgerald
veterán
Azt olvasom Redditen, hogy a CP2077 az egyik legnagyobb launch ever, és kiütötte a legnagyobb pirate siteokat is...kemény.
Én leghamarabb valószínűleg délután tudom átvenni, jó játékot mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nah, a Konzolok Szervizének sikerült 3-ból 3 rendelést elszarnia rossz vagy zéró kommunikáció, szervezetlenség, illetve általános hanyagság miatt.
Az hogy ez egy 7.5 éves időszak alatt történt (BioShock Infinite, Fallout 4, CP2077), magáért beszél. Az első esetben felhasznált dlc kódokat adtak, másodjára a kiszállítás nem akart összejönni a beígért időpontban (szar futárcéggel szállíttatnak), most meg egyszerűen nem szóltak hogy átvehető a játék, pedig a webshop szerint készleten van, átvehető személyesen. Direkt nem hívtam őket vagy írtam rájuk, hadd vizsgázzanak még 1x, hátha most átmennek. De nem akar összejönni ez a dolog.
Amúgy itt vannak tőlem kb. 50 méterre, csak be kéne sétálnom.
De most már csak azért is el fogok menni a Westendbe megvenni (ahol valószínűleg picivel drágább is lesz a játék), hogy ne az övék legyen a pénzem. -
Fitzgerald
veterán
Elkezdtem én is, 2 órám van eddig benne. Street kiddel kezdtem, most vitt vissza
Jackie a lakáshoz, a Sandra Dorsett-es quest végén.
Gépigényről majd a végén írok pár mondatot, előbb fanboykodom kicsit.
A hangulat, atmoszféra, zene nagyon el lett találva (a rap szarságok kivételével, ami számomra műfajidegen egy cyberpunk témájú játékban, meg különben is rühellem), még ha nem is kifejezetten ilyennek képzeltem el annak idején ezt a világot, amikor a tabletop játékkal kezdtem játszani (ebben mondjuk nyilván az is benne van, hogy a tabletop játék a '80-as években megálmodott 2020-as években játszódik, míg a 2077 meg a 2020-as években megálmodott 2077-ben).
Én egy néhány árnyalatnyival sötétebb, kegyetlenebb, hidegebb világot képzeltem el.
Ez most lehet hogy furcsán hangzik, de a CP2020 source book borítója testesíti meg ezt számomra leginkább.
De 2 óra játék után még valószínűleg lófaszt sem láttam, szóval erre majd még visszatérünk.
Természetesen végigcsináltam a tutorial-t is, kellően informatív lett, még ha láttunk is már jobbat más játékokban.
Arról hogy a világ mennyire él, még nyilván nem tudok érdemben nyilatkozni, de most nekiindulok, és a ma estét/éjszakát valószínűleg azzal fogom tölteni, hogy ennek alaposan a végére járok.
De a lényeg az, hogy már most sokkal jobban beszippantott, mint pl. a Mankind Divided az alatt a kb. 60 óra alatt, amit beletettem.Gépigény:
3700x @ 4.25GHz, 5700 XT, 16 giga 3200-as ram, nvme SSD, friss AMD driver.
1440p-ben low-med-high vegyes beállításokkal 50-70 között van a framerate, jól néz ki a játék, még ha nem is estem pofára tőle.
Teszt jelleggel megnéztem, hogy ultrán mit tudna ez a vas, 37-42 fps-t átlagban.
Egy kicsit többet vártam volna teljesítményben, de ez még nyilván változhat, illetve ha meglesz majd a 6800 XT, akkor irrelevánssá válik ez a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Egy ilyet én is láttam, kb. 2 perccel azután, hogy először hagytam el a lakást. Nem tudom mennyire volt "előre programozott random esemény", vagy valódi random esemény, de kb. ott történt, ahol a a ripperdoc felé mész a lakásodtól. Sétálgatok az utcán, nézegetem az épületeket, aztán egyszer csak hallok valami sikoltást, és olyan 20 méterre tőlem valaki lezuhan egy épületből, és szétfröccsen az aszfalton. Utána mondjuk nem történt semmi, npc-ket sem izgatta különösebben, de mivel nem ismerem az apropóját a dolognak, nem tudom, hogy ez a fenti két random esemény melyike is volt tulajdonképpen.
-
Fitzgerald
veterán
8 óránál járok kb. A lelkesedésem még mindig nem hagyott alább, bár azért néhány dolog kapcsán van bennem egy kis hiányérzet.
A technikai dolgokon már sikerült felülelmelkednem, igazán komoly bugba még nem futottam bele.
Ami viszont kifejezetten nem tetszett eddig - én nem tudom, hogy ez mennyire lesz jellemző általánosságban a játékban - az az, hogy a gameplay demókban szereplő dialógusokat sok helyen átírták, és az eredeti jobb volt. Ez eddig a Maelstrom-bázison volt a legszembetűnőbb, amikor Dum Dum-al és Royce-al csevegsz. -
Fitzgerald
veterán
válasz bulikavagyok #13290 üzenetére
De vazzeg ez is 3090-el készült, ami az emberek kevesebb mint egy tízezrelékének van nagyjából...
Hardware Unboxed majd csinál egy életszagúbb videót, amiben benne lesznek a legelterjedtebb kártyák is. -
Fitzgerald
veterán
Nekem egyik szemem örül, mert sosem vártam még ennyire játékot, mint ezt.
A másik sír, mert tényleg azt kellett volna mondaniuk inkább, hogy winter 2020, aztán eltolni 2021 tavaszáig...
Amúgy ma fogom folytatni, péntekig 8 órát tudtam beletenni, melóztam.
De most 2 napom szabad lesz. -
Fitzgerald
veterán
válasz shotika #13730 üzenetére
Igazából pont azt mondom, hogy nem kellett volna semmilyen konkrét dátumot megadni elsőre, hanem azt kellett volna mondani tavaly, hogy 2020 tél. Ami ugye december, aztán azt tolták volna március-áprilisra, egyszer. Tehát nem egy negyedik halasztásról beszélek.
Az damage control szempontjából is jobb döntés lett volna, mert akkor most nem ott tartanánk, hogy 3 halasztás után kaptunk egy félkész játékot, hanem 1 halasztás után egy sokkal kiforrottabb, átgondoltabb produktumot.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Majdnem kereken 10 óra alatt értem a prologue végére.
Azt a rohadt, nem hittem volna, hogy az előzetesek alapján azt gondoltam,Dex és Jackie ennyivel el lesznek intézve, . Persze eszembe jutott, hogy ha mondjuk a stealth megoldást választom, akkor lehethogy kiemelt karakter lesz mind a kettő , vagy nincs igazam?mindketten életben maradnak -
Fitzgerald
veterán
válasz BusinessGuy #13859 üzenetére
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy engem annyira beszippantott a játék, hogy hajlamos vagyok az ordas nagy glitcheket, bugokat, hülye AI-t, a szar optimalizációt benyelni és teljesen figyelmen kívül hagyni, szóval mindazt ami miatt a Mankind Divided-et darabokra szedtem 4 éve a topikjában...
De éppen ennek okán tesztet soha nem írnék róla, meg azt sem fogom senki torkán lenyomni, hogy ez az év/évtized játéka.
Majd ha rendbe lesz rakva pár hónap múlva (valószínűleg egy tök más játék lesz belőle addigra), akkor fogok ítélkezni.
Ez a játék egy csiszolatlan gyémánt csupa olyan hibával, ami javítható (az említett Mankind Divided-el ellentétben), és ezek valószínűleg ki is lesznek javítva. -
Fitzgerald
veterán
Ja, az autók 2D-s sprite-ok, és folyamatosan fel-eltűnnek, ha elkezded figyelni őket a távolban, elég illúzióromboló dolog. Remélem ezen is változtatnak majd.
Amúgy meg én isAngel-t választottam, elő is jött belőlem a homofób amikor megláttam a szobában, csak ugye le kellett adni a fegyvereket a recepción.
Úgyhogy visszatöltöttem az állást.[ Szerkesztve ]
-
-
Fitzgerald
veterán
Na, így a 24. óra magasságában azért már kezd durván kilógni a lóláb sok helyen, legyen szó akár bugokról/glitchekről, akár a játékmenetet érintő designbeli döntésekről, balanszról. Ettől fügetlenül én még mindig élvezem a játékot (elsősorban a sztori, a lore, és a side questek miatt), és ilyen állapotban is végig fogom játszani.
A CDPR-nek meg megelőlegezem a bizalmat, hogy tényleg minden energiájukkal azon lesznek, hogy rendbetegyék a játékot a következő hónapokban.
Egyszer mindenki hibázhat úgy gondolom.
Ha ez egy EA-játék lenne, akkor 3 hónap múlva abandonware lenne belőle, ahogy pl. a Mass Effect Andromeda-ból (Anthem-ből is csak azért nem lett, mert multis játék ami mikrotranzakciókra épül, akarnak még vele keresni) is az lett.
De rendbe lesz ez rakva, még ha ez most nem is vigasztal meg mindenkit.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Klasszikus cpu limitnek hangzik, nem hiszem hogy sokat nyernél a cpu-t érintő tweakekkel (a játék alapból nem használja ki az AMD-s SMT-t, míg az Intel-féle HT-vel nincs gond).
Mai játékoknak minimum 6 magos kell sajnos. A ram/vram tweaket attól függetlenül megpróbálhatod, hátha segít valamit. [link][ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Igen, 6 fizikai mag. A 4 mag 8 szál sajnos egyre kevesebb lesz, ahogy múlik az idő.
És már nem csak multis játékokban."10 gen. i5 tulajtól is láttam hasonló panaszt a neten. (konkrétan például a cdpr fórumán - ahol pár órán belül törlésre került a topik - válasz nélkül)."
Ennek tükrében ezt így nyilván nehéz visszakövetni, úgyhogy erre nem tudok mit mondani. Lehetett bármi. Viszont vannak videók YouTube-on 10600k-val, szóval könnyű utánajárni a dolognak. -
Fitzgerald
veterán
Valamiért Pacifica-n időzök a legtöbbet, a látvány is leginkább itt mutatja meg magát, illetve a Badlands-en.
Szerintem Pacifica a leghangulatosabb terület a játékban, még ha nem is árad belőle a cyberpunk-hangulat...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ez kemény húzás így karácsony előtt, bár a konzolos verziókat elnézve nem mondom, hogy meglepődtem.
Bazzeg, ki hitte volna 2 héttel ezelőtt, hogy ekkorát fog zakózni a Cyberpunk, és vele együtt a CDPR...mindezt úgy, hogy csak előrendelésben 8 millió fogyott belőle, szóval sanszos, hogy a week 1 eladások akár 15 millió felett is lehetnek...
Hát nem lesz szép karácsonyuk lengyel barátainknak, és szerintem a jövő év első fele csak azzal fog telni, hogy kijavítják a hibákat, illetve elkészítik azokat a dolgokat amelyek be lettek ígérve, de semmi nem lett belőlük.
DLC-ről szerintem álmodni sem érdemes jövő év második feléig.
Az egészben az a szomorú, hogy a felszín alatt tényleg egy rohadt hangulatos játék van kiváló sztorival, mert még ha szar lenne az egész úgy ahogy van, akkor könnyebb lenne elengedni a dolgot.
Arra meg kíváncsi vagyok mit sikerül még karácsony előtt javítani, mielőtt szabira mennek.
Már vagy egy hete dolgoznak az 1.05-ön. -
Fitzgerald
veterán
válasz Chris1983107 #14761 üzenetére
Még nem értem a végére (34 órát tudtam csak játszani idáig), de eddig Takemura.
Klasszikus ."gazdáját vesztett szamuráj" sztori az övé -
Fitzgerald
veterán
válasz S e t h #14837 üzenetére
Ha a Marston-féle szál befejezésére gondolsz, az szerintem elég langyos lett.
Az egészet egy jól eltalált Il buono, il brutto, il cattivo-jellegű dologgal kellett volna lezárni, amit meg is próbáltak végül is, de nem igazán jött össze.
Az Arthur-féle szálnak viszont jó volt a vége, kb. ott kellett volna lezárni az egész fő vonalat.Ez elsősorban nyilván azért nem így történt, mert ugye Arthur meghalt, kellett valaki akivel tovább lehet játszani a játékot, illetve ez szolgált prologue-ként az RDR1-hez is... [ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz kovcsrob #14847 üzenetére
Nem hiszem hogy azt gondolták hogy megúszhatják a dolgot, biztos vagyok benne, hogy tisztában voltak vele, hogy óriási arcvesztéssel fognak járni ezek a döntések, ahogy az be is következett. Osztottak-szoroztak, és úgy érezték még mindig így jöhetnek ki a legjobban a dologból. Kemény meló lesz innen visszajönni, de ezt nyilván ők is tudják, nem véletlenül lett kiemelve a shareholder konferencián is, hogy az a fő gól most, hogy a játékosok bizalmát visszaszerezzék. Valószínűleg csak szar és szar között lehetett választani.
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Most olvasom, hogy tegnap volt board meeting, és eléggé nekimentek a fejlesztők a managementnek...
A lényeg: egy rakás fejlesztő tisztában volt vele, hogy a board által kitűzött megjelenési dátumokat nem lehet tartani, ők nyilván mégsem tehettek semmit, nem beszélhettek a játék állapotáról.
Most mégis őket zargatják Twitteren meg mindenhol (a lelki szegények)...
Szóval ja, a játékosok mellett maguk a fejlesztők, akiknek több évnyi munkája van a játékban a legnagyobb vesztesei annak, hogy a CDPR a corpo lifepath-et válaszotta. -
Fitzgerald
veterán
válasz Komplikato #14947 üzenetére
Nem tudom, mekkora a befektetők mozgástere, de az eddig kiszivárgott információk alapján még mindig az ő perspektívájuk tűnik reálisabbnak, mint a board-é.
Magyarul elképzelhető, hogy a management túlságosan szart a befektetőktől (annak ellenére, hogy ennek az ellenkezőjét nyilatkozták), és ennek árnyékában hozták ezeket a döntéseket. Közben pedig elkerülhető lett volna a probléma tiszta kommunikációval, és kiderült volna hogy van még headroom, még ha abból fogyasztói oldalon újabb botrány is kerekedett volna (és lett is volna botrány, de sanszos hogy még egy fél éves halasztás sem durrant volna negyedakkorát, mint a mostani balhé).
Kíváncsi vagyok, hogy egy ekkora zakó után lesz-e valami változás a vezetésben.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz ForRedGlory #15338 üzenetére
Vótmá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen