Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Emlékeztek még a Turbo rágóra? Itt egy szép kis gyűjtemény.
Valahol nekem is megvan még. Ezekkel, és a '91/1-es Sebesség Lutra-Albummal kezdődött az autó buzéria -
barnam_
nagyúr
válasz fekeandras #479 üzenetére
A Carstyleing-ot még ismerem, de mi az a Timeslip?
-
barnam_
nagyúr
válasz !Overdose! #482 üzenetére
Jah a gyorsulás meg optikai tuning nem érdekel
-
barnam_
nagyúr
Nem akarok beleszólni hogy mit vegyél, csak leírom a véleményem, vagyis a Te példád csak azt bizonyítja szvsz hogy a használt autó vásárlás bármely autó márkánál rizikós.
Azt viszont nem értem miért akarsz egy E Klasse-t lecserélni egy Laguna-ra?
Amennyiért használt GL-t akartál venni, annyiért bőven kapni új E osztályt, pl. -
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
Az őszinte, a trükkös és a káprázatos (Renault Fluence 1.6 – Skoda Octavia 1.2 TSI – Skoda Octavia 1.6 MPI)
Ennyi pénzért, ilyen felszereltséggel simán a Fluence kéne, még ha kicsit rondább is mint az Octavia.
-
barnam_
nagyúr
Megjött a Renault új luxusautója
Nem néz ki rosszul, de semmi extra. A VelSatis legalább egyedi volt...
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
Remélem ez a kép csak vicc...
-
barnam_
nagyúr
válasz runner 125 #1504 üzenetére
Azért viccnek nem rossz
Bár először megijedtem. -
barnam_
nagyúr
válasz bitpork #3809 üzenetére
Persze, a menésért fizetni kell, semmi sincs ingyen
De nekem inkább szolid "krúzolásra" kellene, aztán ha meg úgy gondolom, akkor odalépek neki. Ahogy írod is, ha nem taposod, szerintem ésszerű határokon belül lehet a fogyija. Spritmonitoron 12.82 az átlag, ez szerintem jó egy V8-tól.Takarékos el-nem-romló autó van (W124 dízel), de azért jó lenne egy erősebb autó is. Ha meg már lúd, legyen kövér alapon legyen V8 De nyilván azért ennyi az áruk, mert már szinte az összes elrohadt, meg mindenki tart a fogyasztástól. Rákerestem youtube-on, meglepően halk 240 is. Meg amikor megy le a pályáról, látszik, hogy 110-nél 2000-et forog, vagyis országúton a sebességet betartva szerintem simán elmegy 10 literből.
szerk.: azzal is egyetértek, hogy a w210 nem a legszebb, az tény, de a rohadáson kívül nincs vele baj. Egy E osztályban meg még mindig kevesebb elromló cucc van, mint egy S-ben. Jelige: ami nincs, az nem romlik el.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz j.bravo #4223 üzenetére
Az csak jó, ha a vízelvezetőn folyik ki, a másik vége egy gumicső, ami kilóg a küszöbön. Ettől elrohadni nem fog. (hacsak nem csak úgy natúrba vezetik keresztül a vizet a küszöbön, de azt kétlem)
Ha a normál szerelő alatt azt érted, aki keni-vágja az adott típust, akkor igen. Autóüveges szerintem nem sokat ért hozzá, az elektromos szaki meg nem sokat tud kezdeni vele, ha nem elektromos a gond. Mindenképpen keresnék olyan embert, aki ért hozzá.
A katalizátorra passz.
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
Nem annyira off, de szerintem inkább itt a helye:
Arosa Hill Climb Austin Healey 100S Sept 2015 (Svájc) -
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz EQMontoya #4382 üzenetére
-még ha nem is tetszik valami, tényleg az ablakon kiordítva kell kurvaanyázni egy napsütéses vasárnap délelőttön a Balaton partján?
Neked having fun a Balaton partján, neki vélhetően egy ugyanolyan nap, mint a többi.
Persze ettől még nem mentesül attól, hogy egy paraszt volt. -
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
Saint_: nem tudtam válaszolni, mert közben törlésre került a hozzászólás
"Én is unom Vilike trollkodásait a fogyasztással, de akárhogy nézzük, az még mindig inkább ide való.
Egyébként 0 volt a mai, mert vonattal jöttemAmi nem ide való, azok a szürkével színezett hozzászólások, te magad is OFF-ba tetted, ami olyan."
-
barnam_
nagyúr
Érdekes írás az üzemanyagárakról.
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
És még csodálkoznak, hogy cigánynak nézik a magyarokat Ausztriában.
Mondjuk az a taxisofőr sem normális, aki Grazból Pécsre viszi az embert, a jövőbeli fizetés reményében. -
barnam_
nagyúr
Úgy látszik a románok mindig próbálják überelni a korábbi rekordokat.
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #4937 üzenetére
Na, örülök hogy visszataláltál
Kapsz egy klassz videót az ESP működéséről, tele van 90-es évekbeli meg öregebb autókkalszerk.: nagy része a bemutatott helyzeteknek előre látó vezetéssel elkerülhető lenne szerintem. Bírom, ahogy a 123-as Mercivel keresztbe áll, mert elfelejt ellenkormányozni
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #4952 üzenetére
Ahogy az egyik komment írja a videó alatt:
"Soha nem tudtak felnőni egy Mercedeshez ( a Senator teljesen deficites is volt ) de ez az autó a kisebb pénzű német embereknek is megmutatta milyen a nagy autó biztonsága, és a kényelem."Nekem is szimpatikusak ezek az Omegák, azonban a nagy helyet leszámítva semmi extra, ahogy sok tesztben ezt anno hangsúlyozták.
Ráadásul ugyanúgy rohad, mint sok korabeli típus. Ha pedig öreg hátsó kerekes, inkább Merci. -
barnam_
nagyúr
Kezdődik...
Kevesebbet fizetett volna a Dunaferr a home office-ért
Ezek szerint nem csak nálunk köcsögösködnek. Miért hiszik azt a cégek, hogy a HO-val a dolgozónak tesztnek szívességet? Be kéne látni, hogy ez egy közös társadalmi érdek, hogy a dolgozó ne fertőzzön, és ne fertőződjön meg, amíg benn van. Tipikus szűk látókörű hozzáállás, hogy ha nem látom a dolgozót, biztos nem dolgozik. Küldjek napi riportot, hogy mit csináltam aznap, de ha benn vagyok akkor netezhetnék egész nap, senki le se szarja.(#4961) Fehér Farkas: igen, a kortárs prémiumokhoz hasonlítva. Amúgy tetszetős a beltere, ha jó állapotban van. De többet láttam belőle lepusztulva, mint szépet. Ez mondjuk tetszik, de neked nem lenne jó, mert manuál.
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #5137 üzenetére
Ha szívót keresnél, azt mondanám jó lesz az 1,3 68 ló is, "falura jó lesz az". Nekünk szedán volt ilyen motorral, bár akkor még nem vezettem, de fater nagypapás vezetési stílusához jó volt Emlékszem, talán még ilyen 5 liter alatti fogyasztást is sikerült kihoznia. Vicces, hogy most ugyanúgy '93-as évjáratú autóm van, csak a W124 ég-és föld a kis Swifthez képest (de arra nem is költesz annyit, mint én a Mercire)
Ha automata, akkor szerintem mindenképpen az 1,6 16 szelep, a 4 gang miatt annyira nem forogja szét magát, és talán lovak is vannak. Az, hogy szedán vagy ferde hátú, és letolnak-e... azt figyeltem meg, hogy tök mindegy, itthon mindenki nyugis tempóval közlekedik. Szigorúan óra szerinti 80-90, kivéve BMW és Audi, azok a Helyi Menő Csávók, ők nem fognak annyival menni, hiszen prémium autójuk van. Jó, mondjuk így hogy nincs forgalom, én is tartom a 100-at főúton. Viszont a HMCS-k engem is letolnak.
3 hete vagyok itthon, hetente 2x45 km-t megyek országúton, nem városban cammogok 50-el. Kicsit mintha fickósabbnak érezném az autót, legalábbis az feltűnt, hogy gyakrabban előzök, mint szoktam
(#5139) bitpork: automata váltót keres, és dunántúli megyékben, pedig amúgy nekem is a tdi passat a legszimpatikusabb Bár Debrecen innen oda-vissza 800km, az is igaz, ennyi pénzért a 8 hónap műszaki érték.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #5146 üzenetére
Miért jobb az 1.3-as? Fenn tartásban nem hiszem hogy olyan nagy különbség lenne a kettő között.Ja hogy nem az 1.3 a lényeg, hanem hogy ferdehátú legyen, abból pedig nincs 1.6-os.
Nem tudom mekkora kutyáid vannak, a hátsó ülésen nem férnek el? Kell rá egy ilyen, azt jól van az.Igen emlékszem a vasalódeszkás Swiftre. Így HD képeken meglepően nem látni rozsdát rajta. Azért a "Nyugodtan dudálj, most cserélek tárat" felirat a csomagtartón... hát az udvarból nem hajtanék ki anélkül, hogy duct tape-el le nem ragasztanám
Ez nekem jobban bejön. Oké Miskolc mellett van, de 170-ről lealkudod 150-re, húszasból megfordulsz oda-vissza.(#5143) Qru: az is lehet
(#5144) Richard!: prémium volt 25 évvel ezelőtt, mikor behozták az országba -
barnam_
nagyúr
Tegnap szeptember óta újra tekertem egyet, most 18 km-t. Kidöglöttem benne, nagyon gyatra átlagsebességem volt, de a maximum 39 km/h lett. Lejtőn, hátszélben...
Viszont baromi jó, hogy 5 kilométert tekerve az erdő közepén lehet lenni, ahol embert alig látni. Láttam szarvast átfutni előttem, meg valami ölyvfélét is, leszállt egy ágra előttem az út mentén. -
barnam_
nagyúr
válasz Integrale #5170 üzenetére
2,25-ös az már MTB nem? Azzal úgy gondolom jó a 27 km/h átlagsebesség.
Azon mondjuk utólag elgondolkodtam, hogy nem feltétlenül a legokosabb volt 40-el gurulni lefelé a kb. erdészeti minőségű aszfalton.. sisak és bármi védő felszerelés nélkül.rbalint88: én a Vadonsportból vettem egy Bergamont Helix trekking biciklit. Elöl teleszkópos (mondjuk az dísznek van, nem ugrásra), hidraulikus tárcsafék, picit MTB stílusú trekking gumik. Jól gurul, kicsi az ellenállása, de azért a földúton simán végigmegy.
Szerintem MTB-t csak akkor vegyél, ha erdőbe akarsz menni, különben csak nehezebb vele tekerni mint egy jó trekkinggel. -
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #5175 üzenetére
Nem vitatom, hogy az 500k-s bicikli jobb mint az olcsóbb, egyszerűbb gépek. Kb mint inkább egy használt üzleti laptop (ThinkPad), mint egy új consumer gép.
Ugyanakkor az is igaz, hogy ez a mostani Bergamont űrtechnika akkor képest, mint amivel gyerekként tekertem 😁
Én inkább a hosszú távú tekerés híve vagyok, tehát ha úgy adódik megyek 80km-t egy nap, erre jobb egy trekking. -
barnam_
nagyúr
Na, hétfőtől lehet menni vidéken ide-oda, csak maszkban tegye az ember.
Budapestieknek marad a korlátozás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bundle topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OLED TV topic
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...