-
GAMEPOD.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
taboros
tag
Példa:
S4 mini (max 1A-t vesz fel, elég új akku) + 2,1A szivargyújtós USB töltő. Mérés a lentebb linkelt kis műszerrel.
Teló 40%-os töltöttségű akkuval.Mért töltési áramok:
- gagyi kínai kábel #1: 0,16- 0,18A
- kevésbé gagyi kábel #1: 0,35- 0,42A
- PortaPow kábel: 0,85-0,98A[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz 2thletme2day #7836 üzenetére
Köszi!
Épp rendelni akartam az Amazon.fr-en 80€-ért. 80$ azért jobb, kb 3000Ft-tal
-
taboros
tag
Aki A119-t vett vagy venne és érdekli a CPL:
Mivel sehol nem lehet kapni, megkérdeztem a VIOFO-t. Az ígérik, h kb. 1 hónap múlva lesz, még tesztelik. Sajnos más fórumon láttam, hogy ue-t ígérték augusztusra is. Szóval: hiszem, ha látom.
-
taboros
tag
Hali,
lehet, h rosszul kerestem, de nincs találat erre:
Hardwire Power Kit a A119-hez. Az eBay-en van már 2,5-3 GBP-től. De ha van esetleg van tapasztalat, hol és milyet érdemes rendelni, akkor l.sz...
-
taboros
tag
válasz Death666 #7879 üzenetére
Ha ilyen sok pénzed van, és mindenképpen duál kamerást akarsz, akkor nézd meg esetleg ezt: Vico-Marcus 5
Az asus reco smart car, amellett, hogy a speckójához képest elég drága, azért sem ajánlott, mert akkus a táplálása. Olvass után, hogy miért nem ajánlott. A kapacitív tápos az ajánlott.
Egyébként a legtöbb helyen nem ajánlják a duál kamerás megoldást (bonyolult, drága, kábelezés). Inkább előre egy jobb, hátra egy kicsit kevésbé jó az ajánlott. Sokan úgy kezdik, hogy vesznek egyet előre, aztán, amikor kinövik/megunják/megjelenik egy jobb technológia, akkor hátra rakják a régit, előre meg az újat.
De te döntesz...
És érdemes az összefoglalót átrágni.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz taboros #7869 üzenetére
Bocs, de mielőtt eltűnik a süllyesztőben, megpróbálom még1x. (Ha lehet, nem kérnék kioktatást... )
"lehet, h rosszul kerestem, de nincs találat erre:
Hardwire Power Kit a A119-hez. Az eBay-en van már 2,5-3 GBP-től. De ha van esetleg van tapasztalat, hol és milyet érdemes rendelni, akkor l.sz...
Köszi"
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz 2thletme2day #7883 üzenetére
Hali.
Köszi, én közben már megrendeltem ezt.
Még én is csak várom az A119-est.
Kicsit aggódom, mert a trackingben ez van:
11-10-2016 13:41 The item is on transport to the country of destination
11-10-2016 12:41 The item has been processed in the country of destination
11-10-2016 00:08 The item has arrived in the country of destination
10-10-2016 17:10 The item is on transport to the country of destination.Nem nagyon értem. Az alsó három logikusan követi egymást, de a legfelsőt nem értem. Ha már egyszer megérkezett az országba és ott feldolgozták, hogy lehet úton megint az országba?
Köszi a tanácsot a beszereléshez.
-
taboros
tag
válasz Degeczi #7888 üzenetére
Nagyon értelmes és közérthető! Gratula!
+12V (nem "fázis", mert ez egyenfeszültség)
. Pontosan. Ha nagyon szakszerűek akarunk lenni, akkor pozitív pólust kell írni. A gk. egy negatív testelésű egyenáramú rendszer. A negatív pólus a test, a pozitív pólus a +12V.[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz Babsanyi #7893 üzenetére
Hali,
összefoglalót elolvastad? Abban eléggé le van írva, mire kell figyelni, ill. mik az ajánlott típusok. Illetve, ha az angolnal birtokában vagy, az ott belinkelt oldalak még több segítséget adnak.
A belinkelt kamerák 2-3 éves speckók, noname brandek. Nem hiszem, hogy itt bárki merné őket ajánlani.
A tükörbe szerelt hátra-kamera nem sokra jó, inkább az utasteret mutatja. Azok, amik a hátsó ablakra kerülnek, már többet érnek. De a belinkelt darabok hátsó kamerái nem Full HD-k, csak 720P. Azon meg a rendszám nem nagyon fog látszani. A jó minőségű dual kamerás DVR az inkább 60-70 eFt körül van. De sokan lebeszélnek róla, bonyolult rendszer, nehézkes kábelezés. Többen inkább 2 külön kamerára esküsznek.
-
taboros
tag
válasz FireFox1996 #7896 üzenetére
Ha Mo-n akarod venni, akkor nem vitatkozok. De én a Gearbesten vettem, promokóddal 80 USD-ért az A119 GPS-es változatát. A héten jött meg. No vám, no ÁFA. Az azért szvsz jobb ár/tudás szempontjából. Nagyobb video felbontás, GPS, proci, stb. Rövidesen lesz hozzá CPL is.
-
taboros
tag
válasz FireFox1996 #7908 üzenetére
Ezen a gari kérdésen el lehetne vitatkozni. De nem teszem, mert off topik.
-
taboros
tag
Hali,
megjött az A119. Egyelőre egy 16 GB-os SD-vel használom.
De van egy kis(?) baj vele. (előrebocsátom: a kamerában formáztam az SD-t). Loop 5 percre állítva. Elindulok, szépen veszi az 5 perces fájlokat. Megállok, leállítom. Egy ideig tovább veszi, mert a szivargyújtó késleltetetten kapcsol ki. Egy idő után azért leáll. Viszont, amikor újra elindulok, tovább már nem vesz fel. A REC led világít. SW VER = 1.1.
Tapasztalt ilyet valaki?
-
taboros
tag
válasz 2thletme2day #7925 üzenetére
Ha a REC led világít akkor vesz elméletileg. Ezeket az "elméletileg" megjegyzéseket mindig nagyon szeret(t)em. Nem vesz...
Más ötlet valakitől?
Nekem is csalódás eddig. A szemben elhaladó járművek rsz-át nem lehet elolvasni. Remélem nem valami fake darab. Gearbest-ről van.
-
taboros
tag
Akit érdekel:
Van v2.0 firmware upgrade A119-eshez.
És már van A119S
A lényeges eltérések:
- Sensor Sony Exmor IMX291 (A119: OV4689)
- Lens 6G F1.8, 135° FOV (A119: 160° FOV)
- Resolution 1920*1080 60fps; 1920*1080 30fps (A119: 2560*1440 30fps; 1920*1080 60fps)Szóval, ahogy én látom, van benne egy jobb Sony Exmor sensor, de kisebb a látószög és kisebb a natív felbontás.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
SD kártya hivatalosan (VIFO speckó szerint) 64GB, de olvastam külföldi fórumon, hogy elmegy 128GB-vel is.
Powerbank helyet inkább ezt (ilyet) ajánlanak (én is ezt rendeltem), ha hajlandó vagy tartósra beszerelni. Figyeli az akku feszt és leállítja, ha kezd lemerülni a kocsi akkuja.
Szivargyújtósra meg marad a powerbank.
-
taboros
tag
válasz MaCS_70 #8024 üzenetére
Na, akkor még egyszer!
- A "fix" bekötés nem kapcsol be/ki a gyújtással és a korábban belinkelt akkuvédővel értendő. Annak a feladata az, hogy hosszabb (több napos) állás alatt a kamera nehogy lemerítse a gk. akkuját, ha a user elfelejtette kikapcsolni.
- Hogy valakinek kell-e, hogy lekapcsolt gyújtásnál menjen a kamera vagy nem, az egyéni igény. Nem megyek bele, hogy van-e értelme vagy nincs. Bizonyos esetekben én látom a hasznát. Kérlek, ne győzz meg, hogy nincs.
- Ha így fixre van bekötve, akkor is ott van a manuális kikapcsolás lehetősége, ha nincs rá szükség (pl. védett helyen, saját kertben, garázsban áll hosszabb ideig). Akár a DVR-en lévő gombbal (A119-en van ilyen), vagy ha ilyen nincs a kamerán véletlenül, akkor az USB csatlakozó kihúzásával.
Szóval szerintem ez a full-komfortos megoldás. De akinek nem kell, ne így kösse be.
-
taboros
tag
válasz Doggy dog #8026 üzenetére
Nem igazán értem, milyen választ vársz.
Az összefoglalóban nagyon sok infó van, ha visszaolvasol, akkor látod a pro- és kontra érveket.
Az általad említett A119 (nekem is ez van), tudja: "ha csak parkol az autó,akkor mozgásra rögzítsen".
De amit korábban leírtak jó páran: a kamera látószöge 160 fok. Ha csak előre néz, akkor nem látod a gyakori oldalról és hátulról történő meghúzásokat. Van 2 kamerás DVR is, az vesz hátul is, de oldalról az sem.
-
taboros
tag
válasz denis.p #8107 üzenetére
Ingyenes, de nem kezeli az A119 GPS adait: Registrator Viewer
És igen, fizetős a Dashcam Viewer, ez feldolgozza az összes fájlban eltárolt adatot.
Ez utóbbiból egyébként ma jelent meg az 2.5.2 verzió, ebben már van magyar nyelv is - szerény közreműködésemnek köszönhetően.
-
taboros
tag
Na kérem.
A119-em van, és most már be van kötve. Ua.oda, ahonnan a riasztó is kapja a 12V-t, tehát állandóan kap tápot. Nem direktbe, hanem a korábban denis.p által is linkelt kis kütyün keresztül. A kütyü egyik vége egy piros megy egy fekete drót. Piros a 12V, fekete a test. Aztán van egy pici műanyag henger (aka "fekete hengeres bigyó"), benne egy szimpatikus üvegbiztosíték. Aztán jön egy kicsit nagyobb fekete doboz, ami egyrészt egy DC-DC 12V/5V meg erősen figyeli a tápfeszt, nehogy lemerüljön az akku.Ha bizonyos szint (11,6V) alá megy a fesz, akkor szépen lekapcsol. A kütyü másik vége meg egy normál mini-USB apa.
Szóval folyamatosan van táp és nem merülhet le az akku sem. Eddig hurrá. Nem kell semmilyen puffer (powerbank). Az akku ott van, a kütyü meg sokkal olcsóbb, mint akármilyen powerbank.
A ki/bekapcsolás úgy megy, ahogy azt denis.p sejtette és koanla megerősítette: Bal felső gomb = hosszan eszköz ki-be, röviden képernyő ki-be. Bekapcsolásnál a képernyő mindig bekapcsol, aztán a beállítható "screen saver" idő után magától ki. Ha röviden 1x megnyomod üzem közben, hogy megnézd, akkor ua. idő után magától ki.
Mozgás érzékelés menüből kapcsolható 3 szintű érzékenységgel vagy teljesen ki.
Én úgy használom, hogy kertben, saját garázsban vagy bármilyen általam biztonságosnak ítélt helyen a kütyüt kikapcsolom a gombbal, máskor viszont hagyom, hadd vegyen. 64GB-ra sok ráfér.
Ha valamit kihagytam volna, tessék bátran kérdezni.
-
taboros
tag
Na, akkor derítsünk fényt.
"Tehát amikor olyan helyen állsz, akkor ugyanúgy tölti a kártyád másodpercenként 30(60) fps-sel?"
Igen, én ezt csinálom, mert általában rövidebb ideig - max. 1-2 órát állok azt utcán. A másik opció a mozgásérzékelős. Kapcsold be a menüben állandóra és akkor, ha áll a kocsi és nincs mozgás a látóterében, akkor egy idő után leáll a felvétel, és csak akkor indul újra, ha mozgást érzékel.Amit te írsz, mint "másodpercenként mintha csak egy képet készítene" az is van, az a time lapse mód, különböző intervallumokkal. De az nem kimondottan parkoló mód, lehet menet közben is használni. Múltkor kipróbáltam én is, de láttam ilyet a yt-n egy München- Róma viszonylatban is. De ez nem megy együtt a normál felvétellel.
Amire te gondolsz "valamennyi felvételt meghagy előtte-utána" (meghagy: inkább levéd), az nem a mozgásérzékelővel, hanem a G-szenzorral működik együtt. Ez arra van, hogy ha vezetés közben, normál felvétel esetén, történik egy ütközés, akkor azt megelőző és követő felvételt levédje a felülírás ellen, mivel a vezető vagy nincs olyan állapotban vagy egyszerűen csak elfelejti "kézikusan" levédeni a felvételt a felkiáltójeles gomb megnyomásával.
"Ha meg mondjuk a jobb oldalt gyalázná meg valaki (pláne a parkolás első félórájában), akár előfordulhat, hogy észre se venném" Azt biztos nem, mert a kamera előre néz és ami a 160 fokos látószögén kívül esik, azt fel sem tudja venni. De komolyabban: erre a mozgásérzékelős mód jelent némi megoldást, mivel ilyenkor nem telik olyan gyorsan a kártya, ha egyébként nincs mozgás a látótérben. De levédés, ahogy te szeretnéd, nincs. Ha lenne, hipp-hopp betelhetne a kártya, mert mondjuk folyamatosan békés gyalogosok vagy autók mozognak a látótérben. Hogyan dönthetné el a kamera, hogy melyik mozgás "rosszindulatú"?
-
taboros
tag
128GB: Valaki egy külföldi fórumon megerősítette, ill. a VIOFO support is, de egyelőre nem vállalják be a hivatalos speckóban.
Gyártó: épp ma reggel olvastam vhol, hogy a Samsung és a Kingston ajánlott, a Sandisk meg nem, mert "nem szereti" az állandó írást. Nekem épp tegnap jött meg a 64GB-os Sandisk Ultra microSDXC I Class10. Majd beszámolok, hogy tényleg nem szereti-e. De a Samsunggal nem kockáztatsz.
Sebesség: Állítólag a 6-os, akár a 4-es is elég. De a Class10 már elég általános. Én olyat vettem, biztos, ami biztos.
-
taboros
tag
válasz denis.p #8146 üzenetére
"Feltételezem, hogy a mozgásérzékelő, ha mozgást érzékel (pl. nekimennek a parkolóban, stb), akkor ezek a felvételek tartósan rögzülnek az SD karin, azaz nem törlődik le, ha betelik."
Ahogy a #8153-ban írtam, ne keverjük a G-szenzort a mozgásérzékelővel. A "nekimennek a parkolóban" az G-szenzor. Ezeket a felvételeket áthelyezi a RO (read-only) mappába és ezeket nem írja felül. Ehhez viszont az kell, hogy állandóan menjen a kamera. A mozgásérzékelés "csak" arra jó, hogy - ha bekapcsolod - akkor, ha nincs mozgás, nem vesz, ha van akkor bekapcsol és vesz. De ilyenkor nem lesz meg a mozgást megelőző x mp, mert akkor ugye nem vett fel."Egy olyan megoldáson is agyalok, hogy kívülről ne látszódjon a kütyű, ezért vmi napellenző csík felragasztására gondoltam, és az mögé rejteném el, hogy csak a lencse kukucskáljon ki mögüle"
Ez nem nagyon fog működni szvsz. A kamera látószöge igen nagy, a takarás vagy belelóg a képbe vagy a takarás nem takar. -
taboros
tag
válasz denis.p #8161 üzenetére
Azért írom, mert a megfogalmazásod alapján nem vagyok biztos benne, hogy most már érted: a G-szenzor nem indít el semmit. A G-szenzor ütközés vagy nagyon erős lassulás esetén felülírás-védett helyre teszi az aktuálisan futó felvételt. Ha nincs felvétel, nem fogsz semmit látni.
-
taboros
tag
Bocs, de miért nem látogatsz el a gyártó Viofo oldalára és nézed meg?
De lásd, hogy milyen segítőkész vagyok, kimásoltam neked a különbségeket:
A119s
High Sensitivity sensor for Reduced Motion Blur in Night Time Recordings
1080P 60fps HD Video & Audio Recording
Novatek NT96660 + Sony IMX291
Super Capacitor for Extended Operating Temperatures
Takes up to 128GB SD CardA119
1440P 30fps & 1080P 60fps HD Video & Audio Recording
Novatek NT96660 + OV4689
Capacitor Model for Improved Operating Temperature Records in Loop Recording
Takes up to 64GB SD CardEbből a lényeg a szenzor: az A119s-nél kisebb felbontás és a látószög (135 fok, az A119-é 160 fokos) , de kicsit jobb éjszakai (és állítólag nappali) kép.
Én a Gearbest-ről rendeltem, nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz Funkymonkey #8185 üzenetére
Összefoglaló megvolt? Egyébként van ilyen, többféle is.
-
taboros
tag
válasz alexw801 #8187 üzenetére
Egész pontosan hol is ajánlgatom őket?
Ezt írtam: "Sebesség: Állítólag a 6-os, akár a 4-es is elég. De a Class10 már elég általános. Én olyat vettem, biztos, ami biztos."
Ebből arra következtetni, hogy én a 4-es vagy 6-ost ajánlom, az enyhén szólva kifordítása a szavaimnak.
-
taboros
tag
válasz gcsikos #8217 üzenetére
Ez itt off-topik, attól függetlenül, hogy autós kamerával veszed fel. Kérdezd meg egy illetékes topikban, mondjuk itt: Videoszerkesztés.
-
taboros
tag
válasz taboros #8220 üzenetére
Sőt, már meg is rendeltem: CPL Filter Lens Cover for VIOFO A118C2 / A119 /A119S GPS Dash Dashcam Camera
Ezért kell: Why you need a polarizing filter on your dashcam
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
Marketing. Az alapkészülék mondjuk 79,99$. a GPS külön 15$, együtt a kettő 89,99$. a CPL külön 14,99$, együtt a kettő ugyancsak $89,99. Az alapkészülék + GPS + CPL majd lesz mondjuk 99,99$. Ha csak együtt lenne a három, akár 99,99$-ért, sokak - összehasonlítva más típusokkal, ahol se GPS, se CPL, de az alapparaméterek (felbontás, proci, stb) azonos - inkább az olcsóbb típusra ugranának (esetleg beállítják, hogy max. 80$-t szánnak rá, akkor a fullos verzió meg sem jelenne). Ezzel az un. sell-up megoldással a gyártó versenyképes a 80$-os kategóriában is, de kiszolgálja az igényesebb, tudatosabb "prémium" vásárlók igényeit is ua-zal az alapmodellel. Meg az is igaz, hogy van akinek kell a GPS, van akinek nem, u.így a CPL. De u.e-t látod az autóknál is, persze más nagyságrendben. Egy adott típus "fapados" verziója x ropi, a fullos meg 2x-3x.
-
taboros
tag
A honlap szerint ez a szűrő a A118C2 / A119 /A119S kamerákhoz való.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz szumoo@gmail #8305 üzenetére
Mondjuk nekem van az autóban sávelhagyás figyelmeztető (és korrigáló), ill. adaptív tempomat (ami a beállított sebességet tartja, de ha előtted lassítanak, akkor lassít, ha visszagyorsulnak vagy sávot váltasz, akkor visszagyorsít. Sőt még van ráfutás-figyelmeztető / fékező is. Kb. 1 éve van meg az autó. Eddig még nem volt fals pozitív, de már többször segített be mindegyik. Nem olyan buta a rendszer, hogy egy-két falevél vagy egy zacskó megijessze. Persze egy komplett 110 l-es szemeteszsák lehet, hogy hat rá, de akkor szerintem nem is árt.
Persze ezt én mondom, nem a Totalcar. Annak biztos jobban hisznek - egyesek.
A vészfékezésről meg valami követési távolság elnevezésű dolog jut az eszembe.
De a dashcam-okban lévő hasonló funkcionalitású figyelmeztető rendszerekről nincs tapasztalatom. A semminél biztos több, de mivel csak figyelmeztetnek, és nem lépnek közbe, jóval kevesebbet érnek, mint az autóba épített társaik.
-
taboros
tag
válasz szumoo@gmail #8309 üzenetére
Teljesen OFFTOPIK és hosszú!!! Bocs...
"jobban hiszek egy autós újságnak, mint egy fórumozónak": én is, ha egy komoly szaklapról van szó. De a Totalcar felületes. Csak egy példa: Amikor tavaly kijött az új Mondeo V., akkor az egyikük, azt hiszem, Karotta, bocs, ha tévedek, kb. 2 bekezdésben "poénkodott" azon, hogy milyen agyatlanok a Ford mérnökei, hogy a képernyős billentyűzet ABC kiosztású, nem pedig QWERTZ vagy legalább QWERTY, ahogy az normális autókban (a Totalcarnál ez csak PORSCHE csoport gyártmány lehet ) szokás. Közben egy egyszerű, nem is túlságosan elrejtett beállítási pontban átállítható bármilyen kiosztásra. Meg őt (látásában) zavarta, hogy a szélvédőben elhelyeztek mikrofűtőszálakat. Pedig nem is látod, ha nem nézed meg alaposan. Viszont irtó hasznos. Szóval ilyen "szaktekintélyekre" nem adok. Különben is, az egy általános újságírói törekvés, hogy a kákán is csomót kell keresni. Ami jó, azt nem lehet kritizálni.
"Egy autós újságíró többféle autót vezet, több kilométert tesz meg": ennek az első fele igaz, a második még éppen azért nem igaz. Megkapnak egy autót 3 napra, egy hétre, valamilyen évszakban. Mennek vele jó esetben 1-2 ezer km-t. A használati utasítást nem olvassák el, a kocsit nem nem tapasztalják ki. Sokkal többet írnak a designról, meg arról, hogy mennyire tetszik nekik vagy nem, mint a különböző vezetéstechnikai rendszerek működéséről.Egy adott autóról egy "fórumozó", aki ment vele N x 10 ekm-t jobban megtudja mondani, hogy hogyan viselkedik a járgány és jobban ismeri a beépített funkciókat. És nem lehet általánosítani, hogy az X funkció jól működik vagy nem. Egy adott márkánál talán, egy adott modellnél inkább.
"hogy indokolatlanul vészfékeztél" ezt javaslom, gyorsan felejtsd el. Ha egymás után 3-4x, akkor igen. De egy vészfékezésnél akár van kamera, akár nincs, mindig a hátul jövő a hunyó. Kivétel nincs. Minden IQ>80-as autós tud mondani egy jogos indokot a fékezésre, ami a kamerán nem látszik, azaz nem cáfolható. A rendőrség nem is foglalkozik vele.
"minden sávváltásnál feleslegesen jelez" ??? Ez nem is értem... A kamerába épített megoldással nem foglalkozom. Viszont az autóban (nálam) úgy működik, hogy ha nem indexelek ÉS megközelítem v. átlépem a záróvonalat, akkor rezegteti a kormányt ill. korrigál. Ha használom az irányjelzőt, akkor tudja, hogy tudatos a sávváltás és nem jelez. Persze, ha valaki nem használja az irányjelzőt, az úgy értelmezheti, hogy őt most kérem "feleslegesen" figyelmeztették. Meg aztán (nálam) a bal oldali bajuszkapcsolón van egy gomb, amivel ki/be tudom kapcsolni a funkciót. Autópályán, országúton (hosszú, monoton) BE, belterületen KI.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz DoItYourself #8324 üzenetére
A TC cikkről:
- nem látom, hogy mikori autókkal csinálták a tesztet ADAC-ék. Mivel ezek a technologiák folyamatosan fejlődnek - minden modelnél javítanak rajta vagy teljesen újat építenek be - nem mindegy, hogy egy 2015 januári vagy egy 2016 júniusi autót tesztelnek.
- ahogy korábban írtam és a tesztből is kiderül, minden hasonló megoldás értéke márka / típus / model / évjárat függő. Ahogy a cikkből is látszik, az egyiknél jobb, a másiknál rosszabb eredmények születtek.
- Tehát szuper profi(?) TC/ADAC cikk ide, megkérdőjelezhető megbízhatóságú fórumtárs oda, a Vitarás kolléga véleménye az ő autójában levő rendszerről vagy az enyém a Mondeo V. rendszeréről SZVSZ modelspecifikusan többet ér, mint levonni egy generálszósz következtetést egy 5 autót vizsgáló és autóként eltérő eredményeket publikáló cikkből, miszerint "ezek a rendszerek megbízhatatlanok".
- Tessék ellátogatni egy adott model fórumára, és OTT megkérdezni, hogy kinek milyen tapasztalata van.
@szumoo@gmail: "fórumról sem ismerek senkit személyesen, szóval nem megbízhatóbb forrás ez sem": Akkor minek jársz ide? Úgyis biztos olyat mondunk, amivel jól becsapunk.
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
Nem ismerem.
- a speckó alapján elég jó.
- 2015 eleji típus, azóta már vannak újabbak, jobbak
- itt egy 5*-os review (ez is 2015 márciusi)
- ennyiért - 200€ - szerintem k. drága. Pl. az A119 kevesebb, mint féláron (€90) ua-t tudja. Az A119S (most jön ki), se less több, mint 120€.De legjobb, ha elolvasod az összefoglalót és ellátogatsz az ott linkelt oldalakra, ahol láthatod a "best of 2016" típusokat.
-
taboros
tag
válasz szumoo@gmail #8330 üzenetére
"Ha az adott autó fórumában dicsérnék, és a többiek is bólogatnának hozzá, akkor varázsütésre megbízható forrássá válnának." Éppen ezt javasoltam...
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
"feleslegesnek tartom": Ha jól látom, nincs WiFi-je. Kijelző nélkül kissé nehézkes / limitált lesz a konfiguráció és az esetleges gyors visszanézés, ill. beállítás, hogy merre néz. Ezt írja: "Connect your dashcam to your gps-system or any other device with video output. Easily let’s you check if your camera is recording in the right direction." Biztos video inputra gondol.
Akkor gondolom, neked van ilyen az autóban vagy van ilyen eszközöd, amit majd a kocsiban tartasz.
Ha nincs, és tényleg ennyire ódzkodsz a kijelzőtől, akkor esetleg ez is érdekelhet. Ez WiFi-s, tehát mobiltelefonon keresztül kezelhető. És bár drágább (200 GBP), de 2 csatornás (hátrafele is vesz.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.