Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz sutszi #17550 üzenetére
Ültem kényelmes 97-es autóban, ráadásul köznépnek készült, nem luxus kategória.
Ültem már kényelmes sokkal régebbi autóban (volt Citroen CX-ünk), meg ültem új (értsd, nincs 10 éves sem) kényelmetlen autóban is. Pedig előre megyünk, és most nem a kis hazánk politikai irányzata, hanem az egész világ értendő ez alatt.De nekem volt dízel 626 kombim. Az egyik leginkább praktikus autóm volt, és még nem is volt kényelmetlen. Jó, elmarad sok mástól kényelemben, de abban nem szakadt ki a hátam egy Szeged - Platamonas úttól, pedig csak a rendőröknek álltam meg, amikor a 30-as táblánál sokallták a 135-öt. Igaz, az pont a makedónoknál volt, úgyhogy lehet kinyújtottam magam félúton.
És egyébként sem értem, hogy jön a kényelemhez a dízel/benzin kérdés. Hacsak nem úgy, hogy a 626 2.0ditd-vel 1100-1200 km-t simán el lehetett autózni egy tankkal. Ahhoz meg kell sokat ülni.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #17551 üzenetére
1100-1200km az 10-12 óra, forgalom és útviszony függő, az a 320d-nek is megy. Most a kényelem meg relatív. Kényelmesebb a BMW mint a Vitara pedig 3 évvel öregebb (maga a konstrukció passz, nem tudom az első F31 mikor jött ki ) és 20szor annyi km van benne. De nem is egy ligában fociztak. Kollégának volt ex-taxi 406-osa, az kényelmesebb volt mint a vele egykorú Corolla. Neki ez nem fekszik, dízel mazda neki no-go, én meg keresem a
kalandotfene tudja mit. Bár én sem szeretem amikor egy autó alapján vonunk le messzemenő következtetéseket, de hiszek abban hogy "hallgatassék meg a másik oldal is", ezért indult a téma. A cél az hogy lebeszéljetek ÉSZ érvekkel, érzelmivel nem tudok mit kezdeni.
A rozsdát fel ne hozza senki, mert én elvből nem adok el autót, tőlem két útja van, bontó vagy összetöröm."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #17548 üzenetére
Megértem az álláspontotokat és köszönöm hogy nem gyávultatok be és őszintén felvállaltátok, de ez érzelmi reakció, ezzel nem tudok mit kezdeni.
Ha azt írod xar benne a képernyő mert fagyogat, drága a futóműve, könnyen amortizálódik a beltere, stb., az rendben van, azzal tudok tovább agyalni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz sutszi #17550 üzenetére
Jók voltak azok 20 éve, ismétlem 20 éve. Azóta a piac "elamortizálta" őket és vannak még "vak hívők", akik hisznek a félszemű királynak...
Nyilván rizikós és tudom hogy szívni fogok, de én most erre vágyom és ennyi."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #17552 üzenetére
Én sem szeretem a vélemény nyilvánítást teszt nélkül, ezért vettem iphone-t is (bár ne tettem volna).
Tény, hogy a franciák kényelmesek voltak, a japánok feszesek, de ez is olyan, hogy egyesek a puha ágyat szeretik, mások a keményre esküsznek (én meg arra, amelyikben jó nő van). Amcsi terén találkozom legtöbbször a bőr vs nem bőr hitkérdéssel is, nekem nem kell bőr, másoknál csak az a jó.
Bár mondjuk ezt legalább próbáltam, nem úgy mint a 6-os mazdát, úgyhogy arról nem mondok véleményt. -
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #17553 üzenetére
Báz ebbe meg pont bele fér a rozsda. A 626 szép állapotban volt, csak a csomagtér merevítőjébe egyszer beleszúrt egy vevőjelölt kulccsal és bele ment. Abba a vastagnaknlátszó zártszelvénybe, ami a csomi alatt a lökösig fut. Utólag belegondolva ha utolér minket valaki, a gyerekek tarkójára tolja a csomitér ajtót és ott foasuk el az összes go-t ahol utolértek.
Szóval értem a bontó elméletet, csak lehet, oda sokkal hamarabb kellene kitold mint reméled. A külső héj ok, de alatta csak pergő levelek vannak, akkor inkabb ne akard összetörni.
-
-
barnam_
nagyúr
Tudtok olyan szimulátoros kormányt, ami PC/XBOX/PS-hez jó egyszerre? Logitechnél pl. csak olyan van, hogy Xbox/PC vagy Playstation/PC.
-
nagyúr
válasz barnam_ #17558 üzenetére
Szerintem oka van hogy létezik ez a vagy-vagy dolog. Főleg a 2 konzol eltérő gombkiosztása miatt is. Valószínű az alap kormányegység (amiben a motor van) lehet “univerzális” de a kormány maga csak adott konzolhoz és - vagy Pc-hez lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
válasz kelly416 #17551 üzenetére
Én megnézem FeRRaR1 linkelt hozzászólásait is... és azokra is reagáltam egyben... Ne tőlem kérdezd mi, hogyan jön ide. Én direkt nem is jöttem azzal, hogy bezzeg az én 2005-ös rohadó Mazda 3-as ülése tök kényelmes... mert hát nekem full kényelmes volt 3 megállóval(kaja meg pisi azért mégis kell) letolni benne egy Budapest - Triest - Velencét...
Pont arra akartam rávilágítani, hogy egyszer beült 1 darab autóba és ezt extrapolálta egy teljes márkára annak és annak típusára évjárattól függetlenül... Ami finoman szólva is túlzás. ( Az egyik hozzászólásban a motorhibás dízel Mazda 6 szerepel...)
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz 2ozzmexy #17554 üzenetére
Én dízel Mazdát nem vennék...mondom ezt úgy, hogy aktuális nálam is a keresés, és az egyik kiszemelt típus a Mazda 6. De soha...semmilyen körülmények között nem a dízel. Egyszerűen nincs értelme, mert a benzines is jól fogyaszt, ha nem nyomod neki... cserébe olyan golyóálló mint egy tank... mármint a motor... szóval érted.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #17553 üzenetére
2 mazda 6 és egy mazda 3-al van tapasztalatom. Most hirtelen nem tudom arról volt e beszámolom, de a 2. mazda 6 amivel ide jött ismerős, 2008-as tavaly előtt talán. Tompítottból egyikből kitörött, másikból kiolvadt az izzó. KP zár nem ment, meg volt pár más elektronikai hülyesége.
Érzelminek nem nevezném, mert egy konkrét tapasztalatot írtam le. Lehet indulatos utálattal, de attól még tapasztalaton alapszik.
Az összes rohadt valamennyire a kerek íveken, a 3-ason kb szita volt elől. Ezt nem is taglalom.
Viszont van más része is a rozsdának. Biztonság. Soha semmilyen körülmények között nem tenném be a családot, gyerekeket de magamat se egy eleve nem mai, de meg ahhoz kepést is erősen csökkentett védelemmel ellátott kocsiba. Elég egy hülye aki beled megy és lehet hogy ott maradsz. Köszönöm inkább kihagynám.
Te dolgod csak leírtam a véleményemet / tapasztalatomat.
szabonagyur
Nem ok nélkül... Dieselből több a motorhibás mint a nem motor hibás az eladok között.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz szabonagyur #17563 üzenetére
Ez a konkrét példány valóban nagyon alacsony áron megy... JSZP-re ránézve a futásteljesítmény elég egyenletes görbén szaladt bele. Ami azt jelentheti, hogy valaki a jól megszokott rutinja mentén tett bele ennyi métert.
Az utolsó műszakin még nincs rajta a lökös bal első sérülése, ami egybevág a káreseményeknél feltüntetett 2 hónappal későbbi károsult bejegyzéssel...bár jó kérdés van-e kapcsolat és mi történt pontosan.
Egyébként benzin vonalon is láttam már nagyon nyomott árakat. Bár nem ennyire... szerintem itt a magas futás az ami magyarázat lehet... én tippelek még mellé valami javítandó ismert problémát is, amivel nem akarnak foglalkozni.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
barnam_
nagyúr
válasz Tsebacsi #17559 üzenetére
Csak felvetült bennem a gondolat, hogy van-e. Ha két rendszerre tudnak írni egy vezérlőt, lehetne egy harmadikat is hozzá adni. De azt elismerem hogy a konzolok eltérő gombkiosztása miatt nem lenne egy olyan nagy élmény.
Jelenleg PS5-ön a Gran Turismo nagyon bejön.
Xbox Series X-en meg a Forza jó, bár az aktuális Motorsport nem jött be - nem tetszik hogy nem lehet csak úgy random pályán random autóval menni. Xbox 360-on még lehetett. Ezért Xboxon inkább a Forza Horizon 5-el játszottam, megvan a hangulata. De ezek meg PC-n is mennek már azt hiszem (legalábbis a Horizon biztosan). -
válasz barnam_ #17558 üzenetére
Jó kérdés, minap gyerek homájosított fel (7 éves), hogy az xbox simán megy bill+egérrel, eddig azt hittem, hogy speckó kell, de siman ment vezetékes, vezeték nélküli is...
Ebből kiindulva azt mondanám mennie kellene mindegyikkelEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
kelly416
veterán
Mint írtam, az igényeink sem egyformák. Én a Lodgy-ban is végig ültem a citka 1150 km-t 2x5 perc kiszállással, nem törtem össze.
Igaz, a CV-t jobban éltem volna, de a másfélszer annyi üzemanyagköltség nem vonzott. Egy hét alatt majdnem 2500km szaladt bele az autóba, ott nekem már nem mindegy a 7 alatti vagy 11 környéki átlag. Sajnos. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #17577 üzenetére
"Egy hét alatt majdnem 2500km szaladt bele az autóba, ott nekem már nem mindegy a 7 alatti vagy 11 környéki átlag."
Jó, ezt adom, ilyen szituban én is inkább az "álljunk meg kettővel többször és érjünk oda 20 perccel később" híve vagyok, mert 25x7 vs 25x11 az egy szemmel egészen jól látható különbség. Nyilván eddig azért "flexeltem" itt hogy teszek a fogyasztásra, mert nekem egy év alatt fut 2500km-t a saját autóm... a többit a bimmerrel nyomom és ahhoz van shell kártya (unlimited ), szóval ha egy hónapban eltankolok 500 liter gázolajat, akkor sincsen semmi. (szándékosan túlzó a példa, de érted...) Magyarul ha véletlenül 0,2-vel többre jön ki a fogyi abban a hónapban mert "elfelejtettem" verdát cserélni és azzal ugrottam el az Auchanba, akkor sem dől össze a világ. Persze a jó érzés határait figyelembe véve, mert volt kolléga aki olyan bátor volt hogy Splitbe ment vitorlázni hosszú hétvégén az Octavia-val, csak a horvátok küldtek 3 szerelmes csekket és kövi hétfőn már nem kellett jönni dolgozni... Nyilván reflexből megtankolta a céges kártyára és még matricát is vett. Aztán a főnökkel néztünk egymásra mint sarkihölgyek a SZÉP kártyára, hogyan fogjuk ezt "elcigánykodni" a könyvelésben, hogy valakinek olyan sürgős dolga volt, ami miatt pirosbetűs ünnepen tele kellett verni a gépet VPower racing-el egy olyan országban amiben nincsen szerződött partnerünk..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #17578 üzenetére
Értettelek. Érthető így, hogy nem a fogyi a lényeg. Én is azért vettem meg a Fordot mert használom is minden nap. Babaúszástól, ovitól meg boltba járástól kezdve Egerig (Szentesen lakunk), Bitpork taliig, meg mindenhová. Nagy átlagban letojom, hogy 20e vagy 30e az üzemanyag, annyit nekem megér az, hogy a Forddal megyünk. De amikor 105e vs 165e a kérdés, már vakarózom. Főleg, hogy idén 2db 1000km környéki cél van betervezve, és nyilván németo. meg görögo., hogy még jól se lehessen tervezni egy nekifutással sem.
De jövőre Erdélybe majd a Forddal.Igazából ott is az a nagy bajom, hogy ki kell emelni a motort több apróság miatt, ha azok kész vannak, nekimegyek külföldi útnak is simán, de addig biztos ami biztos, maradok kerítésen belül.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #17576 üzenetére
"a Mazda a japánok Alfa Romeója, azaz szépek, de problémásak.
Mint Alfa user kicsit sértve érzem magam. "Érzelmi, nem tudok vele mit kezdeni. Szerintem is szép lett ez a széria a Mazdából, a többit hagyjuk, mert minden relatív, elegem van a racionális és unalmas autókból, élni akarok.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz sutszi #17565 üzenetére
Valószínűsítem magam is, hogy emiatt annyi. Igen, dízel, mert ez van áron alul, én is tudom hogy japánból csak benzinest ha nem akarsz copni, de ez most más kávéház és hogy emeljek rajta részletre hoznám el ilyen 6-800k közötti befizetéssel.
5 évig menjen el komolyabb motorhiba nélkül (az még két műszaki ahogyan nézem), addigra letelik róla a részlet és mehet a kukába (bontó vagy GTK-ra törve). Eldobható bevásárló autó "agyilag szegényeknek" jeligével kerestem. Amúgy ha véletlenül eladnám 5 év múlva kb 500-al az órájában sem történne semmi szavatosságilag, mivel ekkora futásteljesítmény esetén a szavatosság értelmezhetetlen, csak ne a Tuti Gold Car kft vigye el C-trans szolgáltatással..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #17564 üzenetére
A rozsda része nem érdekel annyira, nem véletlenül, de ez hadd maradjon az én titkom. Lehet nekem kényelmes lesz, ki tudja, de addig nem szeretnék elindulni sem, amíg bitpork nem mond rá valamit, mert elégetni 400km-re elegendő üzemanyagot a semmiért igen nagy luxus. (a vonat se olcsóbb)
Te nem szereted, szíved joga, de nekem tetszik a forma és a dizájn, a motor meg csak motor, ha olyan szar kap egy bontottat, mert "így mulat egy magyar úr"."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #17579 üzenetére
A CV hosszmotoros ha jól emlékszem, előrefelé is kijön, de nem tudom mennyit kell bontanod hozzá. A befelé már izgisebben hangzik, ugyanis ott már központosan kell betenned hogy ne rázza a kardánt. (nem próbáltam még, youtube-on láttam egy fickót aki úgy kapta ki a mustangból, hogy egy emelhető kiskocsit alá tolt és kigurítottam a motorral)
Az ilyen nagy túrákat nekünk minden korú és állapotú gép jól vette, sőt, határozottan jót tett nekik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #17580 üzenetére
Élni akarok, ezért veszek egy mazda 6-ot. Zoom zoom. Said no one ever
Szerintem kicsit sokat kérsz tőle. Személyes vélemény de pont az unalmas racionális kategóriába esik, kivéve diesel, kivéve rozsda.
Rozsdára meg értem én hogy van megoldás, meg bontott elem. De a strukturális, ütközés elnyelő elemekre is van megoldásod?
Persze azt veszel amit akarsz, de legalább próbálj ki párat...
[ Szerkesztve ]
-
-
Ádám16
addikt
Urak, vasárnap és hétfőn tervezek másodmagammal egy autós túrát, ha már végre van mivel egy Z4 személyében. Bükk kilőve, talán Mátra jöhet szóba, de főleg Nyugat-Magyarország vagy Szlovákia (sosem voltam még) érdekelne.
Tudtok javasolni jó útvonalat, ahol van szerpentin, van látnivaló?
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #17580 üzenetére
Nem is neked írtam.
Bár nekem egy dízel kombi így is, úgy is a racionális és unalmas kategóriába esik. Ha már kombi, akkor legyen V70R.
De én a helyedben valami nyitható tetejűt vennék, akár olyat, mint sagesz93 Abarth-ja (csak nem kagylóüléssel, mert az nem állítható magasságú), akár egy Alfa Spidert (916 vagy 939).[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Exkluzív órák
- Motoros topic
- ZIDOO médialejátszók
- Yettel topik
- Amazon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Honor Magic 5 Lite 5G 8/256GB Dual SIM Mobiltelefon
- Gaming PC , R5 5500 , RX 6700 10GB , 32GB DDR4 , 480GB m.2 , 1TB HDD
- Új 4K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 Ti 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- Samsung Odyssey G7 32" 240Hz 1440p
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 Ti 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/750W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest