-
GAMEPOD.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
félisten
Nem elég. Ráadásul a cikkben jól össze is keverik a dolgokat. A G gyorsulás érzékelőt nevezi mozgásérzékelőnek, + nem tudok GPS-el szerelt G1W-ről.
A G szenzor a nagy sebességű mozgásirány változásokat érzékeli. Tehát amikor hírtelen megváltozik a sebességed, pl. vészfékezés, baleset bekövetkeztekor. Ekkor az aktuális felvételt zárolja, hogy véletlenül se törlődjön, ha betelik a kártya.
A mozgásérzékelés a képernyő tartalmának változásait figyeli. Ha statikus képet érzékel, lekapcsol a felvétel. Ha visszaolvasol itt is gyakran előforduló panasz, hogy menet közben leáll a kamera felvétele. A leggyakrabban azért, mert éjszaka, vagy hosszú egyenes szakaszon nincs sok változás a képtartalomban. Ezt a funkciót kinevezve "parkoló mód"nak nem célravezető. Ahogy elsétálnak az autó előtt, és mögötte halad a forgalom hamar betelíti a kártyát felesleges felvételekkel. Gyakran a kiváltó esemény nem is látszik, mert hamarabb elhalad, minthogy elindulna a felvétel.
Ezek csak + funkciók, nem lesz belőlük parkoló mód. Ahhoz valamivel több kell. Okosan egybegyúrni ezeket a funkciókat. Pl.
- Ismernie kell "timelapse" módot, hogy x másodpercenként készítsen 1 képkockát.
- "riasztáskor" ne csak az esemény utáni x másodpercet rögzítse, hanem egy pufferbe folyamatosan készüljön felvétel, így az esemény bekövetkezte előtti 5-10mp is meglesz azon a videón ami ilyenkor készül.[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
cigam
félisten
a118, vagy a119 Kondenzátoros, nincs benne GPS, de tudja a parkoló üzemmódos "timelapse" felvételt. Ugyanakkor nemrég többen panaszkodtak itt a kontakt hibás csatlakozásra, ami kis barkácsolással orvosolható.
Aztán ott vannak a mini-k amikben van GSP, de ez nem olyan nagy probléma pl. mini0807 Talán ennek a legfejletteb a parkoló módja. Az a118/a119 képességeit nem ismerem, csak tudom, hogy van neki. Erről az itteni tulajok többet tudnának mesélni.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
net91
senior tag
Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
cigam
félisten
Elméletileg jó az is. Csak ezekkel az áruházas promóciókkal az a baj, hogy ilyenkor szórják ki a fake cuccokat is.
csocsi77
A BlackVue650 pöpec szet, de 100k az ára. Itt meg kell fizetni a VÁM+ÁFA párost, ami máris nem lesz túl jó ajánlat.Viszont ők gyártanak még jópofa kiegészítőket:
- akkumulátor pack-ot, amivel az autóaksitól független működést biztosíthatsz. (1 óra töltés, 12óra működést ígér)
- akkumulátor őr, ami időzítve kikapcsolja a kamerát, ill. ha az akkumulátor feszültése a megadott érték alá esik.Mi lenne akkor, ha a hátsó kamera egy WiFi-s eszköz lenne, ezt akár parkoló kamerának is tudod használni, és mobilról könnyen ellenőrizhető, hogy megy/működik-e, előre pedig egy sima minit teszel?
Persze nem írtad mik a pontos elvárások, magyar bolt elvárás-e, stb...
Degeczi
Nem olyan rossz ár ez. Az ebay-en 20k körül fut itt meg megkapod 25-ért. Ha azt nézed, hogy ez egy ÁFA-s ár, magyar bolti garanciával, az nem is olyan rossz.[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Gondolom 15 ezres kategóriában nincs jobb vétel...? Tud ez folyamatosan felvenni? Látom van rajta vész gomb. Amúgy automatikusan bekapcsol, ha gyújtást adok és áramot kap?
Alapvetően jók a xiaomi kütyük hardveresen, bár mindegyikkel volt plusz melóm eddig, hogy normálisan lehessen használni...Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Moleman
addikt
Kevesebb mint 1 év után már fél napot se bírt a telefon, pedig az elején másfelet is (Huawei Y300). Nem tudom, mennyi lett volna normális felhasználással, de ez biztos nem üzemszerű. Érdekes módon a saját telefonjaim 3-4 évesen is majdnem annyit bírnak, mint a dobozból kivéve. És nem mellesleg az említett illető telefonjai is, mióta nem engedi őket 30% alá merülni.
-
denis.p
tag
Na de ha leveszem a gyújtást, akkor nem kap ugye áramot, mert a gyújtásra van csatlakoztatva és a Viofo A119 egy kondenzátoros kütyű, ami ugye kb 2-5 mp-ig működik áram nélkül, amíg a felvételt le nem zárja.
Ha viszont direktre van kötve a dashcam, akkor meg nem tudja érzékelni, hogy haladok, vagy pirosnál állok, vagy éppen parkolok ?
Tehát ezért mondom, hogy csak úgy tudja sztem a parkoló üzemmódot működtetni, ha veszek hozzá egy ODB csatlakozót és arra csatlakoztatom a kamerát, mert csak ebben az esetben tud átkapcsolni parkoló üzemmódba a gyújtás levételét követően. Viszont ebben az esetben a mozgásérzékelő tök fölösleges opció, mert gyújtás levétel esetén állandóan megy a kamera parkoló üzemmódban 1-15 fps-el. -
denis.p
tag
Akkor válasszuk ketté a dolgokat, mert ezek szerint nem egy csónakba evezünk !
Van két funkció: 1. mozgás érzékelő: (Off/On) 2. Parkolási mód: (Off - 1-15 fps)
1. Tehát van a készülékbe egy mozgásérzékelő (motion detection) opció, mely nyilván akkor működőképes csak, ha a kamera diretre van kötve az akksira, v powerbankra. stb. Ez olyan felbontással és sebességgel készíti a felvételt, ahogy a kamera be van állítva. Ez a funkció ha nem érzékel mozgást 1 percig, akkor kikapcsolja a kamerát. Nyilván ha mozgást érzékel, akkor bekapcsolja. Az már más lapra tartozik, hogy ez nem egy sikeres funkció, mert haladsz egy autópályán, v bárhol és nincs jelentősebb mozgás a kamera látómezőben , akkor menet közben is kikapcsol. Valamint akkor is megszakíthatja a felvételt, ha pl pirosnál állsz, vagy lépésben haladsz.
2. Most szoftveresen kiadtak egy parkolási módot a készülékhez. Off , 1-15 fps között lehet állítani.
A kérdésem továbbra is az, hogy a parkoló módra hogy és mi alapon vált át, amikor leveszem a gyújtást? Honnan tudja a kütyü, hogy parkolok, vagy haladok az úton?Viszont, ha a mozgásérzékelő aktíválja a parkolási módot, akkor elég lett volna erre egy funkció is, a mozgásérzékelő, ahol a korábbi Off/On helyett Off, 1 - 15 fps-t raktak volna be.
-
espista
senior tag
Szerintem inkább a sebesség befolyásolja, nem a felbontás. Meg természetesen a fény mennyisége. Országúton már sokkal nehezebben vehető ki, mint mondjuk a városban. 90 km/h-nál (ami két autó esetén már 180 km/h) 50 m/s-os sebességet jelent. 25 fps-sel számolva képkockánként 0,5 m-t tesz meg a két autó egymás felé. Feltételezve, hogy jól számoltam.
Romani ite domum!
-
tomazin
veterán
Erről van szó, amit kolléga linkelt. De igen, az b40.
Ehhez még talátalm kupont, ami 27$-t csinál belőle.Mod:
közben néztem,hogy ez sem annyival drágább (ha ez az tényleg)[ Szerkesztve ]
-
Sokka
aktív tag
Te tudod megmutatni, hogy igenis zöldbe mentél bele. Amennyiben oldalról kapod a meglepetést, holt biztos, hogy az övé nem volt az. Kivéve ha telezöldes, akkor viszont már az nem mindegy, melyik oldalról jön az áldás. Amennyiben jobbról kapod, nem adtál elsőbbséget az egyenesen haladónak.
¤>Xiaomi_Redmi_Note_10_5G<¤><¤>70MAI_Pro_Plus<¤>Mibro-A1<¤
-
ssarosi
tag
A másik autós egy cég telephelyéről hajtott ki, földútról, én közúton mentem.
Azon a kapu kijárón nem mernék megállás nélkül kijönni.
Bementem a cég telephelyére és készítettem egy videót arról is, hogy ő mit láthat amikor kijön.
Semmit, és én sem láthattam őt.
Ha jól megnézed a rácsos kapun már látható hogy jön.
Az egész videót egyben kéne látni.
Feljelentés előtt megmutattam egy "illetékes" emberkének, azt mondta nyugodtan megtehetem.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
A probléma az, hogy hülyeségeket beszélsz, és utána próbálod hátulról körbemagyarázni.
Nekem már jöttek nekem kapubejáró elől, én szabályosan mentem, mire láttam, hogy belémtolat, addigra vége is volt, csatt.
Szerinted ki volt a hibás?
Elárulom: az, aki belém jött.Nincs semmiféle közös felelősség ilyen esetben, egyértelműen a közúton haladóknak van elsőbbsége.
Ha nem világos miért, abban az esetben vegyél pár KRESZ és vezetési órát.Soma: nem tudom mire célzol, a fenti esetben semmit nem tettem, mert nem is tehettem, mégsem voltam részben sem hibás.
Egyértelmű forgalmi szituáció, akárhogy is magyarázzák körbe.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Megnéztem, egyáltalán nem látszik ez a feltételezésed belőle.
Ami az elmondása alapján tény, hogy közúton ment, és nem adta meg neki a vétkes fél az elsőbbséget.
Innentől nincs 50-50, hanem egyértelmű a szituáció.
Személyeskedni pedig te szoktál, egy egyszerű tanácsot mondtam, miután egy egyértelmű forgalmi szituációt sem tudsz megítéléni, eleve téves, ide nem vágó szabályokra hivatkozva.
Hiába húzod alá, nem ment bele.
Ha kijönnek éled, akkor ő megy neked.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
A jobb kéz szabály, ami miatt az elejétől fogva azt állítottad, hogy ő is hibás.
Egyértelműen elmondtam, hogy milyen szabály vonatkozik ide, olvasd vissza.
Amennyiben a közúton maximum 50-el közlekedett, és belement a magánútról a német, egyértelmű a forgalmi szituáció, a német a hibás.
Több hozzászólásodra nem reagálok, mivel semmi értelme.
-
amargo
addikt
Tehát, ha én nem adom meg valakinek a jobb kezet és oldalba kap, akkor a másik fél lesz a hibás? Szerintem ezt gondolod át mégegyszer, de lehet a kresz könyvet sem ártana újra átlapozni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Rosszul tudod, a kresz elég egyértelműen fogalmaz. Hidd el sokan örülnének, ha a jobb kéz szabály csak ajánlás lenne és 50-50- be lehetne osztani.
Szerk, pont ezért találták ki azt a könyvet, hogy segítsen. Érdekes elolvasni.
A defenzív vezetés lényegtelen, ha már bekövetkezett a baj, ezt nem tudod megérteni.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
T 1000
aktív tag
Bakker, már ne is haragudj, de óriási hülyeséget mondasz. Elsőbbsége volt, ment az útvonalán és ennyi. Be is b@szna ha mennék a Hungária körúton és minden kereszteződésénél megállnék, hogy vajon megadják nekem az elsőbbséget. Nyilván a Kresz is kimondja, hogy a szabályokat felülírhatja a személy és vagyon biztonsága, de ebben a szituban a német faszi a hibás, szó sincs 50-50%-ról. Közös felelősség csak akkor van, ha nem állapítható meg, ki hibázott. Ilyen szituban ez nem merül fel, az hibázott, aki nem adta meg az elsőbbséget. Kíváncsi lennék, ha a fórumtárs helyett egy 6 éves kislány biciklizett volna ott és halálra gázolják, akkor is jönnél-e az 50-50%-os hülyeséggel....
Nekem vasárnap volt majdnem kocc, a jobbkezest nem adták meg, de satuztam, és egy álló autóba vágódtak bele, nemsokára felteszem a felvételt....
-
koanla
aktív tag
Igazából csak azt nem értem, hogy három fotóból hogy következtetted ki, hogy a felvételt készítő kolléga nem tett meg mindent. Nem gondolom, hogy ezekből meg lehet mondani, mekkorát fékezett, próbált-e lehúzódni, stb. Nem mellesleg azért nem lehet senki sem elővenni, ha egy vészhelyzetben nem optimálisan cselekedett.
-
T 1000
aktív tag
Elmondom hol a hiba a gondolatmenetedben:
"Ha valaki eléd kanyarodik, akkor hiába volt előnyöd belehajthatsz? Egyáltalán nem. Ha el tudod kerülni a balesetet lassítással, de ezt nem teszed meg, akkor te is felelős vagy" A feleségem biztosítónál jogász, tudok mesélni ha gondolod. Én is leírtam, ha el tudom kerülni a balesetet, elkerülöm (nyílván 2 kisgyerekkel a hátam mögött én aztán pláne...). A hiba ott van, hogy hogy bizonyítod, hogy elkerülhettem volna, de direkt mentem bele a másikba? Nagyon ritka az ilyen eset (pl valaki becsúszik egy útkereszteződésbe, én meg 10 mp után oldalba vágom az ok, de egyébként nem életszerű hogy valaki szándékosan akarjon ütközni)
"És a defenzív vezetés pontosan arról szól, hogy mindent megteszek a baleset elkerülése érdekében. Még akár az engem megillető elsőbbségről is lemondok, ha kell megállással és a másik elengedésével." Szerintem rosszul fogalmazol. Szerintem azt akarod írni, hogy minden tőled elvárható dolgot megteszel a baleset elkerülése érdekében. A kettő nem ugyanaz és erre jó példa a vasárnapi esetem, lehet elemezni. Az utca jobb kezes, bal oldalról érkező autó nem látható a parkoló autók miatt, lakó pihenő övezet.....:
Megtettem minden az ütközés elkerülése érdekében, a szabálytalan autós is, és inkább egy parkoló autót tört össze.
DE! Ha kihajtok és nekem jön, akkor Ő a hibás Hogy bizonyítod be, hogy esetleg láttam hogy jön és direkt mentem ki elé? Honnan kellene tudnom hogy nem fog megállni?
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
Ritkábban kerül újra a sor ugyan annak a cellának a törlésére/újraírására. Azaz hosszabb lesz az élettartama. Ha nagyobb felbontású a kamerád, vagy nagyobb képkockasebességgel használod akkor meg pláne, mivel így egységnyi idő alatt nagyobb adatmennyiség kerül a kártyára.
[ Szerkesztve ]
-
"valahol olvastam, hogy yi dash cam-nél az segített, ha megformázta windowsban, aztán megformázta egy androidos telóban"
Ez lehet így is írni: ""valahol olvastam, hogy yi dash cam-nél az segített, megformázta windowsban, de nem megy a kamerán, eztán megformázta még1x androidos telóban, utána már jó"
Ezért ezen ne veszkedjetke össze! Vhol olvasta vkinek a tapasztalatát, és ide leírta, ennyi! Ha nem úgy jött le az üzenet, akkor sem kell ennyire összevesznetek!
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Tin
veterán
ha állításod szerint nem fogalmaztam egyértelműen, akkor kétértelműen fogalmaztam, akkor viszont rajtad áll, melyik értelmét keresed. egyértelműen azt, amiben feltételezed, hogy hülye vagyok.
mondhattad volna, hogy egyértelműen rosszul fogalmaztam, akkor elfogadnám, hogy azt az értelmét láttad, amiben kétszer kell fogalmazni.
tényleg dobálózzunk a szavakkal? minek, ez egy autós kamera topik!
-
Soma01
veterán
Nekem nem sok ilyen tapasztalatom van. Az elvet írtam le. De biztosan sokat jelent, mert SDD-knél külön algoritmus van erre, hogy mindig más cellákba írjon. Ez sz algoritmus még hatékonyabb ha van bőven hely a meghajtón. SD kártyánál nincs ilyen vezérlés, ír ahová következik. Az meg egyértelmű, hogy amelyik cella több írást kap, az hamarabb tönkre megy.
De mindezt én megam nem teszteltem még. Én csak elhittem. -
oris
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Sorozatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- E-roller topik
- Horgász topik
- További aktív témák...