Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz Cifu #1246 üzenetére

    Oké, én sem akarok off lenni, még ez:
    "adott az opció, hogy nem élsz a Quen-el. Hogy OP lett? Nem biztos. "
    Egyrészt: OP, ez egészen biztos. Közel sebezhetetlenné tesz, hp-t tölt vissza gyakorlatilag korlátlanul és sebez. Az alapjátékban abszolút nevetséges, a kiegekben valahogy megoldották, hogy mégse legyen vele sima minden harc, biztos hogy kaptak visszajelzéseket erről, hogy nem oké.

    Nem élsz vele: Rendben. Death Marchon jelekre fókuszálni, de Quen nélkül... Erre is kíváncsi vagyok, hogy tolt-e ilyet valaki. Rég volt már, de itt meg valószínűleg az a helyzet, hogy túl könnyűből lehetetlenbe csap át a dolog. De ez akkor megint a harcrendszer hibája, hogy lehetőségeket ad, mégis szűk korlátok közé szorít.
    Alapvetően a játék nehézsége, illetve annak hiánya és a harcrendszer kritikája a leggyakoribb a W3 kapcsán, nem vagyok ezzel egyedül. Ettől függetlenül biztosan voltak rengetegen, akik pont jónak érezték.

    Valóban nehéz lehet mondjuk megoldani egy ennyire szerteágazó lehetőségekkel rendelkező és rendkívül hosszú rpg-nél, hogy a kihívás mindenkinek mindig megfelelő legyen, ez egyértelmű. Ezért is ez a legkérdésesebb elem a Cyberpunkkal kapcsolatban is, az eddigi játékaik alapján a többi elemében (karakterek, sztori, párbeszédek, grafika, hangok, atmoszféra stb.) szinte 100%-ig biztos vagyok, hogy jó lesz. Mondjuk itt az alapvető eltérések (hackelés, lopakodás - esélyes, hogy ilyen irányban menjek) miatt kicsit más lesz a szituáció.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák