Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubu79

    addikt

    válasz tibi666 #6425 üzenetére

    Ahham, kapcsolgatja, csak nem egészen úgy, ahogyan én szeretném.

    Ezek szerint láma az Audi is, mert a bátyámék automata A4-e sem úgy pakolja, ahogyan szeretném, meg a Volkswagen is, mert a Bora, amihez szerencsém volt baromira nem akarta észrevenni, hogy én most inspirálni akarom a lábammal, azért játszom finoman a gázpedállal...

    Az automata jó dugózni, araszolgatni, de hacsak nem valami újabb kivitel, akkor megöli a vezetés élményét, mert úgy váltogat, ahogyan neki tetszik...

    Szigorúan magánvélemény - én nem vennék automatát...

    God Vazzeg: Csúnya is lenne, ha hiányoznál - majdnem ott van a szádban Soltvadkert, persze csak a többiekhez képest :D

    [ Szerkesztve ]

    "In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

  • MADV12

    csendes tag

    válasz tibi666 #6425 üzenetére

    Hogy az automata váltó nem rombolja a vezetés élményét ????? meg hogy azt csinálja amit Te akarsz ????????????? Húhaaaa Volt vagy 50 különböző automata autóm ( sajnos )
    a 2.0 L-től az 5.8 L -ig...............egyik sem azt csinálja. Fordulatszámfüggő a váltás, a "manuális" állásban bohóckodni egy automatával az meg nevetséges
    Tegyél vissza egy automatát 100-nál 2-be ( ????????? )

    E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

  • MPowerPH

    félisten

    válasz tibi666 #6425 üzenetére

    Nekem rombolja. Imádok váltogatni, motorfék nálam alap. És gyorsabban kapcsolok mint az automata, az fix. :) Kanyargós, szerpentines úton autó váltóval halott vagy. :U Azt semmi se tudja pótolni, amit kézivel és kuplunggal tudsz csinálni. Pl. visszaváltás gázfröccs, meg az ilyen finomságok. Drágább automaták tudják ezt, de nem ezek az átlagosok.
    Nekem nem kell automata, amíg lesz manuál az lesz nekem is. Audi A6 3.0TDi is egy rakás kaki pont ezért. Tiszta uncsi az az automata, már tényleg semmi technika nem kell hozzá.
    Az 528i -nél meg nem tolták el, egyszerű a képlet. Automatánál hosszabbak a fokozatok. 30D nyomatékosabb, 28i magas fordulaton megy jobban, ott ahol a 30D már sehol nincs.
    És mivel hosszabbak a fokozatok, a nyomaték jobban érvényesül, így 30D -t annyira nem sújtja. Kedden jártam Bp. -n, 528ia. ;] M pack, sportdob, minden. Esélye nem volt, mint a szart, úgy hagytam ott. :)) De már szerpentinen is toltam le 528ia -t, nem is akárhogy. Megaláztam, mint egy 2.0 -ást. :))
    Arról nem is beszélve, hogy automatával közel nem lehet olyan jó fogyasztási adatokat elérni. Manuállal lehet a legtakarékosabban menni, kitapasztaltam. 528i -nél literekben mérhető a különbség, ha valaki tudja használni az autót.

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák