Új hozzászólás Aktív témák

  • gzbotii

    veterán

    Március 1-én próbáltam feltölteni a Revolutos kártyám Curve-ön keresztül, de "biztonsági" okokból a reward kártyát szoktam beállítani alapértelmezett kártyának, így azt próbálta megterhelni - sikertelenül. Valamiért egy eurónyi összeget próbált levonni (ami 86 penny azaz 86 reward pont). A tranzakció nem ment végbe (ofc), de a 86 pont pending transaction címszó alatt zárolásra került. Ma vettem észre, hogy még mindig nem oldották fel, így írtam a supportnak, a lényeg:

    Thanks for getting in touch. I've had a look at your account and can see that this transaction was declined and the rewards points weren't deducted from your Curve account.
    Please be assured you will not be charged for this transaction and it should not be showing as pending in the app. This is a display issue that our developers are working hard to fix. The pending transaction will drop off your timeline once the fix has been deployed.

    Öt órára rá kaptam választ is, ami így szombaton, szerintem nem rossz (annak ellenére, hogy nagyon sokan panaszkodnak különböző fórumokon, hogy hetekig nem írnak vissza).

    [ Szerkesztve ]

    When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

Új hozzászólás Aktív témák