Új hozzászólás Aktív témák

  • Undoroid

    őstag

    válasz Sirandrish #19397 üzenetére

    Ezért nem értem a cfg-hegesztés értelmét! :( Az igazi profi játékosnak nem lenne szüksége ilyen és ehhez hasonló grafikai trükközésre a jó teljesítményhez...Grafikai butításkor az ellenfél is jobban látszik!Ahhoz már nemigazán kell tudás,hogy lelője!Az egyik már látja(hála az űberfasza cfg-nek)a másik még nem és meghal!Az első ezért szerintem nem profi.Nem igaz? :DDD ...No comment

    A (cod1)grafikai cfg-trükközésre kerestem egy példát,de sajnos nem találtam videót róla!Biztosan láttátok,de 'talán' Valaki nem.Nagy,dombos,füves pálya(talán Brecourt volt a neve),itt-ott magas sövénnyel egy-két romos fedezékkel,lövészárokkal és két föld alatti átjáróval.Itt arról volt szó,hogy az összes fa és bokor leveleit eltüntették egy "ügyes" cfg-beállítással...A "hősünk" bebújt egy bokorba és onnan osztott mindenkit! :P

    Mintha már feltettem volna korábban ezt a kérdést:Miért kell módosítani az eredeti cfg-n,ha valaki annyira ügyes játékos?Trükkössel lehet,hogy Én is jobb lennék! :U (nem mintha ez valamit is számítana...)

    Bevallom,hogy nálam is kissé módosított cfg-m van,de csak a DEMO On/Off *,a maxfps125(sok szerveren,ahová járok ez a megengedett maximum),és a /Quit * van beállítva!

    szerk: * Bind-parancsok

    Üdv: Undoroid

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

Új hozzászólás Aktív témák