Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeAdam

    tag

    válasz VTom #536 üzenetére

    Ez a repetitív kaszabolás már az Originsben is rendkívül unalmas volt, eltűntek a mozifilmekbe illő harcok, ami már abban sem tetszett egyáltalán, de itt mégjobban háttérbe szorították a lopakodást, amivel így te is egyet értesz. Viszont ebből pedig az következik, hogy már nem egy Assasin's Creed játékkal van dolgunk, szerintem a lopakodásról kellene a dolognak szólnia. Az arc meg a mozgásanimációkkal, grafikai bugokkal lehet, hogy ti elnézőek vagytok, de számomra vállalhatatlan, hogy az 5 éves Unityben, vagy a Watch dogs játékokban Motion Capture technológiával oldják meg a karakterek mozgását, nagyjából ez kellene hogy legyen a mérce, erre itt még a legelső 2008-as AC játék színvonalát is sikerült alulmúlni. Ne haragudj, de ez mellett jómagam és úgylátom sokan nem igazán tudnak elmenni. 2018 van könyörgöm....

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen 3700X, 32Gb HyperX Predator 3200 MHZ RGB, RX 5700 XT Asus Strix OC 8GB

  • Mr Chapel

    tag

    válasz VTom #536 üzenetére

    Igen, ezzel le is írtad az egyik problémát. Hamarabb adták ki mint kellett volna. De sztem ez nem mentség a gyatra arc animációkra. Senki nem mondta hogy megint évente kell kiadni az AC játékokat. Bőven kibírtuk volna ha még egy évet polírozzák legalább. Tényleg röhelyes hogy korábbi részekben sokkal jobbak voltak ezek. Azt hittem a technika előre fejlődik nem vissza. :) Szerintem egyébként semmivel nem jobb az Odysseyben a mokep mint az Andromédában. A külön slussz poén hogy a nem fő karakterek arc animációja jobban néz ki, ez nem tudom hova tenni.

Új hozzászólás Aktív témák