Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ADAM1337

    nagyúr

    válasz Vismajor01 #64708 üzenetére

    Emlékezetes idők, cod1-ből még hasonlóak mire ott született egy PAM mode, ami cod2/4-be is fejlesztve lett.
    De ez az IRC-es szívás anno több ezren voltak fent, még élnek az irc csatornák egyáltalán szerintem a mai generáció teljesen leállt velük.

    De amit írsz teljesen okés, habár MM-be a 15-ös skálán való rang sorolás nem teljesen jó.
    Speciel ha lövök 40-et egy meccsen 7-10mvp-vel és mégis kikap a csapatom akkor is visszasorolhat, mert a nyert/vesztett meccsek számítanak és nem az egyéni teljesítmény, ahogy figyelem.

    UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó

  • szebe

    őstag

    válasz Vismajor01 #64708 üzenetére

    Nem értem nektek az hol probléma, hogy én meg voltam elégedve a mirces rendszerrel is. Tisztában vagyok mindkét rendszer előnyeivel, hátrányaival, nekem ezek alapján a régi jobb volt.
    Leírtam skl-nek is, hogy ebben úgysem fogunk egyetérteni. Ennek ellenére megy a hittérítés.

    Amiket kiemeltél negatívumok pedig elég szélsőséges esetek lehettek. Mi is elmixelgettünk pár évet 1.6-ban mégis elenyésző százalékban voltak sufnihostingos szerverek, az esl konfig pedig alap volt mindenhol.
    HLTV-t bármikor hívhattál, ha meg nem engedték fel, akkor ggbb.
    Egyedül a németek mr12 mániáját nem tudtuk hova rakni.

    Az meg hogy kellett 4 ember...most is kell, ha normálisan akarsz játszani.

    [ Szerkesztve ]

    "ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

  • kuLi_

    tag

    válasz Vismajor01 #64708 üzenetére

    Kissé betrollkodnék, ugyanis pár apróság szerintem kimaradt, vagy csak marhára nem tudtátok effektíven kihasználni, vagy csak kapásból rossz hely(ek)en próbálkoztatok(?). 1.6 és CSS egyaránt, szigorúan csak az esti mixeket nézvén, nem mint "ancients" vagy korábbi bármelyik 1.6-os team keresve az ellent:

    IRC:
    - nem igazán találkoztam csalókkal, ugyanis annak azonnal híre ment
    - ugyanúgy hamar, pár perc leforgása alatt találtál ellenfelet (a kevésbé játszott mapokra is)
    - tudtál előre szervezni ellenfeleket, ha úgy adódott
    - minőségibb az ellenfél, ugyanis 5 fős premadekről beszélünk, X ember nem rontotta el mások játékát, mint ahogy manapság random tapasztalható egy hétköznapi MM-en
    - ennek folyománya, hogy sosem volt toxic a hangulat, még az ellenfelek sem ugattak, mert annak is híre ment
    - minimális volt az esélye, hogy kamuzott a skill-t illetően az ellenfél, annak ugyanis szintén hamar híre ment
    - normális szervere mindenkinek volt, életemben egyszer nem találkoztam még olyan config issuekkal, amit itt leírtál, illetve 1 perc volt megnézni a pinget (pl. "allseeingeye", ha még valaki emlékszik erre).

    Én itt speciel maximálisan Szebével értek egyet, de ezt NYILVÁN mindenki máshogy élte meg. Ez abszolút nem vita, pusztán a személyes tapasztalatokból eredő elégedetlenség vagy elégedettség kvintesszenciája, lehet, hogy én vagyok az érem másik, alig látott oldala. Solo game-re az MM nettó egy áldás, azonban arra, amivel többé-kevésbé én töltöm a lövöldözésre szánt szabadidőm, arra maximálisan defektes. IRC-et simán visszasírom, mert ha volt rutinod és ismerted a megfelelő csatornákat, úgy simán működött, és sokan elfelejtik, mekkora közösség-építő erővel bírt. Többek között ezért is imádom/nyomom a discordot.

    [ Szerkesztve ]

    Ez itt a reklám helye.

Új hozzászólás Aktív témák