Új hozzászólás Aktív témák

  • Hunter2

    addikt

    válasz laika1200 #16449 üzenetére

    ennyi van az ÁSZF-jükben:

    "4. Szavatosság, az áru ellenõrzése
    4.1 Hiányos vagy elmaradt szállítás esetén a HERZ ? a vevõ választása szerint -vagy azonos értékû helyettesítõ terméket szállít, vagy a vételárat jóváírja, illetve a már teljesített fizetés esetén 8 munkanapon belül visszatéríti.
    4.2 Ha az átvett termék sérült vagy hiányos, akkor ezt a vevõ 7 napon belül a számlaszám, a panasz rövid leírásának megadásával és a fuvarlevél másolatának csatolásával jogosult HERZ felé jelezni. HERZ a panaszokat 2 munkanapon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményérõl a vevõt értesíti. A fenti határidõ elteltét követõen reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A Vevõ az árut az átvétellel egyidejûleg köteles megvizsgálni, és a kiszállított valamint a számlán feltüntetett termékek mennyiségét egyeztetni. Az átvétel során is észlelhetõ mennyiségi eltérésért a HERZ nem vállal felelõsséget. Mennyiségi hiány esetén Vevõ és a fuvarozó köteles jegyzõkönyvet felvenni, amelyet mindkét fél aláírásával hitelesít."

Új hozzászólás Aktív témák