-
GAMEPOD.hu
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJDavid98
újonc
Adottak a következők:
- egy UPC Compal Broadband CH7465LG mediabox
- 2 különböző típusú vezeték nélküli otthoni telefon (egy Sinus 711M + vele járó bázis, és egy Panasonic KX-TG6812PDB bázisállomás 2db vezeték nélküli beszélő egységgel (továbbiakban "kagyló"), utóbbi friss vétel)
- egy hagyományos, 4 eres telefonkábellel működő klasszikus vezetékes telefon
A Media box TEL1 portjából kijövő telefonvonal egy eBay-es telefonvonal splitter-rel ketté van választva az aktuális vezeték nélküli bázis és a régi telefon között.Kb. 2-3 hónapja a Sinus 711M-ünk hívásletevő piros gomba elkezdett nem igazán érintkezni, nehezen benyomhatóvá vált, és emiatt (legalábbis azt hittük) nem tudtuk letenni a bejövő hívásokat, csak akkor szakadtak meg, amikor a másik fél letette. Most elő karácsonyi ajándékként beruháztam a zsír új Panasonic készülékre, viszont tökéletesen működő gombok ellenére a bejövő hívásokat továbbra sem tudom letenni. A csörgést ugyan elnémítja a letétel gomb (valószínűleg ez a telefon egyik funkciója), viszont a másik kagyló (ha be van kapcsolva) tovább csörög, mint ahogy a régi telefon is. Ha a másik kagylón is kinyomom, akkor továbbra is látom, hogy amúgy csörög, csak lehalkította magát mindkét kagyló, és már csak a régi vezetékes csörög. Azt felvéve és letéve ténylegesen megszakad a vonal.
Gondoltam, biztos az elosztás miatt van ez, kihúztam az elosztót és közvetlen bedugtam a modembe a bázist. Jelenség teljesen ugyan az, akármelyik kagylót kinyomom, a másik csörög addig amíg azt is le nem némítom a letétel gomb megnyomásával, de továbbra is mutatják, hogy bejövő hívás van, csak csendben tűrik a kagylók. Hiába "szakítom meg" mind két eszközön a hívást, nem szakad meg a vonal, és ezt a hívó fél is úgy látja (saját mobillal teszteltem).
Felhívtam a UPC ügyfél szolgálatot, akik azt mondták, hogy ők a modemig biztosítják a vonalat, és azt, hogy utána mi hogy kezeljük, az már a mi bajunk. Nekem gyanús, hogy a modem nem reagál a vezeték nélküli telefonok által kiadott "szakítsd meg a vonalat" jelzésre, de szerintem ha ezt beadom nekik, akkor elküldenek, hogy panaszkodjak a telefon gyártónál, vagy tudomisén. És bár a régi Sinus 711M-nek tényleg alig nyomható be a lerakás gombja, a menüben navigációkor azért legtöbbször 1-2 benyomás után működik, de hívás lerakáskor egyszer sem. Tanácstalan vagyok.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
Új hozzászólás Aktív témák
Kedves Fórumozók!
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali fáradtgőzös kérdések topikjában tegyétek fel.
- PS Vita OLED (fóliás, jó állapot) + töltőkábel (adapter nélkül) + PSV Adaptor + Plüsstok
- LG Soundbar SN5
- Latitude 5495 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 2500U 16GB DDR4, 256GB SSD gar
- Olcsó! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 3060
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / DDR4 / NVMe M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / több db / 27% számla