-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
Miért lepődnének meg. Tele volt ordítva az internet az elejétők kezdve, hogy a CP2077 RPG lesz. R P G így csupa nagybetűkkel, millió videó van erről a YT -on, millió bejegyzés twitteren, mindenhol, kb. csak az nem tudja aki eddig egy szikla alatt élt teljesen offline.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
veterán
válasz nubreed #3251 üzenetére
Nem az RPG lesz a fő problémája az embereknek (szerintem).
Én úgy gondolom, hogy valóban jó játék lesz, de a amennyire fel van hypeolva és rengeteg az elvárás tőle azt nem fogja tudni teljesíteni. Ne legyen igazam!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Ellia
addikt
válasz nubreed #3251 üzenetére
Mert a többség csak azt látja, hogy fps nézetben egy fegyverrel rohangálnak a játékban, hiába van kiírva mindenhova hogy RPG, ahogyan Te is írod.
Kíváncsi leszek a megjelenés utáni reddit posztokra pl. mennyi lesz a sírás.
De annak örülnék a legjobban, ha nem lenne igazam.
-
nubreed
veterán
Én speciel még örülnék is annak, hogy úgymond ismeretlenül, semmit nem tudva vennék elő egy fps lövöldének gondolt játékot és kiderülne, hogy annál sokkal de sokkal több, egy hatalmas rpg. Ha meg valaki emiatt sír, ott szerintem nagyon nagy bajok vannak, azok menjenek vissza cod -ozni vagy pubg -zni, semmi keresni valójuk ezen a terepen. Pont nem fog érdekelni, hogy ilyen retardált fogja emiatt telesírni a netet.
Más: nekem egy ilyen játéknál nagyon fontosak a zenék, minden játéknál egyébként de egy sci-fi játéknál különösen. Számomra az etalon ebben a zsánerben a Deus Ex Human Revolution OST -je (a Mankind Divided se rossz, de a HR jobb). A szerző, Michael McCann egy olyan zenei anyagot hozott össze ami tökéletesen hozta a cyberpunk hangulatot a játék minden egyes pillanatában, elképesztően sokat hozzáadott. Vannak olyan játékok amiknek kifejezetten nagyon jól áll a metálos/rockos zúzda, pl Doom (Eternal, stb) de a CP2077 szerintem pont nem ilyen. Ehhez is sokkal jobban menne az elektronikus sci-fi hangzású zene (olyasmi mint a Deus EX HR és MD zenéi) és én pont attól félek, pl. a CDPR nyilatkozatai, elejtett infó morzsái miatt, hogy sajnos nem ilyen irányba viszik el a játék zenei világát, hanem inkább a punk -os zúzda felé. Ha ez tényleg így lesz, az nekem rohadtul hangulat és illúzió romboló lesz. De meglátjuk.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Ellia
addikt
Ez a játék design választása és sokkal jobban segítheti, hogy beleéld magad a karakteredbe (ha szeretnéd).
nbreed: te igen, viszont ez egy rétegjáték (túltolt hype-al), ami pont emiatt "csalódást" okozhat azoknak akik nem néznek utána rendesen. Lehet téged nem érdekel de sokszor a "sírás" túlzottan hat a fejlesztőkre ami nem biztos, hogy jó irányba viszi a dolgokat (lásd BFV balance).
[ Szerkesztve ]
-
SenorGrande
senior tag
válasz m0h0senator #3256 üzenetére
Igazából én azt nem tudom, lehetett-e valóban RPG-ről beszélni valaha "digitális" környezetben. Szerintem nagyon sokminden hiányzik egy valódi szerepjátékhoz.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
nubreed
veterán
Ez a játék design választása és sokkal jobban segítheti, hogy beleéld magad a karakteredbe (ha szeretnéd).
Erről szerintem megoszlanak a vélemények és ezzel nincs is semmi baj. Én ezt egy kicsit erőltetett érvelésnek vélem a CDPR részéről, én külső nézetben is legalább olyan jól bele tudom élni magamat a karakterembe, sőt talán még jobban is, hiszen pl. állandóan látom kívülről is. Ettől még nagyon is várom a játékot, már rég túltettem magam azon, hogy fpv only lesz.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Vesa
Topikgazda
válasz nubreed #3255 üzenetére
A rock időközben a divatból is kiment, de vannak címek, ahol mást el sem tudnék képzelni. Egyébként én is így látom, remélem ha lesz is rockos zene, minimum kiegyensúlyozott lesz az elektronikával (elektronika alatt nem a tuc-tuc értendő! ! !). Ha meg nem, akkor modoljuk és kész.
FPV: én jobban szeretem, Witcher-ben sem tudtam megszokni a TPV-t. Viszont Mass Effectben valahogy úgy sikerült belőniük, hogy ott semmi bajom nem volt vele, nem rombolta a játékélményt egyáltalán. Mondjuk FPV-t elrontani nem lehet, TPV-t viszont meg lehet csinálni rettenetesen is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nubreed
veterán
Így van, pl a már említett Doom játékokban, oda valami über király az a rock metál zúzda, ami ott szól. Csalódnék is ha más szólna ott.
Én se a tuc-tuc -ra gondoltam, de egyébként vannak olyan helyek, helyzetek, amikor az működik a legjobban. De pl. itt van a már említett Deus EX MD main menu témája, csodálatos, futurisztikus sci-fi zene, egyszerűen imádom: [link]
Remélem sok ilyen lesz a 2077 -ben.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz nubreed #3259 üzenetére
Nem csak arról van szó, hogy melyik nézetben tudod jobban beleélni magad a játékba. A fejlesztőknek pályakészítéskor kompromisszumokat kell kötni TPS nézetre való optimalizáláskor és emiatt nem tudna kiteljesedni a víziójuk, mesterségesebb módon kéne mindent megcsinálniuk.
Szerk.: ha személyes preferenciáról beszélünk akkor én például TPS miatt nem fektettem annyi időt a Witcher 3-ba mint amennyit szerettem volna. Ehhez hozzájárul az is hogy néha nagyon macerásnak éreztem Geralt irányítását, sokszor azért estem szakadékba vagy ragadtam be valahol mert önálló életre kelt és minden erejével azon volt hogy tönkretegye a játékélményem Viszont az is benne van hogy TPS nézetben szimplán macerásabb arra a dologra nézni ami előtted van. Ha csodálni akarom menet közben a tájat, nem lehet tökéletesen, mert útba van Geralt. Ha a szép látványt be akarom fogadni teljes pompájában, meg kell állnom és játszadoznom kell a kamerával hogy minél jobban lássam. Beltéren meg egy vicc a TPS nézet, többször tévedtem el egy egyszerű épületben mert nem tudtam hol vagyok a furcsa kamera pozíció miatt. A kis apró részleteket a városokban is nehéz észrevenni a kamera pozíció miatt, ha nézelődni akartam sokszor meg kellett állnom és forgatnom a kamerát így úgy, hogy jól lássam őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
cyberkind
félisten
válasz jonnyjoker01 #3264 üzenetére
Ahol bejelentik, hogy csak márciusban jön a game, de akkor már tényleg.
Paranormal Cocktivity
-
m0h0senator
őstag
válasz m0h0senator #3263 üzenetére
Ezt írták hozzá:
Join us on Monday, August 10 at 6PM CEST, at https://www.twitch.tv/cdprojektred for episode 2 of Night City Wire! This time we'll share details about lifepaths, show you the types of weapons you will be using in the game, and discuss Refused's transformation into SAMURAI!
cyberkind: remélem nem lesz igazad[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
nubreed
veterán
válasz m0h0senator #3263 üzenetére
Oh yea, végre valami.
(#3262) jonnyjoker01:
Értelek, persze, nem is azért írtam, hogy panaszkodjak. Csak jöjjön már.#3265:
Most az egyszer NE legyen igazad.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
cyberkind
félisten
válasz Fitzgerald #3269 üzenetére
Jah, gyakorlatilag 6C6T processzorig nem az igazi az élmény azoknak, akik mindent észrevesznek és zavarja őket.
Botrány ide vagy oda, lassan azon se lepődnék meg ha nem jönne ki a mostani gépekre, mert nem tudják megcsinálni rendesen.
Paranormal Cocktivity
-
félisten
válasz nubreed #3261 üzenetére
Nekem csalódást okozott a DXMD zenéje. Elvétve van 1-2 hangulatos betét, de a HR sokkal jobb volt.
Nem tudom, hogy Michael McCann nem vállalta el, vagy szándékosan cserélték le, de nagyon meglátszik a hiánya.
A HR-ben maponként, hubonként, szektoronként volt az adott helyhez illő ambient olyan hangulattal, hogy vágni lehetett, gyakran az adott területre jellemző hangszereléssel (Lower Hengsha Ambient? ).
Remek játéknak tartom mindkettőt, de hangulatban számomra a HR magasan üti az MD-t, szinte kizárólag McCann hangulatteremtő ambientjei miatt.
Remélem a CP is tud majd jó ambient trackeket. -
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #3271 üzenetére
Az mondjuk tény, hogy voltak olyan hírek az első halasztás környékén, hogy az eredeti X One-on sokszor még a 20 fps sincs meg...
Engem mondjuk az sem izgat különösebben, ha 10 fps-el fog futni 360p-ben szexboxon, a konzolokhoz kb. annyi közöm volt az elmúlt 20 évben, hogy vettem 360 meg DualShock 4 kontrollert, pécéhez (jah, meg volt GBA-m is vagy 20 éve )...viszont annak nagyon nem örülnék, ha a konzolok miatt megint csúsznának. -
cyberkind
félisten
válasz VikMorroHun #3271 üzenetére
Itt eltudnám hinni, a The Witcher 3 a mai napig nem az igazi, hiába készült azokra is. A CP2077-et meg lehet csak fejlesztették és kész, nem is gondoltak bele, hogy ez meg az sok lehet, ettől függetlenül meglehet csinálni, csak a végeredmény minősége a kérdés, pláne, hogy nekik ez a 2. játékuk lenne, ami jön mindenre.
Paranormal Cocktivity
-
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz FoxiestFox #3275 üzenetére
Kell meg fontos a konzolos port, csak amíg nem tudnak felnőni ahhoz a feladathoz, abszolút nem volna gond ha valakit felbérelnének egy kis segítségre. Itt szerintem a legnagyobb gond a mostani gen cpu-ja, ami rettenetesen gyenge.
Paranormal Cocktivity
-
félisten
válasz cyberkind #3276 üzenetére
Japp.
Maguk sem gondolták valszeg, hogy ez a projekt ekkorára fog hízni, és hogy annyi mindent tartalmaz majd, amire a jelen gen kevés.
Szar szitu, mert érthető hogy kell a konzolosok pénze, csak a termék minőségének szempontjából pont azok a gépek a ballaszt, ami a földön tartja őket. -
LK
addikt
válasz cyberkind #3276 üzenetére
Akkor mire fel voltak olyan valóságtól elrugaszkodott min. és ajánlott konfigurációk, mint amiket tippeltek? Vagy egy kis bújtatott új VGA reklám volt? Ha egy szar konzolon elfut, akkor egy picit jobb de régi pc-n miért ne futna el? Ha meg erőgép kellene a játékhoz akkor meg miért gondolták, hogy konzolon nem lesz gond vele? Itt valaki nagyot hibázott náluk. Erre egy óvodás is gondolt volna.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
félisten
-
Topikgazda
válasz cyberkind #3274 üzenetére
..csak a végeredmény minősége a kérdés, pláne, hogy nekik ez a 2. játékuk lenne, ami jön mindenre.
Függően attól, hogy mit értesz ez alatt. A The Witcher 2 is kb. mindenre kijött a PS3-at leszámítva. Ha innen nézzük, akkor ez a 3. konzolos AAA játékuk (a Gwent-et nem számítva).
Kell meg fontos a konzolos port, csak amíg nem tudnak felnőni ahhoz a feladathoz, abszolút nem volna gond ha valakit felbérelnének egy kis segítségre
Emm... A The Witcher első részének konzolos (Xbox360 és PS3) portját bejelentették, a portolással a WideScreen Games lett megbízva (mivel teljesen a konzolokra akarták portolni, ezért később elcsúsztatták a megjelenést 2009-re [Shacknews hír 2008-ból]). Sajnos a konzolport sose jelent meg, a CDPR nem volt elégedett a francia WideScreen Games portolásának minőségével, ezért végül sose jelent meg (a WSG egyébként nem volt túl szerencsés csapat, a játékaik nem voltak túl meghatározóak (pl. Frank Herbert's Dune 2001-ből, vagy az Airborne Troopes: Countdown to D-Day 2005-ből), majd jött két olyan fejlesztés, amiből semmi sem lett, az egyik a The Witcher volt, a másik a Highlander (Hegylakó) - ezen két játék elkaszálása után még vergődtek egy kicsit, és 2013-ban csődött jelentettek).
Ezek után úgy döntöttek a lengyelek, hogy a The Witcher 2 konzol portját már maguk csinálják.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
LK
addikt
válasz FoxiestFox #3279 üzenetére
Félreértesz. Én azon csodálkozok hogy nem gondolkoztak előre. Nem fosok, nyílvánvalóan túllőttek a hardver specifikáción. Egyébként cuppra olyan kártyám van mint neked. Nem tudom mire túráztatják a jónépet.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
cyberkind
félisten
A minden, az aktuális konzolgeneráció, és mivel az nem volt PS3-ra, mivel arra sokkal nehezebb volt portolni mindenkinek, így azt nem ide számolom, de részben igaz. A portolást úgy értem, hogy vegyenek fel olyan szakembereket, vagy valami módon oldják meg, hogy ne az legen a vége, hogy ellépek Geralt-tal 10 lépést, és az árusok sátrában az árnyék "elhúzódik" mint a függöny, de sok hasonló van, amit PC-n se lehet nagyon megoldani, persze így is szép a játék, csak annak tükrében ahonnan indult a játék, ez merőben más.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
jonnyjoker01
veterán
Egyébként nem értem, miért ássa el mindenki a current gen konzol verziókat? Semmit, abszolúte semmit nem tudunk róla. Senki nem játszott még konzolos verzióval a CDPR csapatát leszámítva. Senki sem nyilatkozott a bármiről ami konzolokkal kapcsolatos lenne, leszámítva azt, hogy megkapja mindenki következő generációra ingyen. 1 db kredibilis infó szivárgás sem volt ezzel kapcsolatban.
Újságírók PC-n játszottak és azt mondták bugos a játék még és teljesen megértik a csúszást. Ebből hogyan következik hogy eszméletlenül szarul fut a konzolokon?
Üdv. Johnny
-
cyberkind
félisten
válasz jonnyjoker01 #3283 üzenetére
Számomra onnan, hogy a jóval régebbi, gondolom csúnyább, és abszolút nem annyira összetett The Witcher 3 se valami acélos a mai napig. Mivel a CP szebb, több, nagyobb lesz, kétlem, hogy tudnák szinte tökéletesre optimalizálni. De ez is csak tipp, meglátás felőlem.
Paranormal Cocktivity
-
Topikgazda
Egy lengyel interjúból:
-A 4 alap stílus ugye az épületekben is meglátszik - olyannyira, hogy még a WC csészéket is külön-külön tervezték meg hozzá.
-A pizzásdobozok és a ketchup üvegek is a világhoz lettek igazítva, előbbieken egy óra is van, hogy lehessen látni mennyire friss a pizza.
-A kukák tartalma is ellenörzött. Nem valami általános (azonos) a tartalmuk, hanem a játékban található tárgyakból csináltak "kuka" verziót, ahogy kiürülve kidobták őket.
-A játékban lesznek MegaÉpületek (gondolj a 2012-es Judge Dredd filmre), ahol egy épületen belül egy mini-társadalmat találhatsz, NPC-kkel, küldetésekkel, stb.
-Arra a kérdésre, hogy a 3 Életút (Life Path) miatt 3x kell-e végigjátszani a játékot, hogy mindent láss, Pawel azt válaszolta, hogy nem, komplex táblázatot kellene vezetned, hogy minden döntést kipróbálhas. Sok dolog egyáltalán nem is lesz opció vagy a választott életút, vagy egy korábbi döntés következményei miatt.
-Ez a végigjátszásra is vonatkozik, számtalan kimenet lehet a játéknak, és azoknak is különféle alternatívái lesznek.
-Tisztában vannak vele, hogy a játékosok szeretnék látni a saját karakterüket, erre pedig lehetőséget is adnak. A karakterünket láthatjuk tükörben, a karakter-képernyőn, ahol lehet forgatni és ráközelíteni a karakterre. Lesz egy olyan eleme is a játéknak, ahol még láthatjuk magunkat, de még dolgoznak rajta és nem szeretné elspoilerezni. (Ennyit arról, hogy a konzolok miatt késik... - Cifu)
-A küldetésekben való szabadságra való kérdésre azt válaszolja, hogy a The Witcher 3-ból sokat tanultak e téren. Nem lesz mindig minden opció választható. Ha Jackie-vel éppen pad thai-t eszel, akkor nem lesz opció, hogy fegyvert ránts csak úgy. De máskor ha opció lenne fegyvert rántani, a lehetőséget megkapod. Ha egy adott lehetőség valamiért nem elérhető, az a küldetésből fakad, és igyekeznek megmagyarázni miért ne nyúlj ahhoz a lehetőséghez. Példának a Maelstrom-banda féle esetet hozza fel - ha fegyvert fogtok egymásra, akkor teljesen reális eset, hogy elsüsd a fegyvered. A cél az, hogy ha úgy érzed, hogy egy küldetést meg lehetne oldani egy adott módon, akkor lehetőséged is lesz rá. Ne érezd azt, hogy korlátozva vagy.
-A bevezető rész (prologue) kb. 4-5 óra játékidő, ha valaki komolyabban veszi, és nem csak végig akar rohanni rajta.
-A CP2077 legnagyobb kihívása, hogy kb. mindent nulláról kezdtem, ha jól értem, akkor még a játékmotor is teljesen újra lett írva, de egy modellt, textúrát vagy hangot sem használtak újra a The Witcher 3-ból. Eleve fel sem merült, hogy a CP2077 "csak" egy cyberpunk bőrbe bújtatott The Witcher 3 legyen.
-A játék hardware igényéről még nem tud semmit mondani, a cél az, hogy minden folyékony legyen, ami kihívás, hiszen figyelembe kell venni azt, hogy mi van egy szinttel feljebb és lejjebb, sőt, bármikor beleugorhat a játékos a hálózatba, ahol a Fekete Fal áll előtte. Ráadásul mindezt úgy, hogy a minőség ne lássa kárát.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Carlos Padre
veterán
válasz jonnyjoker01 #3283 üzenetére
Azért a CP srácok nem egy ND még ha úgy is vannak hájpolva. Jó ha jövő nyárra lesz belőle játszható verzió tucatnyi patch után. Nem is értem az előrendelőket meg a day1 vásárlókat, ez az igazi fanboyság.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
LK
addikt
válasz Carlos Padre #3286 üzenetére
Nincs olyan játék a piacon,amihez ne adnának ki javításokat. Most olyat írtál kb. hogy a föld gömbölyű. De ha véletlenül mégis játszható lesz pár hónap múlva,azért gondolom kivárod az egy évet.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Imilenni
addikt
válasz Carlos Padre #3286 üzenetére
Inkább az a fanbojság hogy ahol lehet felszopod őket a világ urának
Gondolom nem is hagyja ott a stúdiót a játék után az emberek nagy része[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
félisten
válasz Carlos Padre #3286 üzenetére
Ha az ND a Naughty Dog akar lenni, az a stúdió gyakorlatilag mára egy mém, nem több. Egy kicseszett szar mém, ennél fogva aztán nem jó példa arra, amit ki akarsz fejezni.
-
LK
addikt
Én biztosra veszem
Más: nagyon jó a könyv! Mindenkinek ajánlom. Csak az a baj, hogy így még jobban várom. Remélem az utcán való napi túlélés érzése azért át fog jönni, és megdolgoztat a játék a sikerért.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Topikgazda
[Kínai CP2077 játékmenet videó]
95%-ban megegyezik a júniusi hivatalos videóval, csak persze ékes (?) kínai nyelven prezentálva. Ami új, az pár zene, ami más, mint a júniusi videóban, Lizzie Bárjában több NPC-t látni, stb.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
cyberkind
félisten
válasz FoxiestFox #3290 üzenetére
Optimalizálni és fejleszteni nagyon jól tudnak, persze ehhez a Sony feneketlen pénze és bizalma is fontos, meg az, hogy 2001 óta csak PS-re csinálják a játékaikat, de ennyi.
Paranormal Cocktivity
-
félisten
-
Carlos Padre
veterán
válasz FoxiestFox #3290 üzenetére
Hát ha tudsz mégegy studiot, ami minöségben kicsit is megközelíti öket én elfogadom.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Carlos Padre #3295 üzenetére
Ha tudsz még egy stúdiót, akik olyan szerteágazó, komplex RPG-t készítenek, mint ami a Witcher 3, szívesen hallgatlak.
Ubisoft, bethesda, bármelyik másik RPG-t készítő AAA stúdió közelébe sem ér semelyik játékával annak ami a Witcher 3, de nem azért mert szarabb játékokat készítenének, csak teljesen más irányból közelítik meg az RPG-t mint műfajt. Mondom ezt úgy hogy az AC/TES/FO-szériákat is imádom.
Amit csinálsz eléggé értelmetlen mert minél komplexebb egy játék annál nehezebb bugmentesen megcsinálni. Attól nem lesz szarabb stúdió egyik a másiknál mert több apró bug van a játékukban, sokkal fontosabb a teljes képet nézni. Witcher 3-hoz hasonló open world RPG például nem létezik másik (nem véletlenül, hatalmas munka és rizikó egy ilyet összehozni).
Azért mert ambiciózus egy stúdió és olyan dolgot próbálnak összehozni ami a jelen formában, műfajban ritkán vagy egyáltalán nem volt még megcsinálva, szarnak kell elkönyvelni őket amint Roach fent akad egy háztetőn? Elég furcsának tartom ezt a látásmódot és ha így gondolkodsz elég sok kiváló játéktól fogod megfosztani magad a jövőben (is).
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
válasz Carlos Padre #3296 üzenetére
Zavar téged, különben nem trollkodnál itt. Úgyhogy légy szíves hagyd abba.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
cyberkind
félisten
válasz Carlos Padre #3296 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz, mert elég leülni a CDPR játékai elé ahogy kiadták azokat, és látni fogod a fejlődést és a pozitív változást minden téren, az tény, hogy az optimalizálás nem az erősségük, de rajtuk kívül más nem tud ilyen játékokat csinálni. Lehet a CP sokaknak nem fog tetszeni, de az biztos, hogy ez lesz az új szint. Ha nem zavarna téged, akkor nem írogatnál ide ND így meg ND úgy kommenteket, szép és jó az ND, de ez a minimum amit a korlátlan források jelentenek, sőt, lehetne több meg jobb is, de tőlük soha nem fogunk még csak The Witcher 1 szintű játékot se látni.
Paranormal Cocktivity
-
Maxxy10
addikt
Sziasztok!
Akik GoG-n előrendeltèk a játékot azok megkapták a bónuszokat? Háttérkép stb... ilyesmire gondolok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...