Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz VikMorroHun #658 üzenetére

    "Abból a feltevésből indultam ki, hogy a játékfejlesztőknek fizetnek az elvégzett munkáért."
    Kicsit több tényezős a dolog, mint az, hogy hányan dolgoznak rajta.
    Csak néhány: Meddig dolgoznak rajta? (fogalmunk sincs, hogy mikor hányan dolgoztak a projecten, attól függetlenül, hogy tudjuk, régóta készül, lehet, hogy teszem azt 3 évig csak a tervezés, ötletelés ment 15 emberrel) A munkabéren kívüli költségeket tudták-e csökkenteni? Mennyi megy marketingre? Emellett most kaptak állami támogatást is hozzá. Ettől függetlenül ők is azt nyilatkozták, hogy többe fog kerülni. Meg azt is, hogy sokkal többet fog visszahozni. :)

    A piaci igényeket elég jól felmérhették, ha körbenézel, csordogálnak szépen a sci-fi/cyberpunk sorozatok, filmek, könyvek és az emberek csak úgy habzsolják őket, igazán überfaszán sikerült AAA játék ebben a témakörben meg nem túl sok van. A gameplay trailert negyedannyi idő alatt 30%-kal több ember nézte meg (és like-olta), mint a Red Dead Redemption 2 trailerét, miközben azt a játékot is messiásként várják az emberek és az utóbbi idők legsikeresebb játékának (GTA V) készítőjétől származik. A gameplay reveal a legnézettebb twitch stream volt, ami egy érkező játékhoz volt köthető, és összességében is 7. a játékok tekintetében idén. Szerinted mire utal ez, ha nem valószínűsíthető sikerre?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák