Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz G@bi90MR #610 üzenetére
Az van, hogy a kuplung a folyadékot a fékolaj kiegyenlítő tartályból veszi szintén, de kb. a felénél van bekötve a cső. Csak a tartály közös, már közös alkatrészük nincs. Szóval nem tud fellevegősödni a fék a kuplung hidraulika hibája miatt. Biztonsági okokokból lett így tervezve, hogy ha az összes folyadék elfolyna a kuplung hidraulikából, a féktartály akkor is félig lesz.
Valemi nem kerek a történetben. A 288as fékhez a főfékhenger hozzá lett igazítva? Ha sehol nem ereszt a fékrendszer, akkor a főfékhenger rossz, lényegtelen hogy mikor jött elő, lehet a féket is légtelenítéették a pékek, mikor a kuplung munkahenger tönkrement...
Sokan nem tudnak légteleníteni, őrült módon pumpálják a pedált, pedig csak lassan szabad és nem padlóig, alá kell tenni valamit, hogy ne érjen a padlóhoz.
Minden más gyári a fékrendszerben?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz G@bi90MR #614 üzenetére
Kösd le a kiegyenlítő tartályról a kuplung csövét és dugózd le a tartályt. Légtelenítsd a féket, ha utána is fennáll a hiba, kizárhatod a kuplung munkahengereket mint okot. A józan ész azt mondja nem tud a féknek ártani a kuplung, de ki tudja. Ha marad a hiba, a fékrendszer minden részét ellenőrizni kell. Ha minden nyereg, cső, csatlakozás porszáraz, akkor marad a főfékhenger, mint hiba oka.