Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
-
Predator2
addikt
válasz orion1025 #662 üzenetére
Nemrégen érdeklődtem krokodil emelővel kapcsolatban pont ebben a topicban, és SEALEY 1030CXDK jónak mondták. Nem ragaszkodom ehhez a márkához, de nem szeretnék ócskát venni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
bucihost
senior tag
válasz orion1025 #674 üzenetére
Itt az a baj, hogy 2 évig állt a kocsi. Előtte nem volt olyan baja. 4 szerelő szerint is az a baja, hogy le van tapadva az olajlehúzó gyűrű és akkora a karter, hogy lefojtja a motort. Ezért is lett lekötve. Volt aki szerint ki lehet belőle hajtani, volt aki azt mondta újra kell gyűrűzni.
Oda volt adagolót beállítani, valamint kerékagycsapágy cserén. Adagolóshoz és vissza lábon ment-jött, valamint utána elmentünk vele ~150kmt. Utána ment csapágy miatt másik szerelőhöz (viszont már a kipuff is durván füstölt és nagyon üzemanyag szag volt)., ahonnan már csak vontatva jött. Nem indult, csak tekert - tekert - tekert.... Elmondása szerint nincs kompresszió, sz@r az adagoló az előtöltést stb, meg kell gyűrűzni, meg mindent újra belőni. Kaptam egy cirka ~ 150+30 ezres ajánlatot Tőle. (Komplett motorcserére meg ~130 at.)
~1 hétig állt a ház előtt én meg kattogtam, hogy mi legyen vele. Tegnap jutottam el arra a szintre, hogy ennél sz@rabb már úgy sem lehet, így hozzá nem értőként majd én meg nézem mi baja lehet. (google, youtube, meg a fórumok a barátaim)
Ami feltűnt, hogy a kis átlátszó pipa üzemanyag szűrőben nagy a légbuborék. Elkezdtem leszedni a csöveket stb. Nem jut üzemanyag a motorba. Viszont ka meglökdösöm a kocsit, hallom hogy lötyög a tankban valamennyi.
Utána olvasások után , elvileg a tankon 2 "csap" van. 1 lent és 1 oldalt. Ha az oldalsónál már nincs üzemanyag akkor alulról szívja, és ott eldugulhatott a szűrő. (Javítsatok ki ha nem így van, ezt egy fórumon olvastam.)
Kimentem a kútra, hoztam 10L üzemanyagot, bele locsoltam. Indít, teker 5-öt, majd be is indúlt.
(A nagy mestervizsgás szaki erre nem jött rá? )Most kapott egy flakon XADO VitaFlush motor belső mosó-t, amivel papír szerint max 1000kmt. Mi max 100 at fogunk elmenni. Kicsit megjáratjuk, utána olaj + szűrő csere + újad XADO. Azzal megint megyünk 100-150 Km-t. Majd újabb szűrő + olajcsere. Utsó csere után kap egy kis Prolongot is. Aztán majd kiderül, megoldja e....