Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz raggg #5237 üzenetére

    PS3-as MW2-be (Team Deathmatch-ben) beletoltam kb. 5.000 (!) órát, elég jól is ment (10-ból 8-9 alkalommal első lettem) de ezzel az MW-vel én csak szenvedek.
    A pályák túl nagyok, elképesztően (memorizálhatatlanul) tagoltak, rengeteg zug, sarok, hasadék, sniperfészek, kaotikusság, ráadásul (pár kivétellel) semmi eredetiség (az MW1-es, ill. MW2-es pályákhoz hasonló karakteresség) nincs bennük, a legnagyobb probléma viszont a kempelés.
    10-ből 8-9 alkalommal úgy lőnek le, hogy nem látom az ellenséget.
    Értem én, hogy gyűjtögetni "kell" az XP-ket erre-arra, de hogy erre így fel legyen áldozva az a pörgős játékélmény, ami az eddigi MW-ket jellemezte, az botrány.
    Az MW2-ben 1,52-es K/D ratio-m volt (úgy, hogy egy pillanatig nem kempeltem, csak folyamatosan rush-oltam), itt meg 0,8 körüli.
    Az MW2-vel (a megjelenés utáni években) gond (és idegeskedés) nélkül el lehetett játszani fél napokat, ezzel meg 10 meccset sem bírok, mert szétbax az ideg a fent elmondottak miatt.
    OK-OK, szép a grafika, meg a menü, meg a fegyverek, meg minden csak egy apróság hiányzik. A játékélmény. Pedig sajnálom, mert tök jó játék lett volna, de így élvezhetetlen.
    Ha PS3-on kiirtanák az MW2-ből a csalókat, úgy mennék rá vissza, mint a pinty.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz NemMo #5311 üzenetére

    Kb. az egész játék egy camp parádé.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    Na, még egyszer (és utoljára) kifejtem a meglátásomat a "kempelés/nem kempelés"-témakörrel kapcsolatban.

    Ahogy már lent írtam, esetemben a referencia a 10 éven át, több, mint 5.000 órás (nettó) játékidővel (PS3-on) játszott MW2. Ott mindvégig rush-oltam (UMP, ill. -közelharcra- kés) és úgy volt 1,52-es K/D ratio-m. (A matchmaking-től szerintem ez független, mert egyrészt az MW2-ben a 10 év alatt szerintem bőven kiegyenlítődtek a tudásbéli különbségek, másrészt az új MW-ben is bele lehet szaladni olyan meccsekbe, ahol toronymagas kvalitásbéli különbségek vannak a két csapat játékosai között.)

    Magáról a játékról annyit, hogy tetszik. Sőt, baromira tetszik! A grafika, a fegyverhangok, a torkolattűz, a füstölgő fegyvercső, a robbanások, az effektek, a látvány, a menü, a Gunsmith, az összkép zseniális. Profi munka. (A héten betettem a PS3-ba az MW2-t, de csak egy pár menetet bírtam vele játszani, annyira sivár, gyerekes, amatőr és "gagyi" volt az MW-hez képest. Ott egyébként a lag és a csalók készítettek ki.) Szóval minden szuper lenne, ha nem lenne egy picike darab szar a palacsintában, ez pedig az, hogy túl sokszor lőnek hátba.

    Egyébként a múltkori hozzászólásom óta javult a helyzet, mert amióta az AUG-ról, a Kilo-ról és az M4-ről áttértem a könnyebb fegyverekre (Mp5, PP19 Bizon, MP7), azóta folyamatosan megy felfelé a K/D-m (amit egyébként lexarok, mert nem erre gyúrok, hanem a játékélményre).

    Magamról annyit, hogy 54 éves vagyok, tehát mások a preferenciáim, mint a tőlem 30 évvel fiatalabbaknak. Tehát az, hogy milyen (ocsmány) színű a fegyvere, vagy milyen matrica van rajta, meg milyen aktuális nagyon fontos "cselendzset" teljesít (amit -rajta kívül- kb. senkit nem érdekel), az engem teljesen hidegen hagy. (Apropó, Ti -velem ellentétben- szoktátok nézni, hogy kinek mennyire "fullos" a fegyvere, vagy a statisztikája? Hogy kinek és miért fontos ez egyáltalán? Nagyon bízom abban, hogy pár hónap múlva, amikor már mindenki kimaxolta a kis motyócskáit és beleunt a zugokban kushadásra, kicsit felpörög majd a játék.)

    Egy érdekel, a JÁTÉKÉLMÉNY. Az, hogy fel tudjak oldódni a játékban. És ebbe az érzésbe sajnos túl gyakran rondít bele az éppen "tökömtudjamiket" gyűjtögető srácok, akik összegörnyedve (ezeket egyébként "gyomorbajosoknak" hívom) keringenek egy sötét sarokban és lesnek jobbra-balra, hogy mikor trappol arra egy szerencsétlen. Hát, ez szerintem nem a klasszikus COD-stílus. Az inkább a tempós, pörgős, reflexeken alapuló párharcok sorozata lenne, amit a CoD MW-ben és az MW2-ben megszoktam.

    Ja és légyszi hagyjuk már meg mindenkinek a jogát e magunkétól eltérő véleményhez, mert úgy színesebb a világ... :U

    De mondom, a játék (ezen "apróságtól" eltekintve) nagyon tetszik, úgyhogy peace! :R

    [ Szerkesztve ]

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    Valaki elmagyarázná nekem az Aim Assist beállításokat? (PS4-en játszok.)

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Land #5487 üzenetére

    CoD4-gyel 2, MW2-vel pedig 10 évet játszottam. Mindkettő (számomra) megunhatatlan. (Utóbbit csak a csalók miatt hagytam ott.)

    Az MW viszont valószínűleg nem lesz egy 10 év múlva is játszható alapmű. Annak ellenére, hogy láthatóan sok munkát fektettek bele és nem egy falon ugrálós, röpködős, pattogós, retardált gyerekeknek szánt bohózat.

    Szép a grafika, a hangok, a menü, a fegyverek, az animációk, az effektek, szinte minden gondosan kidolgozott. Engem (sokakhoz hasonlóan) "csupán" egy dolog zavar, az orrba-szájba kempelés. Ez mondjuk nem is elsősorban a pubertáskorú ifjú titánok hibája, hanem a játékfejlesztőké, akik a feladatokkal, fegyverfejlesztésekkel, challenge-ekkel sajnos pont abba az irányba terelgetik a gyerkőcöket, hogy ezt tegyék.

    Ha Bécikének a lila csíkos után égető szüksége lesz a rózsaszín pöttyös fegyóra, akkor Bécike órákon keresztül hascsikarásosan összegörnyedve fog 5 m2-en körözni, vagy csak az orrát a sarok mögül kidugva "harcolni".

    ("Bécike" ilyenkor csak arról az apróságról feledkezik meg, hogy az ő kempelésének az az alapfeltétele, hogy az ellenfelee ne kempeljen. Rush-oló ellenfelek nélkül elég eseménytelen lenne ez a "taktika".)

    Mindent összegezve mégis azt mondom, hogy (lehetőleg akciósan) vedd meg, aztán, amikor kifogsz egy "Bécikékből" álló csapatot (akár ellenfelet, akár sajátot), azonnal lépj ki, aztán boldogítsák egymást.

    (Az álomfelállás meg éppenséggel az lenne, ha mindkét csapat minden "játékosa" ilyen "Bécikés" beállítottsággal a meccs első másodpercében lehasalna a pálya egyik, ill. másik végében, aztán a meccs végéig élveznék a semmit.)

    Ui.: Remélem nem volt benne személyeskedés, trágárság, vagy bármi, amit a szabályzat tiltana... (Ezúton kérek elnézést minden Béla nevű olvasótól!)

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Segal #5812 üzenetére

    Én is szinte kizárólag a Shoot House-t tolom. (Mivel a legkevésbé camperes pálya.) Rush orrba-szájba. (Leginkább az MP5-tel.) (PS4-en)

    A gondom viszont az, hogy futásból (nem a "feltartott fegyveres" sprintből, hanem a sima szaladgálásból) baromi lassan vált át célzásba. (Nyögvenyelősen jön össze egy 1-es KDR.) Van erre valami gyógymód?

    (MW2-ben ugyanezzel a stílussal 1,52 volt a KDR-em.)

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Nagy.Úr #5827 üzenetére

    (Mindhármótoknak:) MP5 tartozékokra esetleg konkrét javaslat, amely a legjobb gyorstüzelés-időt eredményezi? (Az iron sight-ot mellőzném, ha lehet.)

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    Thx mindenkinek! :R

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Segal #6095 üzenetére

    Szívemből szóltál. :R

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    :Y :Y :Y HOVÁ_TŰNT_A_SHOOT HOUSE??? :Y :Y :Y

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Nagy.Úr #6209 üzenetére

    Őszintén szólva én egy MW2 Remastered-et is szívesen látnék. (Kb. 2 éve hülyítik vele a jónépet.)

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Nagy.Úr #6217 üzenetére

    Imádtam. Olyan 250 nap volt a nettó multis játékidőm.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz dombi81 #6219 üzenetére

    MW3-ban nem volt Marathon perk, ezért nem lopta be magát a szívembe. Az MW2 pályái gyönyörűek voltak. Egyediek, karakteresek, élvezetesek. A későbbi COD-ok pályadesign-je nagyrészt kimerült a romhalmazokban, meg a kaotikus, memorizálhatatlan, zegzugos labirintusokban.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Segal #6356 üzenetére

    Helyesbítés: a Shoot House az egyetlen jó pálya. :K

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    1. Boldog Karácsonyt szektások szaktársak!
    2. PS4-en van valami jelentősége a NAT Type: Moderate vagy Open-nek? (Ha igen, hogyan változtatható meg?)
    3. (Szintén PS4-en) ugyanolyan jelentősége van a pingnek, mint PC-n?
    4. A menüben mik a különbségek az egyes Aim Assist beállítások (Standard, Precision, Focusing) között?
    5. A menüben mi a helyes beállítás (és eleve mit jelent) az "ADS Sensitivity Multiplier Low Zoom", ill. "...High Zoom" esetében?
    6. Hány éves a hajóskapitány nagymamája?

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz Segal #6484 üzenetére

    Az "smg-vel rohangálók" védelmében (én is az vagyok), úgy gondolom, hogy a CoD mégiscsak inkább egy gyors, pörgős, reflexeken alapuló, tizedmásodpercek alatt meghozott döntéseken múló, önfeledt rohanás.

    Egy "flow", ami tökéletesen kikapcsol, bármilyen hangulatodban is kapcsolod be a gépet és bármennyit is játszol vele.

    A sarok mögül az orrukat kidugva (hasalva, görnyedve), mozdulatlanul lapulva az ajtó felé bambulás szerintem nem CoD. Az egy jellemtelen, sunyi kempelés. Akkor is az, ha éppen azért csinálja a (12 éves kisgyerek), hogy megszerezze a fegyverére az aktuális "Pink Zebra" skint, a "fityegőt", hogy teljesítse a napi challenge-t, hogy így-úgy-amúgy kimaxolja, felcsicsázza a statisztikáját, a KDR-jét, a fegyóját. (Ami kb. nulla mértékben érdekel -rajta kívül- bárki mást is.)

    (Most őszintén, ki látja/értékeli bárkinek is az arany fegyverét?!)

    Egyszerűen annyira más műfaj a két stílus, mintha autóversenyen az 1.4-es dízel Fiestá-kat engednék össze pörgős, benzines V8-asokkal. Hogy lenne már nekem esélyem lelőni egy sötét "lyukból" egy 50m-es nyílt, akadálymentes szakaszt LMG-vel pásztázó kempert az smg-mmel? Alma vs. körte.

    Szép komótosan (mint egy vágóhídon) lekaszálja a szerencsétlen futkosókat, aztán átcammog egy másik lyukba, frankón összegyűjti a Killstreak-eket, aztán félrehúzódik egy (még sötétebb) lyukba, onnan "lechoppereli" az összes ellenséges játékost, aztán (2-3-4-es KDR-rel) toronymagasan megnyeri a meccset. Közben meg pl. egy Gunfight-ban 2 másodperc alatt meghalna. Megmozdulni sem bírna...

    Ez nem játék. Ez nem teljesítmény. A két "műfajban" játszókat (ha szelektálni lehetne egyáltalán) össze sem lenne szabad engedni. Legyenek klasszikus rush-olós meccsek, meg legyenek szupcsi "elfekvős" pályák, ahol a map két végéről, hasalva lövik egymást az arra fogékonyak, aztán hajrá...

    Na, pont az említettek miatt ez a játék számomra a "Shoot the Ship"-re korlátozódik. A Shipment mondjuk, már sok is egy kicsit, de a Shoot House egy jól eltalált, pörgésre kényszerítő, igazi CoD-os pálya. Imádom.

    A fent leírt problémák jellegéről elég sokat elárul, hogy a "Shoot the Ship"-en szinte mindig (összesített) első-másodikként szoktam végezni, a többi pályán (már ameddig az idegeim bírják), a középmezőnyért is megszenvedek. Ott (is) a kempelésnek érik be a gyümölcse. (Naná...)

    Ja és ne mondja nekem senki, hogy ez is egy stílus, meg az is egy stílus. Ez nem stílus-eltérés, hanem "eltérő világokról" van szó.

    Pontosabban eltérő jellemekről, Eltérő emberi mentalitásokról.

    Egyszerűen elrontja a szórakozásomat ezzel a felfogással. Játszok 4-5 meccset és úgy felbax a szélmalomharc, hogy kikapcsolom a gépet. (Hol van már az 5-10 évvel ezelőtti MW2, amikor önfeledten, görcsölés nélkül, fél napokat el lehetett vele játszani.)

    Úgy gondolom, a IW is felismerte ezt a problémát, ezért emelték ki előbb a "Shoot House"-t, most a "Shoot the Ship"-et, ill. csinálták meg a "Cranked"-et. Szerintem ez tökéletes megoldás. Aki (hozzám hasonlóan) pörögni akar, az játszik ezeken, a többiek meg mennek az egyéb pályákra, aztán azt csinálnak egymással, amit akarnak...

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz soo277 #6599 üzenetére

    Most tekintsünk is el attól, hogy mennyire ízkéstelen, gagyi, gyerekes és bazári ez az ún. "Damascus" skin... :W

    Arról viszont nem ártana (már nem először) pár szót ejteni, hogy az-e egy játék, hogy önfeledten szórakoztató módon töltjük vele az időnket, vagy ráfeszülünk ezekre a skinekre, challenge-kre, kütyükre, meg egyéb beetetésekre, aztán NAPOKAT baxunk el az életünkből töltünk azzal, hogy görnyedve, hasalva, sarkokba bújva, kótyavetyéljük el egyrészt a saját időnket (amihez persze van jogunk), másrészt azok idejét és szórakozását, akik számára a 10 perces menetekből nem igazán akarnak 9 és felet azzal tölteni, hogy az ellenséges csapatonként 3-4 kemper után után RPG-vel loholnak, hogy éppen melyik lyukba vannak beszuszakolódva. Amihez -szerintem- kevesebb jogunk van.

    Ha bárki vitatná ezt, annak úgy tenném emészthetőbbé a dilemmát, hogy bélgázokat eregetni is (úgy általában) nyilván van jogunk, akkor viszont joggal tartana mindenki éretlen kis majompalántának, ha ezt a zsúfolt villamoson tennénk, másoknak kellemetlenséget okozva.

    Capisce?

    OK-OK, értem én a jutalmazási rendszer pszichológiáját (belőlem is elégedettséget vált ki, amikor megszerzek egy újfegyver-kiegészítőt), de hogy megszerezzem a "Pink Zebra" skint, azért egymillió %, hogy egy centit nem fogok mozdulni. Most komolyan...

    Annyira... de annyira infantilis az a sok hupilila, meg neonzöld fegyver a meccsek indulása előtti pillanatokban...
    Mondjuk egy dologra alkalmasak. Arra, hogy meg tudjuk becsülni azt, hogy a tulajdonosa kijárta-e az általános iskolát, vagy még az alsó tagozatos éveivel szenved...

    Ja és arról sem ártana (legalábbis gondolatban) (legalábbis egyeseknek) néhány elméleti kört futni, hogy ez vajon a "CoD: Modern Warfare (2019)" fórum, avagy az "Akinek bármilyen kritikai észrevétele van a CoD MW-vel kapcsolatban (lag, fagyás, kempelés, stb.), azt hurrogjuk le, és egyébként is MINEK JÁTSZIK VELE?" fórum... :F

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    Mielőtt még mindenki felvágná az ereit a csúnya-csúnya kilépkedők miatt, szíves tájékoztatásul hadd idézzem egy szaktársunk (elfelejtettem a nevét) az evörgrín kempelés-témakör kapcsán elhangzott örökbecsű megállapítását, miszerint "amíg a kempelés teljesen legitim (v. legális), addig miért sír a szája bárkinek is emiatt" (vagy valami ilyesmi).

    Hát akkor...

    Amíg AZ IS teljesen legitim, hogy akkor lépek ki a játékból, amikor erre kedvem szottyan, addig miért is sír a szája bárkinek is emiatt?!

    Emlékeztetőül. Én pl. elég sokszor lépek ki ilyen-olyan meccsekből az ilyen-olyan mértékben "kurvára unalmas", "nyomorék b.zi", "gerinctelen féreg" stb-stb. -ezeket a jelzős szerkezeteket pár előző hozzászólásból mazsoláztam ki (nem moderálódtak senki által, tehát feltételezem, nem közízlést sértőek)- kemper miatt.

    Még egyszerűbben. Vagy sírdogálunk minden (pl. játékból kilépők ÉS a kemperek) miatt, vagy nem sírdogálunk semmi miatt.

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz k-adi #7330 üzenetére

    Félig ez is jogos, de nem múlatom azzal az időmet, hogy az ellenfél csapatában "játszó" (LOL) átlag 3-4 kemper után rohangálok RPG-vel. Köszi, ezt inkább kihagyom., hadd szórakoztassák szépen egymást, és remélem, hogy a helyemre belépők ugyanígy otthagyják őket.

    Ahogy a művelt angol mondaná, "ilyen ez a szelaví"...

    A tökéletes az lenne, ha 6 kemper görnyedne az ellenfél 6 kemperével szemben, egyikük sem mozdulna egy centimétert sem a saját ürgelyukából, aztán hajrá srácok, lehet élvezni a meccset! :K

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz KaitouP #7352 üzenetére

    (Félig OFF.) A "kirohanástól" baromi messze volt LorenzoHUN megjegyzése. Szimpla vélemény volt, amit nagyon visszafogottan és kulturáltan fogalmazott meg. Ne legyünk már ennyire mimózák!

    Az Activision-nek (ill. a 30M $-os éves jövedelméből személyesen Bobby Koticknak) bőven lenne lehetősége, hogy (horribile dictu diszkréten, annak nyilvánosságra hozása nélkül) jótékony célokra adakozzon ún. "nemes célból". Akár minden nap. Akár minden órában. Nem ezt teszik, hanem -a saját terméküknek reklámot csapva (azaz profitjukat tovább növelve)- a többnyire gyerekkorú vásárlóiktól kunyerálnak, akikkel szemben -más esetben- nulla nagyvonalúságot tanúsítanak. (Értsd: virtuális szarokért, skinekért, fityegőkért, matricákért kérnek pénzt.)

    Gyakorlatilag leég egy földrész, ökológiai katasztrófa zajlik, emberek egzisztenciái semmisülnek meg ezrével, élőlények tízmilliói égnek el, erre Bobby Kotick-ék kiötlik egy "mítingen", hogyan jópofizzanak egyet.

    Nem értéktelen biszbasz "skin pack"-eket kellene osztogatniuk, hanem dollár-tízmilliókat. (Mármint abban az esetben, ha nem a pénz lenne az istenük...)

    (Kb. annyira hozza őket lázba a "rettenetesen szomorú" Ausztrál tűzvész, mint engem pl. az, hogy törlődnek-e a kommentjeim.)

    Tulajdonképpen sok közöm nem is lenne a polémiához, de (egyéb esetekben -pl. "kemperkedés elítélése"- megnyilvánulóként) már volt szerencsém látni, hogy mennyire személyes ügyet vagy képes kreálni bizonyos -véleményedtől eltérő- hozzászólásokból. Topikgazdaként ez kissé kontraproduktív...

    Úgy gondolom, a Te funkciód itt alapvetően nem az lenne, hogy a saját nézeteidet tekintsd origónak, s azokhoz képest reagáld le a fórum hozzászólásait. Túl komolyan veszed magad, már mondtam. Lazíts... Peace! :R

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    Hali! A6 4G (2016) Audiban milyen extrákat lehet/érdemes feloldani? (Start/Stop OFF, hátsó DRL, olajhőmérséklet, stb.) Van ezekről valahol valami lista?

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

  • newmoonlight

    senior tag

    válasz newmoonlight #27002 üzenetére

    Ez mintha egy kicsit félrement volna... :)

    “Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

Új hozzászólás Aktív témák