Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    Sziasztok!
    Segítséget kérnék online fizetéssel kapcsolatban.
    Ismerősöm nemrég regisztrált a Curve-ön, kapott kártyát, használja is rendben ATM-es fizetésekhez. Megpróbált online is fizetni vele, de sikertelen volt, hiába hagyja jóvá a fizetési tranzakciót a Curve appban, mindig sikertelen hibaüzenetet kap. Az elmúlt napokban 6 különböző online webshopban/szolgáltatónál próbált fizetni (pl. MVM számla befizetés) és mind sikertelen volt. A sikertelen tranzakciók meg sem jelennek egyáltalán a Curve fizetési előzmények között, ami nagyon furcsa.

    Ti találkoztatok már ilyen problémával? Az létezhet, hogy egy új kártyára nincs alapból engedélyezve az online használat és előbb ezt engedélyezni kellene valahol? Ha igen, akkor hol van ilyen opció? Elolvastam az összefoglalót, de ott nem találtam meg a választ.

Új hozzászólás Aktív témák