Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MaxxDamage #26409 üzenetére
Bolt az azt mondta, hogy a hibás terméket (csak az ülő részt) juttassam fel (futárt is ajánlottak, ami 2 ezer Ft és az új termék érkezésekor kell fizetni az összeget) és elkezdik a garanciális rendezését (cserét) a gyártónál (beszállítónál nincs és úgy néz ki nem is lesz már ez a type..)
Hát ez is valami...egyenlőre (csak ne tartson 1(+) hónapig az egész folyamat... ) ez az a szék◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen