- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
stepboy
csendes tag
válasz CPT.Pirk #5787 üzenetére
esetleg, próbáld ki ezt:
http://stackoverflow.com/questions/12114019/g-and-attribute-optimize-not-changing-debugger-behavioritt azt írja, hogy alapból O2-vel fordít, de egy függvényt ezzel az attribute-tal máshogy tud optimalizálni.
#include <iostream>
#include <vector>
int MyNormalFunction();
int MyDebugabbleFunction() __attribute__((optimize(0)));
int MyNormalFunction()
{
int val = 0; // breakpoint here - debugger does NOT stop here
val = 1;
val = 2;
return val;
} // debugger stops here instead
int MyDebugabbleFunction()
{
int val = 0; // breakpoint here - debugger stops here and steps through the next 3 lines as if it were built with only -g
val = 1;
val = 2;
return val;
}
int main()
{
int a = MyNormalFunction();
std::cout << a << std::endl;
int b = MyDebugabbleFunction();
std::cout << b << std::endl;
return 0;
}
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen