Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VTom

    veterán

    válasz tibaimp #2765 üzenetére

    Ez textúrabetöltés probléma, ki kellene, hogy simítsa a szögeket.

    Az utolsó képeden a falu nagyon tetszett, itt volt ködben az egész, baromi jól nézett ki.
    A megjelnéskor ezt hiányoltam a legjobban, nagon kevés volt a köd, füst, por az Originshez képest, és az egyik korai patchben tették be a játékba. viszont nagoyn jól adagolják, mert nem mindenhol ködös, füstös, hanem vannak ilyen helyek, meg vannak szép, napsütéses részek, ahol tiszta a levegő.
    A világot szerintem zseniálisan megalkották, nekem ez a grafika elég is lenne a nextgenen, ha az árnyékok a teljes látótávban láthatóak lennének.Meg a krakterek arcai, animációi lehetnének jobbak.

    Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

  • myckey

    veterán

    válasz tibaimp #2765 üzenetére

    Na, a textúra betöltésbe én is belebotlottam már, igen. Ez kiverte a biztosítékot, meg a lefagyás is. De elmúlnak meg nagyon nagyon ritkák, text. problem konkrétan egyszer volt csak, ami durva volt, viszonylag.

    Ez amit mutatsz, ez is annak tűnk....de ha nem töltöttbe, akkor nem. Akkor ez ilyen
    Ott maradt, valaki elaludt menet közben aki rajta munkálkodott, nem lehet minden tökéletes.
    Majd figyelek, hátha én is megtalálom, elvégre is mindent körbejárok elég szépen ;]
    De nekem továbbra sem volt még borzasztó a megjelenésben, már ami úgy is maradt, csak azok amiket már felhoztam. Esetleg még a vízesés...talán még ezt dolgozhatták volna a, többihez viszonyítva.

    Igen, hajózásnál én is át szoktam törni a testet, de már csak a végén, mikor olyan állapotban van az ellenséges gálya.
    Egyelőre még nem vagyok olyan szinten, hogy egy az egyben megcsináljam ezt, mondjuk a kereskedelmi ladikokat még nem néztem meg, lehet azokat már most is ketté bírom szelni, kapásból. Majd megnézem !

    A falusiak is bosszantóak tudnak lenni, jaja. "Kiidegelnek," mikor belebonyolódom valamibe, aztán jön az egész populáció :))

    (#2767) VTom

    Ezek a részecske "dolgok" egész szépek és tényleg változatosak, passzolnak az egyes területhez. Az erdőben is szuper, ahogy beszűrődik a napfény és mindenre is árnyékot vet stb...ehhez ha hozzájön a ködös-párás, vagy egyéb ( például: füstös kiégett háborús környék ) .... akkor remek az összhatás.
    Nekem ugye annyiból más, hogy én már a totál csomaggal dolgozom, ez már peccselve van meg egyebek.
    Az AA és DoF meg -reshade kamu HDR- pedig nekem jobban fest, a kezdeti játszadozásomhoz képest, ahol másképp állítottam össze. Mostanában még a Felhőt állítottam VeryHighra, küszködik a rendszerem. :D De hát az élmény kárpótol érte. A játékmenethez meg nem kell nekem 120 fps, de még 60 se.

    Az animáció lehetne jobb is, igen. Ez is feltűnt az elején, amit mondtam is....igazából az állatok mozgása az ami néha furcsa, meg A LÓ
    Karakterekkel úgy vagyok, hogy van egy raklap mozgás ami elég pofás lett, aztán megvan az összhang, de én nem is várom el, hogy egy ekkora területnél, minden egyes interakció tökéletesen megmunkált vagy kivitelezett legyen. Csálé és csámpás, meg bénácska, akkor olyan, max röhögök rajta. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák