Új hozzászólás Aktív témák

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz Habugi #22399 üzenetére

    A természetes felfedezést gátolja az is hogy ennyi fast travel lehetőség van minden sarkon. A Witcherben legalább meg kellett őket találni mire teleportálni tudtál, így hogy csak megjelennek a térképen ha valemennyire a közelébe érsz (?) már túl egyszerű a rendszer. Hasonló problémát okoz mint a World of Warcraftban amikor pár kiegészítőben idejekorán engedélyezték a repülést, és ahelyett hogy felfedezte volna gyalog a játékos a pályát csak felment a levegőbe, irányba állította aztán alttab facebookra stb amíg odaér, ezt a Blizzard is úgy érezte hogy nem jó és visszavettek belőle azóta.
    Igen, lehet nem használni a fast travelt, csak az a fájdalmasabb megoldás és nem csak a nyert vagy elvesztegetett idő miatt elsősorban, hanem mert rossz érzés vezetni más játékokhoz képest, és nem történhet semmi az utak körül 3 rendőr 4 bandita random eventen kívül. Jobb open world designnal lehetne rávenni a játékosokat hogy vezessenek, pl NFS szerű 1v1 versenyre kihívás NPC ellen vagy Far Cryban a sok összeszedhető vacak, bármi ami miatt van értelme poroszkálni a térképen klikkolás helyett.

    /s

Új hozzászólás Aktív témák