Új hozzászólás Aktív témák
-
zsalesz
tag
válasz András12345 #7649 üzenetére
"Pontosan úgy viselkedik az autó, mintha nulla rebound csillapítás lenne. Amiről ódákat zengtek hogy majd milyen jó lesz az 1.9 majd megoldja. Egy vicc az egész.
Élőben ez úgy nézne ki, hogy leérkezik, összeül a futómű, csillapítva visszaemelkedik, és talán esetleg van még egy minimális le majd fel mozgás"Tök jól megfogalmaztad hasonlóan érzem én is... Ezt a csillapítást egyébként én az RF2-ben és most az LMU-ban kifejezetten érzem. Ott szerintem jelentősen jobban működik.
-
Géjza
őstag
válasz András12345 #7649 üzenetére
Nekem nem tűnik úgy, hogy tovább pattogna az autó a flugplatz után: [link]
-
András12345
aktív tag
Kerek 20:00-tól érdemes nézni Videó
Ugrat egy akkorát mint a fene, lever az alja, és megy tovább, nincs pattogás, meg trambulinozás. Az autó tulajdonképpen egy road legal Porsche 992 GT3 Cup. -
bnorci71
addikt
válasz András12345 #7660 üzenetére
azért előtte a rázókő érintésénél szépen elugrál a fordulatszám mérő és kipörgésgátló is villog :9
GalaHu videóján a játékba 228-ról fékez a dobás előtt ~210 lehet ahol el kellene emelkednie, de szerintem nem emelkedik el.
A real 196 a tempó és repül is 180 lehet a leérkezés és ott már megy a kalácsfonás 110 a kijárati tempó a játékba ez 180 marad.
Nyilván utcai vs verseny autó.
DE egy rally autó is csúnyán le tud ütni aminek azért messze nagyobb rugóútjai vannak puhábbak is a csillapítás is más.
Azért azt is vegyük számításba egy ilyen pályán real se mindegy mikor kapod el a gázt hol vagy a pályán középen szélén stb. na és ezt kellene 100% valósághűen leszimulálni.
A setupról nem is beszélve.
Nem fogok vitába belemenni csak a 2 videót hasonlítottam össze."If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Géjza
őstag
válasz András12345 #7658 üzenetére
A hatalmas belefékezés az egy 230-ról "lassítás" 215-re (a 8:02-es bmw-s körben csak a gázt veszi el). Majd fék felenged ugratás közben és leérkezés után fékez tovább és nincs pattogás. Valódi Porche GT3-as versenyautóval 220-szal érkezik meg ide és veszi el a gázt: [link]
Te mennyivel mentél ott amúgy?
Nem azt mondom hogy jól kezelei ezt ACC és 100% életszerű, de ha mindenkinél az lenne, mint nálad, akkor mindenki a falban végezné ott.
-
András12345
aktív tag
Nem tudom mennyivel mentem, Porsche Cup volt az autó, 200 felett az biztos.
De nem is a sebesség a lényeg teljes mértékben, hanem az, hogy elemelkedik mind a 4 kerék, mint ahogyan Misha féle videóban, majd nálam elpattog az autó a falig, mert képtelen a futómű csillapítani, az élő felvételen meg szintén elemelkedik a 4 kerék, még jobban is talán mint ACC-ben (az van a videó indexképén) csattan egyet, ahogy leér, és nincs pattogás, mert képes a futómű megfelelően csillapítani, és ennek következtében tud korrigálni, és nem csapódik trambulinozva a falba, ahogy én.Porsche Cuppal biztos el kellene venni ott a gázt, vagy kicsit fékezni akár eltte, ez nyilván hiba volt (ahogy túlvállalás volt az irl videóban is) , ellenben az irreális amit utána az autó produkál, ez a lényeg a mondandómban.
-
őstag
válasz András12345 #7663 üzenetére
Ez alap setuppal csinálta, vagy egyedi? Amúgy ebben a játékban nincs jól le modellezve a hidraulika.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz András12345 #7667 üzenetére
Ja igaz, ez a cup. Az sajnos ilyen ebben a játékban.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
András12345
aktív tag
válasz RobbyJr #7668 üzenetére
Az a baj, hogy nem csak ez ilyen. Csak ez rosszabb. Az többi autóban is megvan ez a tendencia. M4 GT3-al mentem még, az is elpattog, meg 2-3x lever az alja, ahogy kirugózik, majd visszarántja valami erő a föld felé, csak nem ennyire durván, meg nem állsz bele a falba vele rögtön...
-
őstag
válasz Bandit21 #7672 üzenetére
A kigyorsításnál kell figyelni, hogy a hosszú egyenesek előtt azok meglegyenek, mert mire az egyenes végére érsz, komoly hátrányt össze lehet szedni, ha azok nem sikerülnek jól.
Illetve rengeteg olyan kanyar van, ami elfér padlóval, valószínűleg te ott bele emelsz, vagy fékezel, és rengeteg idő elmegy egy ekkora pályán, ezért jók a hotlap videók, ott látod mit hogy csinál mikor fékez.
Fogsz sokat javítani meglátodNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
bnorci71
addikt
válasz Bandit21 #7670 üzenetére
ez nem rugdosás, Motíváció
RobbyJr
na ezt nehéz megtanulni, ehhez kel a 110%pályaismeret, hogy ezt a kanyart befelé még lassabban, hogy a másodikból kifelé gyorsabb legyek.Délután szerintem beleugrok én is
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
őstag
válasz bnorci71 #7674 üzenetére
Ehhez sok idő kell, hogy később rutinosan tudj menni gyors köröket. Rengeteg ilyen guide jellegű videó van. Már attól is gyorsul az ember, ha nem szorítja a kormányt menet közben, hanem végig lazán fogja, jobban érzed az apró részleteket.
YouTubeon sokat tanultam ezekből a videókból, aztán észben tartom mikor végig megyek egy pályán.Ezzel azt akartam mondani, hogy nem elég a pálya ismeret. AC-ben hiába volt több mint 100 köröm ezen a pályán, miután alkalmaztam ezeket a tanácsokat, kb 4-5 seccel voltam gyorsabb körönként.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Hummin
tag
-
őstag
Igen, neki segített időben hogy laza legyen végig, így aki eddig nem használta, az azt is észre fogja venni, hogy hosszú órák után sem fog fájni a keze.
Egyébként amelyik játékban lehet külön az effektek hangerejét állítani, ott mindig magasabbra veszem a gumik hangját, hogy ne csak érezzem, hanem halljam is ha már nagyon sodródik az autó.Erről még korábban Verstappen mesélt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
őstag
Én meg egy hónap kihagyás után mentem újra ACC-t. Spa-ba mentem pár kört, és ahhoz képest hogy lassítottak a McLarenen, gyorsabb köridőt tudtam menni, úgyhogy jót tett egy kis LMU nekem
Bandi mivel szereted a köridőket, leírom, hogy 2:16.3 volt, de sok javítható még rajta
Tusi a fa egy idő után elfárad, ez ilyen sajnos. Tűzbe vele!
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
biker
nagyúr
Na, mondom jött a mail, 75% sale van ACC-re, annyit megér a nord
erre persze, kapjam be... csak az nem akciós
Nem tudom, azért hogy évi 1-2x körözzek rajta, megéri-e, iracingben megvanElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Jozefinovics
csendes tag
Ha már így szóba került a vezetés technika és legfőképpen az érzék és ügyesség. Egyeltalán nem vagyok jó játékos itt sokakhoz képest, pl az én időm SPA-ba 2:18.6 de amit folyamatosan tudok az inkább 2.19 és 19.5 között van. Szóval nagyon sok van benne még.
A kérdés ezzel kapcsolatban, hogy szerintetek megéri váltani egy Thrustmaster T300RS GT- ről valami DD-re egy jobb pedállal ? Vagy nem nagyon kéne tőle javulást és csodát várjak mert a hiba bennem van és ezzel is sokkal jobb lehetnék?
-
JulesTS
őstag
válasz Jozefinovics #7681 üzenetére
Pedál LC fékkel tud hozni pár tizedet, vagy akár másodpercet is. Bár pont az ACC-re szokás azt mondani, fogy padlógáz/padlófék aztán a TC/ABS megoldja...
A szíjas után a DD meg konzisztenciában tud segíteni, meg abban, hogy egy kezdődő megcsúszást könnyebben megfogsz, finomabb dolgokat is megérzel.
Ha sok gyorsulást nem is hoz, élményben jobb lesz... -
bnorci71
addikt
nekem a gumi hang van felhúzva 100%-ra igaz amikor már hallod, hogy sikít már kopik ami ugye versenyen nem előnyös de hát a versenytől én még nagyon messze vagyok.
Érdekes egyébként hogy amikor az ember elkezdi fogalmatlan és azt se tudja mire figyeljen aztán idővel megjön, hogy a finom rázás a gumi darálás stb.RobbyJr
igen az első 2-3 próbálkozás után én is volt, hogy csak 2-2 újjal fogtam a kormányt akkor még nem is az érzések miatt hanem mert ugye a pálya autózás sokkal finomabb pontosabb kormányzást igényel én inkább ezért hogy finomabbak legyenek a mozdulatok. Alapvetően a rally a szívem csücske, de érdekes mód a WRC-be alig játszottam a DR2-t el se indítottam, RBR-t meg még fel sem telepítettem. A Nord+Bathrust+SPA beszippantott.De hát a mesterek is elmondják a tanítványnak, gyakorlás gyakorlás
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
András12345
aktív tag
Ma gondoltam adok neki még egy esélyt, be tudtam regelni GT3 BMW-vel.
A legjobb köröm versenyben 8:16:420 volt. Majd az utolsó körben a Foxhole utáni gyors balosban beindult a random trambulin megint, és repültem . Asszem megint félrerakom az ACC-t egy pár hónapra. -
tusi_
addikt
válasz Jozefinovics #7681 üzenetére
Ahogy valami noname simracer mondta - Max Verstappen - practice, practice, practice.
En az elejen rengeteg videot neztem youtubeon, mi a trail braking, mi a treshold braking, a slip angle, slow in fast out....
Aztan felmentem a "palyara" es szepen lassan, nem az idot nezve, nem a gyors koroket hajszolva elkezdtem betanulni, zsigerive tenni a tanultakat. Igy idovel termeszetesse valt az a vezetesi stilus. Fenykoromban 0.5-1 secre voltam Jardiertol, Nils-tol palya fuggoen, de kb minden nap 2-3 orakat gyakoroltam.Hw nem tesz gyorsabba, viszont a konzisztenciat javitja, illetve sokkal nagyobb elmeny, mint egy olcsobb cuccal. Amikor megjott a Fana szerko a Logi g29 utan, ugy kellett felvakarni a foldrol, akkora volt a kulonbseg vezetesi elmenyben. Idoben semmit nem hozott egybol, de aztan sokkal magabiztosabb lettem, jobban jottek a visszajelzesek, hogy epp mi tortenik a kocsival.
Szvsz a pedal a legfontosabb, azzal lehet a legtobbet nyerni. (Es vesziteni is)
A fekkel nem csak megallitod az autot, de kormanyzod is, illetve allitod a balanceot az elso-hatso tengely kozott.
A kormany szerintem nem hoz semmit, bar ezt mas lehet maskepp latja.
Ha komolyan gondolod a simracinget, akkor erdemes venni egy jo pedalt, hogy kesobb is jo legyen, ne keljen feljebb menni. Eladni, ujat venni maceras, hacsak nem elvezed az uj dolgok folyamatos kiprobalasatA 2.18-19 egyaltalan nem rosz ido amugy
eat, sleep, play, replay
-
Jozefinovics
csendes tag
Esetleg tudtok olyan oktató videókat amik nem csak jók hanem lehet hozzá rakni magyar feliratot ?
Sajnos debil vagyok az idegennyelvhez.... -
tusi_
addikt
válasz Jozefinovics #7689 üzenetére
Hat az nehez lesz. En viperconcept videoin tanultam, akkoriban meg nembeszelt angolul, csak feliratozva vannak a videoi.. Meg tudod allitani, elolvasni... Szvsz olasz a srac
Ne zavarjon meg, hogy simcadekkel megy, brutal jo szimes es nagyon jol "magyaraz".
Regebbieket keress, olyan 4 evvel ezelottieket. Amit tudok a versenyzesrol, azt tole tanultam.
Ami nem sok[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Yahhher
aktív tag
válasz Jozefinovics #7689 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor ha chrome böngészőből youtube-ozol, akkor lehet automata feliratot kérni, és azt fordítatni. Desktopon legalábbis.
Üdv B.
-
tusi_
addikt
válasz Jozefinovics #7688 üzenetére
Ha jol emlexem Maciej Malinowsky - ACC ben volt nagy kiraly, mindig Porscheval ment - egy t300-al kupolta a mezonyt. Nem a HW-tol gyors valaki. De megertem az indittatast. Minden gyerek jatszik, vannk akik meg 50 kozeleben/felett is
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
- JBL Xtreme 4 - Csomagolás bontott, garanciális, akár beszámítással
- Asus X512, Ryzen5 3500U, 12GB RAM, 500GB NVME, Radeon540X VGA, FullHD IPS, ujjlenyomat, megkímélt HU
- Asus TUF Gaming F15 (i5 11.th, 32 GB , 256 GB, 3050, 2 év gar, számla) AkciÓÓ!
- Apple iPhone 14 128gb - Újszerű, független, garanciális, akku 98%, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen