Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
Megjelenés: 2019 december a cél.
Ha sikerül a 2 cím jó tulajdonságait összegyúrni egy szimulátorba, akkor egy nagyon ütős program lehet belőle.
Szerintem az első rész is kiváló volt, nekem nem volt bajom a grafikával sem. Sőt, én kifejezetten szerettem, hogy egy kicsit el van maradva a többi címtől. Legalább nem kellett küzdeni az FPS-ért.
Persze tudom, hogy kevesen vannak ezzel így, mint én.Lesz VR, szóval sok ember kívánsága teljesül. Gondolom az Automobilista tartalmak lényegében teljesen át lesznek emelve, szóval tartalom is lesz bőven. A modokkal nem lehet tudni, hogy mi lesz. Nem lepődnék meg, ha búcsút kellene nekik inteni.
Új gyártók: Mclaren és BMW biztos. Illetve mintha lenne a teaserben egy GT3-as Aston Martin, Monaco és Racedepartment-en volt, aki Ginettát is látni vélt.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nagyjából ezek derültek ki a 2 részes Racedepartment interjúból:
-Az SMS biztosítja a Madness engine-t és a forráskódot, illetve technikai segítséget is nyújt
-A gumimodell a Project Cars által használt SETA lesz
-LiveTrack 3.0
-A Madness Engine-nel 2018 október óta foglalkoznak, de minden más már az Automobilista első részével egy időben fejlesztés alatt állt
-A teljes Madness engine-t használni fogják (SETA, Live Track 3.0, fizika)
-Niels még része a projektnek, de a szerepe az évek alatt folyamatosan csökkent (a saját cége miatt). Ma már inkább tanácsadó
-A Mclarenek nem lesznek az alapjáték részei (és a végén hozzátette Renato, hogy vannak még ott, ahonnan ezek jöttek )
-Az AMS1 legtöbb tartalma bekerül az AMS2-be is, de lesz, ami kimarad
-Valószínűleg lesz Early Acces, de már csak akkor, amikor beta állapotúnak tekinthető a program
-3 évre terveznek a programmal
-Jelenleg a PC-re fókuszálnak, ha ez "kész", akkor majd eldöntik, hogy mi lesz (konzol)
-Jelenleg arra fókuszálnak, hogy minél inkább rendben legyen a tartalom, fizika stb. Az az elsődleges szempont hogy ezek rendben legyenek. Csak ezek után kívánnak még több multiplayer specifikus dolgot hozzáadni a játékhoz
-Jelenleg 2x annyi ember dolgozik az AMS2-n, mint ahányan az AMS1 fejlesztésének végénél voltak.
-Szeretnék áthozni az AMS1-ből a limitált számú gumiszetteket (egyúttal azt is, hogy a használtakat is vissza lehessen rakni az autóra)
-Full course yellow és "rejoin" (ezalatt nem tudom pontosan mit ért a kérdező) csak az 1.0 megjelenése után fog bekerülni a játékba.
-Modok: skineket, setupokat lehet majd berakni a játékba, de autók és pályák pont annyira lesznek, mint amennyire a PC2-höz voltak. Szóval modok off.
-Teljes szabadságot kaptak így úgy alakítják a motort, ahogy akarják. Sokkal közelebb lesz az AMS1-hez az érzet, mint azt az emberek gondolják. Akik kipróbálták, azok szerint jobb is.
-Lesz natív 3 képernyős support.
-Lesz Stadium Super Truck, ezen már dolgoznak is. A rallycross is visszatér, de nem lesz az alapjáték része.
-Lesz spotter (angol és portugál)
-Gépigény: nagyjából ugyan az lesz, mint ami a PC2 gépigénye volt
-A Madness Engine turbó modelljét fogják használni (ami Renato szerint legalább olyan jó, mint a sajátjuk volt)
-oválverseny jelenleg nincs tervben
-Ahol lesz értelme (és tudnak) használni laser scant ott lesz, de nem alapkövetelmény. Renato szerint enélkül is remekül meg tudják oldani a feladatot.Volt, amit kihagytam, de én ezeket tartottam jelenleg a legfontosabb és legérdekesebb információknak.
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Közben pár új infó:
-Brands Hatch, Oulton Park, Cadwell Park, Donington Park, Snetterton biztosan benne lesz a programban.
-Jövő hónaptól lesz egy folyamatosan frissülő autó és pálya lista, amelyben lehet követni, hogy milyen tartalmak lesznek elérhetőek megjelenéskor.
A képek alapján Suzukától és a Puma GTB-től sem kell búcsúzni.
Ár: 40$ a cél.
Season pass: 100$ (gondolom ez tartalmazza az alapjátékot is. Azért a 40+100$ igen erős lenne árnak. Még a 100 se éppen kevés)2 éves DLC Roadmap:
AMS2 DLC roadmap for 1st 2 years so far includes:Expansion Pack 1 (cars & tracks, TBA)
Expansion Pack 2 (cars & tracks TBA)
Expansion Pack 3 (DIRT PACK)
Legendary Race Tracks Part 1-5
(nem teljes lista)Automobilista 2 Early Backing Campaign
(Támogatni lehet a készítőket)Különböző támogatási szintek vannak:
US$ 119.99 for new members
US$ 99.99 for users that already own AMS + All DLCs
US$ 89.99 for Reiza Members and Simracing Bonanza backers of level 3 or below
US$ 79.99 for Simracing Bonanza backers of level 4
Exempt of extra charge for Simracing Bonanza backers of Level 5 and aboveAmit a támogatók kapnak:
-AMS2 + Season Pass
-AMS1 + Season Pass (amit egy barátnak tudsz ajándékozni, ha már rendelkezel vele)
-Reiza 51 hozzáférés és szavazati jog a fejlesztést érintő szavazásokon.
-Beta hozzáférés
-"Támogató jelvény" a felhasználói fiókodban
-Korai hozzáférés a template-ekhez. (-> esély, hogy a skined bekerüljön a játékba és a neved is, mint az adott autóhoz tartozó versenyző)Ha valamit kihagytam, félrefordítottam, kérem jelezzétek.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Reiza July 2019 Development Update
AMS1 vs AMS2 - Ultima GTR @ Snetterton Comparison (Gameplay)
Újdonságok:
-Kyalami: Modern, 1976 és az 1992-es változat, ami később fog bekerülni a játékba.
-Sprint Race, ami egy új brazil bajnokság. 260LE V6-os motor, hátsókerékhajtás és 6 sebességes szekvenciális váltó.
-Egyik képen ott van a Mitsubishi Evo, szerintem eddig azt sem láttuk.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
August Developement Update
Az Formula Classic kibővül#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz guftabi96 #18 üzenetére
Reiza October 2019 Development Update
A legfontosabb: Késik a program. Új megjelenés: 2020 Március.
AMS2 Dedicated Tool: Szervereket lehet vele menedzselni, a játékon kívül. A ligák biztos nagyon örülnek ennek a lehetőségnek.Középen pedig egy AMG GT3 és szélen a Metalmoro MRX:
Reiza fórumon írták, hogy ilyen festéssel az Endurance Brasil sorozatban fut AMG GT3:
Bár, ahogy nézem a festés alapja egyezik meg, de a a szponzorok nincsenek az AMS verzióján. Gondolom a Boxer Cup-hoz hasonlóan a Merci pl nem lesz licenszelve.
Metalmoro MRX:Jerez: Megjelenéskor valószínűleg csak a modern változat jön, de érkezik majd egy 80-as évekbeli verzió is.
A támogatók továbbra is készíthetnek skineket, amelyek bekerülhetnek a játékba is.
FFB: egy realfeelhez hasonló rendszeren dolgoznak jelenleg.
AI: ezzel is van munka bőven, mivel az AI nem a SETA gumifizikát használja, szóval nem az AI gumifizikáját úgy kell megcsinálni, hogy az nagyon hasonlítson a játékos által használt SETA-ra.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Reiza December 2019 Development Update
-Endurance Brasil
-Bathurst#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Januári fejlesztői napló.
-Silverstone és Hockenheim fizetős DLC-ként jelenik meg. A jelenlegi állapotuk mellett előbbinél az 1975, 1991, 2001-es konfigurációkon, utóbbinál 1977, 1988, 2001-es változatokon játszhatunk.
-néhány kép az UI-ról
-Autók, amiket eddig nem láttunk: Chevette Tiburon, Brabham BT44#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Reiza February 2020 Development Update
Elérhető a béta. 1.0 Megjelenés: Március 31.
Jelenlegi béta buildben elérhető tartalom:#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Érkeznek szépen lassan a videók:
Gamermuscle:
Automobilista 2 - First look and Drive
Automobilista 2 - VR First Impressions | BETAUnleashed Drivers:
Trying out the Automobilista 2 BETA (Brazilian Stock Cars at Donington)Simracing604
Automobilista 2 GAMEPLAY! First Drives and Impressions#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
A jelenlegi helyzet miatt változott a játék megjelenése.
Március 31-én Early Access játékként fog megjelenni a Steam-en, rögtön 40%-os akcióval.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Eredeti ár: 50$/45€
Ha Steam-en vesszük, akkor nekünk az eurós ár kell:
45-(45x0,4)=27€~9700FtElvileg Racedepartment-en is meg lehet majd venni. Érdemes lesz ott is megnézni, hogy milyen áron fogják adni. Ők azt írták korábban, hogy -20% a Steam-es árhoz képest náluk az indulóár, de akkor ugye erről a 40%-os akcióról még nem volt szó. Majd látjuk megjelenéskor, hogy mi a helyzet.
Az biztos, hogy az iszonyat gyenge Forintnak hála közel 10k lesz mindenhogy
(#45) kozmy
Az oldalukon lévő árak amolyan támogatási ár+a belépő a bétába.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
"Pricing for the base game on relase has been confirmed @ US$49.99, bumped vs previously suggested US$ 39.99 as considerable additional base game content has now been confirmed.
In order to keep it a bit more affordable for early buyers, we have decided to launch AMS2 with a 20% discount over the first week from release, so at least for a little while the pricing will be inside the original plan."
Ezt írták korábban. Most nézem, hogy ez a Reiza oldalán is ott van a második bekezdés. Racedepartmenten is fent van mindig az aktuális developement update és én azt hittem, hogy ők is árulni fogják, de nem, csak szó szerint be lett másolva a szöveg a Reiza oldaláról. Szóval ott ne keressétek majd
Ami pedig az idézetet illeti: azt írják, hogy az eredetileg elképzelt 40$ ár helyett 50$ lesz a játék, de a megjelenéstől számított első héten 20%-kal olcsóbban lehet megvenni majd, szóval legalább egy kis ideig az ár az eredeti tervekben szereplő árral fog megegyezni.
Legalábbis én így értelmezem ezt, de nem vagyok a legjobb angolból, szóval simán lehet, hogy én értem rosszul, javítsatok ki, ha ez a helyzet. Ez még a februári developement update, azóta jött a márciusi, amiben közölték, hogy március 31-én végül csak Early Access megjelenés lesz.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Some info about the Release
Röviden: 1-2 óra csúszást előrevetítettek.
Az aktuális build fel lett töltve Steam-re, szóval mostantól a Reiza-tól függ, hogy mikortól vásárolható meg a program, hanem a Valve/Steam-től.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Valamikor a hajnali órákban megjelent a program.
27€, a teljes csomag pedig 105€. Utóbbi elég borsos, főleg a mostani 360Ft-os Euróval. Én Season Pass vásárlással még várok.
Steam-en sajnos elég vegyesek az értékelések, többen megjegyezték, hogy a Project Cars hibái itt is megjelennek bizonyos mértékben#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nos, eddig 2 órát mentem a programban.
Az FFB alapból közel sem olyan feszes, mint a LUT-tal megtámogatott AC/ACC, de bízok benne, hogy idővel ehhez is lesz valami FFB okosítás, mint ahogy a PC 1-2-höz is voltak. Ettől függetlenül nincs baj vele, meg tudtam fogni a csúszásokat, érzem, hogy mit csinál az autó, csak az a bazi nagy ffb lyuk..A programról: érződik, hogy ez még közel nem nem 1.0. Korona vírus ide, koronavírus oda ez normál esetben sem lett volna 1.0 Március 31-re.
Vannak autók, amik nagyon jók, de soknál éreztem azt a számomra leírhatatlan hülye mozgást, amit a Project Carsban is érez az ember, amikor megcsúszik az autó. Mintha a megcsúszáskor az autó a középpontjánál rögzítve lenne az aszfalthoz és úgy pörögne. Nem tudom jobban leírni. Remélem ezt kigyomlálják majd belőle.Az irány az jó.
Hangok szerintem teljesen rendben vannak, de azok az előző részben is nagyon jók voltak. Ami viszont nagyon hiányzik, az a Boxer Cup, vagyis a Porsche GT3 Cup.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz Zoolee1976 #101 üzenetére
AMS1-ben a kamionban le volt tiltva az 1-es fokozat. Gondolom itt is az lesz a sorsa és csak ideiglenesen van így.
De amúgy meg nem is kell még nagyon 3-as fokozatot sem használni benne.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz zsozsa74 #105 üzenetére
Akkor ott nincs gond, nem halott az FFB középen.
Ez a Logitech kormányait érinti inkább, nekem is G27 van.
Előttem, amit linkeltek, ott el van magyarázva, hogy mire jó pontosan.
Tényleg nagyon jól működik. Ez a bizonyíték rá, hogy bizony a Logitech kormányoknál is minimálisra lehet redukálni ezt az idegesítő jelenséget.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Logitech kormányt használók figyelmébe:
Eddig ezekkel a beállításokkal sikerült elérni a legjobb force feedback-et:
Gain: 55
Low Force Boost (LFB): 80
FX: 40
A low force boost nem tudom, hogy mit csinál, de biztos nem teljesen azt, amit a neve mutat.(ffb, forcefeedback, g27, g29, g920, g25, dfgt, driving force gt <-- arra az esetre, hogy ha ez még később is aktuális lesz, akkor könnyebb legyen visszakeresni)
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Érkezett egy patch, közel 500mb
V0.8.0.1 CHANGELOG:GENERAL
Adjusted rain spray parameters - slightly longer draw distance & slower decay
Raised default Camera World Movement from 50 to 75, reduced G Force Effect from 50 to 25 (resulting in less default cockpit camera movement)UI
Added game version number to main menu screen
Desaturated Championship & Time Trial panels in Main Menu to better illustrate current unavailability
Adjusted order and included Start button in Test Day / Custom Event menu (allows pressing start button with cursor+ accept button as well as gamepad start button)
Added missing track background screens & trackmaps for Snetterton
Corrected F-V10 livery thumbnailsPHYSICS & AI
Slightly adjusted tyre tread physics for F-Classic Gens 2&3, SuperV8, MIT Lancer, F-Vee, Opala, Ultima GTR, Copa Truck, Caterhams, karts
Slightly reduced pneumatic trail for slick tyres & adjusted max steering rack forces to suit (results in slightly more consistent FFB)
Fixed error in suspension rates of SuperV8, Sprint Race which could lead to excessive bouncing midcorner and other handling woes
Adjusted differential locks for all Caterham models with LSD
Adjusted brake response curve & reduced default brake pressure to 90% for all cars
Fixed error in Ultima GTR Race rear brakes which would cause it to lock rear wheels easily
Reduced brake torque for Superkart
Fixed missing rear pre-warmed tyres for F3, Roco 001
Adjusted AI dry tyres for Caterhams, Touring Car Classics, Ultima GTR, ARC Camaro, F-Vintage, F-Trainer for more consistent performance vs player
Adjusted AI wet tyres for StockV8, Sprint Race, Superv8, Caterham, F-Classic, Touring Car Classics, F-Trainer for more consistent performance vs player
Fixed Chevette 5th gear ratioVEHICLES
Mitsubishi Lancer: Fixed windscreen textures issue
Ultima GTR: Fixed shifting animation (manual instead of paddles); Added chrome stripes to some liveries; Fixed wheels and exhaust vertex AO; Added backfire animations
Caterham 620R: Updated several liveries (adding some metallic variations)
Formula Vintage: Added missing lower LOD models (which could cause cars to disappear in lower car detail settings)TRACKS
Jerez: Complementary art pass & fixes
Snetterton: Fixed curbs & added 3D marbles to both layouts#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Igen, lehetséges. Számos más pályán is jelen van ez a probléma.
Tudtommal nem is lenne nehéz megoldani, hogy ne ütközzön bele. (az már más kérdés, hogy hülyén nézne ki, ahogy átmegy a textúrán a kamion, de még mindig ezerszer jobb annál, hogy nem lehet kiállni a garázsból.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Mentem én is 2-3 kört, de elég is volt megint az új update-ig a programból.
Még mindig nagyon vegyes a felhozatal, már ami az autók viselkedését illeti.
A fék még mindig botrány.
Remélem az Early Access végére sikerül megoldani a problémákat.
A menü pedig nálam borzalmasan működik. Kb minden csak második kattintásra reagál. Még az esc-et is kétszer kell megnyomnom...#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Tölthető a V0.9.0.1
CHANGELOG:CONTENT
Added Kyalami Grand Prix Circuit
Added Sigma P1 to P2 Class
Added Passat to Copa Classic FL ClassGENERAL
Update App Key used in Live Motion SDK
NETCODE
Reduced Fade Accel parameter to minimise chances of "ghost" car-to-car collisions in a Multiplayer Session
UI & HUD
Fixed back button on TimeTrial screen
Amended all brake bias labels to include F / R qualifier and all values to include front and rear.
Fixed telemetry HUD screen anchors (affects ultrawide positioning)
Fixed in-game menu anchors on various pages (audio, camera, controls & gameplay options screens, save/load setup, quick/full setup edit screens, VR)
Added Track Altitude information to loading screen
Added current time of day to Session Overview / Pause screens
Added Imola 1972 & Modern trackmaps
Added Stock Car Driver names
Updated missing tire names for Caterhams, F-Ultimate, Copa Classics
Added chat box to lobby page, multiplayer & pre-event screens
Fixed bug with incorrect engine torque statistic in vehicle selection & loading screen due to reversed metric / empiric system conversion
Adjusted naming for various Metalmoro MRX models
Fixed track country label on lobby page
Added exit confirmation to pre-event screen
Coodown lap now defaults to manual player controlPHYSICS
Standardized ranges, adjusted drag & lift increments per setting for cars with adjustable radiator & brake ducts
Adjusted brake heating for all prototypes & GT cars
Minor adjustments to Ultima Race, StockV8, F-Vintage tyre treads
Reduced roll inertia for StockV8, SuperV8, Ultima Race, Ultima
Slightly reduced grip off the ideal racing line
Reduced Metalmoro AJR diffuser efficiency
Adjusted StockV8 diffuser center of pressure slightly rearwards
Adjusted Roco, MRX, ARC Camaro engine torque curves
Moved default brake bias rearwards for Sprint Race, StockV8, Ultima RaceAI
Slightly increased AI awareness of human players
AI performance tuning for GT3, StockV8, P1, P2, P3, P4, Ultima Race, Sprint Race, F3, F-Vintage classesTRACKS
Spielberg: fixed hole in garage floor; replaced incorrect pit building walls & pit doors; remapped garage and pit stall locations; removed excess grid assignments (32 cars supported); rebuilt triggers.
Brands Hatch. Fixed bug with cars appearing to float over the track; adjusted rolling start location; revised track limits; fixed garage door collisionVEHICLES
AJR: Adjusted Driver Animation; Added Imperio #175 & Mottin Racing 46 liveries
MRX: Corrected RPM LEDs for all variants
Ultima Race: Adjusted collision mesh
Puma P052: New liveries/updates/redesign for #01 #02 #04 #06 #07 #08 #10 #11 #12 #13 #19 #42 #53 #54 #69; Added community skins #17 #91#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz balage06 #262 üzenetére
Egész szépen alakul már a program.
A fékezés is sokat javult.
Sajnos azt a fura Project Cars-os viselkedést még mindig érzem az autókban, amit nem tudok továbbra sem máshogy elmagyarázni: mintha az autó közepén lenne rögzítve az úttesthez és ezen pont körül forogna, amikor megcsúszik.
Remélem az 1.0-val jön a Boxer Cup.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
[link]
1.0 infók:
Megjelenés: 06.30. Nálunk szerintem holnap.
Sok új tartalom: Ginetták, Stock Car Brasil 2020, Copa Montana, új Formula Retro autók stb stb.
Ingyen Hockenheim dlc azoknak, akik a Summer Sale előtt vették meg a programot.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Sokkal kevesebb egyébként a fiktív tartalom a játékban, mint ahogy azt az ember elsőre gondolná.
Most hirtelen, ami eszembe jut, hogy vagy fiktívek vagy nem licenszeltek, az a SuperV8 (Ami ugye egy Holden Commodore), Formula 1 autók (ha jól tudom itt van amelyik szimplán fiktív és van olyan, ami nem licenszelt, kitalált névvel ellátott létező F1-es autó).
(De ugye már vannak licenszelt F1-es autók is a játékban és jönnek is még)#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Hát ezt neked kell eldönteni.
Az biztos, hogy nagyon sok olyan autó és pálya van benne, amit máshol nem találsz meg.
Steam-en ha minden igaz amíg nem játszottál 2 órát, akkor lehet kérni visszatérítést Steam-en.
Esetleg töltsd le valamelyik torrent oldalról (a legnagyobb magyar oldalon pl fent van a legfrissebb verzió), próbáld ki (ha nagyon elakadnál az angol miatt, akkor szívesen segítünk) és utána el tudod dönteni, hogy neked tetszik vagy sem.
Nem titok, hogy én még mindig érzem azt a Project Carsos (vagyis szerintem inkább Madness Engine/Seta tyre model) sajátos mozgást az autókban és emiatt nem is igazán játszok vele.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Hát jobb ötletem nincs, hogy normálisan, időt szánva rá ki tudd próbálni és el tudd dönteni, hogy tetszik-e vagy sem.
Nem tudom ezekből a szimulátorokból miért nem csinálnak demót. Tudom, hogy már nem divat, de szerintem ezekből simán lehetne és nem is lenne olyan nehéz megoldani, mondjuk 2-2 autóval és pályával.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Megjelent az 1.0.4.0
Új autók:
-Lotus 23
-Mini Cooper S 1965
-BMW M1 Procar
-BMW E30 M3 Gr.A
-Mercedes 190 Evo Gr.A
-Mini JCW UK
Új pályák:
Gokart:
-Buskerud (2 vonalvezetés)
-Speedland (4 vonalvezetés)
Hockenheim (DLC):
-1988 ShortPatchnotes a linkelt oldalon.
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Egy kis ízelítő, hogy mi várható október végén
Nürburgring-Nordschleife, Porsche, McLaren[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz 6absbulldog #381 üzenetére
Hát nem tudom. Én próbálom szeretni a programot, de nem megy.
Egy ACC után ezek a GT3-as autók csalódások. Pedig annyira jó tartalmakat nyújt, de ez a fizika... :(#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Eltelt bő másfél hónap az utolsó próba óta szóval ismét mentem néhány kört.
Azt kell mondjam, hogy érezhető fejlődés történt. Kb először élveztem igazán a játékot és éreztem azt, hogy nagyjából úgy viselkedik az autó, ahogy annak viselkednie kell. A FFB is javult szerintem.
Csak így tovább.Automobilista 2 December Development Update
Érkeznek a GT1 autók illetve Spa (jelenleg csak az aktuális vonalvezetés, a többi verzió később jön).
Képek alapján pedig később lesz Group C és Long Beach is.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nagyon túlgondolod ezt.
Mint korábban írtam, nálam más játékkal fordult ilyen elő. Nagyon ritkán, de van ilyen.
Ráadásul a problémád gyorsan, különösebb bonyodalom nélkül megoldódott, nem tudom miért érint ez ennyire rosszul.
Már nem igazán követem a játékipart, de csak itt a fórumon olyanokat olvas az ember az utóbbi néhány évben 1-2 játékkal kapcsolatban, hogy a játékosok összetennék a 2 kezüket, ha csak annyi probléma lenne az adott termékkel, hogy Steamen ellenőrizni kell a fájlokat és néhányat újból letölteni.#KeepFightingMichael
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia