Új hozzászólás Aktív témák
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok!
A segítségetek kérném, a helyi szerelők tanácstalanok.
A hiba egy Golf 3 TDI-nél jelentkezik, a probléma a következő. Tavaly nyáron elromlott az alső kuplung munkahenger. Kicserélték, azóta rosszalkodik a fékem. Való igaz, jövő héten kuplungot is cserélnek, romon van a kuplung. (Tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy csere, főmunkahenger csere). A kérdésem az lenne, hogy rossz kuplung miatt lehet rossz a fék? Mindenki azt mondja lehetetlen, mégis azóta áll fent a hiba. Állandóan levegős lesz a fékem. Álló motornál felpumpálom a pedált, betonkemény lesz. Beindítom, be is puhul, ahogy kellene elvileg, mármint amikor megjön a rásegítés. Viszont csak az alsó felénél fog rendesen a fék, addig ímmel ámmal. Ilyenkor is fel tudom pumpálni a féket, jó is lesz, de a következő fékezésnél megint szivacsos érzete van a pedálnak. Ha felpumálom, járó, vagy álló motornál, kemény a pedál, amint kuplungot nyomok, megint szar az egész. Ilyenkor hol jobbra, hol balra húz az autó, egyenletes mértékben. Következő fékezés után megy egyenesen, majd a következő után megint jön a jobbra, vagy balra húzás. Sokszor lett légtelenítve, ABS is VCDS-sel, kuplung is. Cseréltem már ABS kockát, összes féknyereg fel lett újítva, új a főfékhenger, alsó kuplung munkahenger, új az összes fékcső, gumi fékcső, kicseréltük a devandert is. Gyakorlatilag a kuplung és a fő kuplung munkahenger kivételével minden új. Merre induljak el? (VR6 288 futómű van az autó alatt, és csak ismételten tudom leírni, ez a szarakodás az alsó munkahenger hibája, illetve cseréje, kuplung elhasználódása óta van.)Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
G@bi90MR
aktív tag
Igen, a VR6 fék kompletten ment alá, futómű cserével, felújítva mindennel. Fel is írtam az alvázszámát a donot kocsinak, le is ellenőrtem pluszban minden alkatrészt ETKA-ban. Ha futóműhöz nyúlok, csak VR6 alkatrészek kerülnek bele. A fékolajszint konstans, nem fogy, nem változik a szintje, nem is szivárog sehol sem.
Akkor cseréljek még egyszer főfékhengert?mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
G@bi90MR
aktív tag
Köszönöm válaszod!
Kuplungcsere és fő kuplung munkahenger csere után megszűnt a probléma magától.
Másik problémám tegnap óta. Kiszedtem az autóból a chippelt motorvezérlőt, kapott egy gyári ECU-t. Előtte elvittem egy helyi műhelybe immotlanítani. Visszakaptam az ECU-t és a leforrasztott immo chippet is, az autó hibátlanul megy, viszont azt mondták, húzzam le a kábeleket az immo dobozoról, biztos ami biztos. Meg is tettem, azóta viszont VCDS-sel nem látom a motorvezérlőt. ABS, légzsákok működnek, de a motorvezérlőre azt írja "No response from controller". Lehet köze hozzá, hogy az immo dobozra menő két csatlakozó le van húzva? Azokat viszont nem merem visszadugni, nehogy utána ne tudjak elindulni a kocsival. A tempomatot szeretném aktiválni, illetve szétnézni a motorban, van-e esetleg valami hibakód, eltérés.
Előre is köszönöm!
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.