-
GAMEPOD.hu
Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
Ha az apple.hu webshopból rendelt géppel lenne garanciális probléma, akkor csak csomagküldés az opció, vagy ezeket is be lehet vinni bármelyik hivatalos Apple viszonteladóhoz (pl. istyle) személyesen is?
Ugyan nem az istyle-nál tervezem megvenni a gépet, de ha baja van, kényelmesebb lenne csak beugranom a Westendbe leadni, mint csomagküldéshez dobozt, futárt, bubis csomagolót keresni. -
ricogsm
őstag
válasz -mugen- #111200 üzenetére
Köszönöm. Nincs konkrét fizetős szolgáltatás elképzelésem. Csak abból indulok ki, hogy a gyerek játékok iPad ra havi. 5000 Ft és az csak egy játék csoport.
Ez a win emulator a parallers vagy 99€ és valami upgrade is kell neki. Azért durvának tartom egy 40e Ft os emut megvenni az Ányk miatt. lehet velem van a baj.
@Mindekinek:
most szemezek egy új Airrel ami Árkádos volt 370be odaadja office al együtt. (Megéri ?) 3 ev garit ígér (adja a számlát)MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz
-
Magnum_
nagyúr
válasz ricogsm #111202 üzenetére
megy az Ányk macOS alatt, én sem vettem emulátort, 1 programom van, ami Win only, de ritkán kell, van egy win-es backup Dell gépem az irodában. Minden másra ott az Air.
[link] itt 380, de nevedre szól a számla, office-t meg tudod oldani olcsón.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Head88
addikt
válasz Sidorovich #111201 üzenetére
Természetesen bármelyik hivatalos APR/AASP szervizbe viheted. Javaslom az Almárium Pro-t vagy az iCentre-t. (istyle a legnagyobb hulladék a hivatalosak közül)
-
gzbotii
veterán
válasz Sidorovich #111148 üzenetére
Legtöbb helyen van egy éves/havi kvóta, ha azt túlléped, akkor extrán fizetsz.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Sidorovich
senior tag
válasz gzbotii #111206 üzenetére
Köszönöm az infókat mindenkinek, ez megnyugtató, hogy ennyi helyen személyesen is le lehet adni ha kell.
Head88, ennek nem feltétele az Apple Care megléte ugye? A sima magyar (érték alapján) 3 éves jótállási idő alatt is vihetem bárhová?
gzbotii, bízom benne, hogy nem fog annyiszor elromlani, hogy már naplót vezessenek rólam hányszor megyek. Remélhetőleg sose lesz rá szükség. Köszi az infót amúgy!
[ Szerkesztve ]
-
N@idia
őstag
Na megjött a MBA M1 és egyszerűen imádom minden szempontból, viszont amikor lecsukom a fedlapot akkor nem jelentkezik ki a gép. Ezt hol tudom beállitani ?
Semmiben sem nyilvánul meg olyan világosan az emberek jelleme, mint a játékban.
-
jczettler
tag
Sziasztok!
Adott egy M1 Pro, Venturával. Töltőn van, USB-C-vel monitoron, lecsukva. Szépen megy minden. Amint zárolom a gépet, rá nem sokkal lekapcsolja a monitort és lejön a wifiről.
A monitor lekapcsolása egy dolog, de hogy a wifi is leszakad... régen voltak beállítások ahol ezeket lehet tekergetni, de teljesen átszabták ugye a system settings-et.
Meg lehet ezt ugrani szerintetek, hogy ennyire ne takarékoskodjon, vagy kell valami 3rd party hozzá?
Köszi szépen! -
Head88
addikt
válasz Sidorovich #111207 üzenetére
Ha apple.com-ról rendelsz akkor csak 1év apple garit kapsz.
A 3 évhez magyarországi hivatalos apple viszonteladó partnertől kell vásárolnod. Apple globálisan 1 évet vállal...a másik 2 év az üzlethez szól. (apple GSX rendszerében minden készülék 1év jótállásos addig amíg nem aktiválsz rá applecare-t...a 2-3. év ami Mo-n törvény szerint jár, az már az eladó üzlet dolga...ahogy az is, h kivel végezteti el a szervizelést)Az 1 év globális apple jótállásnál mindegy, hogy melyik hivatalos APR/AASP szervizbe viszed a Föld nevű bolygón. Ezt az okosságot csak applecare vásárlásával tudod kitolni 3 évre.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Head88 #111210 üzenetére
Ha ez így lenne, akkor törvényt sértenének. Az apple.com/hu nem egy magyar webshop? Attól még, hogy közvetlenül a gyártó üzemelteti, forintban fizetsz, magyar ÁFSZ és ügyfélszolgálat van. Itt is részletezik: https://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/hu/
"Az értékesítővel, a gyártóval vagy a forgalmazóval szemben benyújtott követelések esetén a fogyasztóvédelmi törvények szerinti időszak a kézbesítés dátumával veszi kezdetét, és a termék vételárától függően egy–három (1–3) évig tart"
"A magyar fogyasztóvédelmi törvények az Apple egyéves korlátozott jótállása, illetve az opcionális AppleCare Protection Plan által nyújtott jogok mellett, illetve azokon túlmenően érvényesíthetők."
"Az Apple egyéves korlátozott jótállása, illetve adott esetben a nem Apple márkajelzésű termékek esetén a termék gyártójának jótállása a magyarországi fogyasztói jogszabályokban biztosított fogyasztói jogoktól különállók, és azokon felül értendők"[ Szerkesztve ]
-
Head88
addikt
válasz Sidorovich #111211 üzenetére
Tudomásom szerint az apple.com nem egy magyar webshop, nem Mo-ról küldik a terméket és nincs hazai központ. Persze megeshet, hogy tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Head88 #111213 üzenetére
Ahogy én értelmezem, itt a gyártó közvetlenül is importálja, értékesíti hivatalosan a termékeit Magyarországon, a magyar fogyasztói törvényeknek megfelelően. Az, hogy a termék külföldi raktárból jön, szerintem ezt nem befolyásolja, attól még ez nem az ebay vagy Amazon.
[ Szerkesztve ]
-
Head88
addikt
válasz Sidorovich #111214 üzenetére
Az apple kivétel nélkül a világon mindenhol 1 év jótállást vállal a készülékeire.
-
Sidorovich
senior tag
válasz Head88 #111215 üzenetére
Ahogy az ÁFSZ is írja: "A magyar fogyasztóvédelmi törvények az Apple egyéves korlátozott jótállása, illetve az opcionális AppleCare Protection Plan által nyújtott jogok mellett, illetve azokon túlmenően érvényesíthetők."
Tehát ez az Apple garancia valóban 1 év, és ez lehet akár kedvezőbb feltételekkel is mint amit a törvény előír. De attól még az 1 év után is kötelező a jótállás Magyarországon a termék értéke alapján. (Persze ezt a jótállást csak Magyarországon lehet érvényesíteni is, szemben az 1 éves Apple világgaranciával.)
Ez nem külföldi rendelés/vásárlás attól, hogy onnan postázzák. Magyar számlát kapsz, forintban fizetsz, az ÁFSZ is magyar és ennek, illetve a magyar fogyasztói törvényeknek megfelelően tájékoztat.[ Szerkesztve ]
-
Head88
addikt
válasz Sidorovich #111216 üzenetére
Ahogy szeretnéd... Ettől függetlenül az apple 1 év leteltével, ha nincs applecare-ed, le sem fogja sz@rni ha valami baj van a készülékeddel. Legalábbis ilyen infóim vannak az egyik hivatalos szervizben dolgozó ismerősömtől.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Head88 #111217 üzenetére
Ez nem úgy van ahogy én szeretném... hanem amit az ÁSZF és a törvények írnak. A tisztánlátás végett felhívom majd a magyar Apple Support telefonszámot, és megkérdezem, betartják-e amit az ÁSZF-ben leírnak és visszajelzek majd ide.
Egyébként ha nem, akkor az első alkalommal mikor veszi valaki a fáradtságot, nyert pere van. Van erre bőven példa itthon, hogy a fogyasztói jogok sérülnek, de azok a kis aluljáros GSM shopok és noname webshopok eldobható cégekkel, nem hinném, hogy az Apple egy országban úgy forgalmazná hivatalosan és közvetlenül a termékeit, hogy az adott ország törvényeit nem tartja be.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sidorovich #111218 üzenetére
https://www.apple.com/legal/warranty/products/hungary-warranty.html
Az Apple egyéves korlátozott jótállása a gyártó által vállalt jótállás. A jótállás a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat, korlátozás nélkül ideértve a szabályoknak meg nem felelő termékekre vonatkozó jogokat is.
Ennek megfelelően az Apple egyéves korlátozott jótállása a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül további előnyöket biztosít, nem pedig azok helyére lép.
A magyarországi fogyasztók általi vásárlások esetében a fogyasztóvédelmi törvények szerinti jótállás a kiszállítás napjával lép érvénybe, és a termék vételárától függően egytől (1) három (3) évig terjed. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak.
while (!sleep) sheep++;
-
section9
őstag
válasz Sidorovich #111218 üzenetére
Az előbb szenvedtem velük negyven percet, ha ezt tudom akkor megkérdeztem volna helyetted.
Amúgy világosan le van írva, hogy tiszteletben tartják a magyar fogyasztóvédelmi törvényeket, szóval én időt se pazarolnék a kérdésre, neked van igazad és pont.
-
Head88
addikt
válasz section9 #111220 üzenetére
Csak, hogy tisztázzuk a dolgokat az imént beszéltem a hivatalos szervizben dolgozó ismerőssel. Apple 1 év jótállást vállal az apple.hu/com rendelésre. A másik 2 év egyszerű szavatosság. A saját nevedre szóló számlával be kell sétálni az egyik hivatalos szervizbe és neked kell bizonygatnod feléjük, hogy a hiba a készülék gyártási hiányosságából fakadó probléma...amit vagy elfogadnak, vagy nem.
-
Endii
tag
#111212) bollokcs80
Én is most váltottam erre a típusra/os-re.
Én, ha biztosra szeretnék menni, akkor mindig lezárom az ujjlenyomat olvasó gombbal, de mintha a zárolási képernyő opciónál állítottam volna ilyet.[ Szerkesztve ]
-
section9
őstag
válasz Head88 #111221 üzenetére
Fentebb linkelte emvy a hivatalos dokumentumot, elég lenne azt végigolvasnod. Nem tudom miért gondolod, hogy a random szervizes ismerősöd hitelesebb forrás mint az Apple saját üzletszabályzata.
A magyarországi fogyasztók általi vásárlások esetében a fogyasztóvédelmi törvények szerinti jótállás a kiszállítás napjával lép érvénybe, és a termék vételárától függően egytől (1) három (3) évig terjed.
-
Head88
addikt
válasz section9 #111223 üzenetére
Köszi, tudok olvasni és meg is tettem már akkor amikor megjelent az új törvénykezés. Az ismerős pedig nem "random szervizes".
Én azt továbbítottam felétek, ahogy a problémát kezeli az országon belül bármelyik apple certified szerviz. (nem pedig azt, hogy papíron, hogy kellene...) Ha ez nem tetszik nektek akkor forduljatok a nem létező fogyasztóvédelemhez.
Azt is érdemes észben tartani, hogy a komolyabb szervizeléseket nem is itthon végzik, hanem a hozzánk legközelebb lévő valódi Apple területi központba küldözgetik ki a gépeket. (Szlovákiába) Szóval a magyar szervizeknek kb közük nincs az ügyhöz, csak náluk adod le a cuccot.[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Head88 #111226 üzenetére
Szerintem ez annak az adott szerviznek a tróger hozzáállása akkor, és arra játszanak, hogy a jogaikkal tisztában nem levő balga embereket így olcsón azonnal lepattintják. Szomorú. Ha a egy tök egyértelmű esetben (pl. nem kapcsol be, valami nem működik, és nincs külsérelmi nyom vagy folyadékkár) elhajt a hivatalos Apple szerviz, akkor két lehetőséget látok:
- megpróbálsz egy másikat
- felhívod az Apple magyarországi ügyfélszolgálatát, ahol elmondod a panaszodat a hivatalos szervizükkel kapcsolatban (elvégre ők irányítottak hozzájuk)Arra tippelnék, hogy ha több ilyen eset is van, ránéznek a körmére az ilyen szerviznek. Gondolom szerződésük van az Apple-el, hogy ezeket kezelni kéne.
Törvény szerint meg ha nem javítják a hibás terméket, az eladó cserélheti vagy visszaadhatja az árát, ezek is valid és korrekt lehetőségek, de olyan nincs, hogy veszel egy félmilliós laptopot, 2 éves korában meghal magától, és az Apple széttárja a kezét, hogy így jártál, miért nem vettél Apple Caret. (Ha van, az 100% hogy nyert per az eladóval szemben. Igen, tudom hol élünk, de még Magyarországon is.)[ Szerkesztve ]
-
SharpSA
veterán
válasz N@idia #111208 üzenetére
Érdemes végignézni a Rendszerbeállításokat.
Rendszerbeállítások - Zárolási képernyő - Jelszó kérése a képernyovédő elindítása vagy a kijelző kikapcsolása után: legyen azonnal-ra állítva, vagy igény szerinti időtartamra. Ha jól emlékszem alapértelmezetten 5 perc.Mindenki a maga korlátja és lehetősége is egyben
-
formula01
aktív tag
-
Head88
addikt
válasz formula01 #111229 üzenetére
Hagyjuk...apple-t szted hol érdeklik a magyar törvények...
A "nemrandom szervizes" az ország legjobb és legügyfélközpontúbb szervizében dolgozik komoly pozícióban. De ők is csak azt csinálják/csinálhatják amit a területi központ (szlovákiai apple) engedélyez.
#111227 Sidorovich
"de olyan nincs, hogy veszel egy félmilliós laptopot, 2 éves korában meghal magától, és az Apple széttárja a kezét, hogy így jártál,"
Több ilyen van mint azt gondolnád...[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
válasz Head88 #111230 üzenetére
Ne érts félre, tisztában vagyok vele, hogy ilyen elméletileg előfordulhat és elő is fordul. Azzal is, hogy milyenek a hazai fogyasztói viszonyok, és sokan nincsenek tisztában a jogaikkal.
Értem, hogy te csak a szomorú magyar valóságot akarod bemutatni, és szerintem ne vedd úgy, hogy neked ugrottunk, de ha ilyen esetekben csak minden 3. vásárló borítaná csak az asztalt az ügyfélszolgálatra ahelyett, hogy ebbe így beletörődnénk, talán nem itt tartanánk.
Az amit leírsz, az alapján az Apple magyar ügyfélszolgálata A-t mond, és a szlovákiai szerviz (amihez nekem vásárlóként semmi közöm) B-t. Rendezze le az Apple saját ügyfélszolgálata az Apple saját szervizével cégen belül. Ennyi erővel a MediaMarkt is leszarhatna mindent, és mindenkit elhajthatna.
Ha nekem a jótállás alatt lévő terméken elromlik, és az eladó nem hajlandó helytállni, akkor közjegyzőnél fizetési meghagyást lehet hagyni, amit vagy kifizet, vagy vitat, akkor meg békéltető testülethez vagy bíróságra megyünk. Az se érdekel ha 2 évig tart, a végén a vesztes fél fizet minden költséget az üggyel kapcsolatban. Nekem csak egy ügyvédet kell megbízni a 100%-ban nyerhető ügy intézésével. Nyilván egy lávalámpánál nem fáradnék ezzel, de egy 1 milliós laptopnál azért nemár.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Head88 #111230 üzenetére
Az Apple-t annyira nem érdklik a magyar törvények, hogy a hivatalos weboldalukon írják le, hogy betartják őket és fogyasztónak (értsd: magánszemély) 1 és 3 év közötti jótállást adnak a vételártól függően.
Az EU-ban kétféle jótállás létezik:
1.) Kötelező jótállás (ez az amit a törvény előír és a kereskedőnek kell vállalnia)
2.) Önkéntes jótállás (jellemzően ez a "gyártói garancia" a köznyelvben, de a fizetős extra garancia kiterjesztések is ide tartoznak)Ez két külön dolog és az Apple Care többlet szolgáltatás (pl: elsőbbségi ügyintézés, stb).
-
Parson
addikt
válasz Sidorovich #111218 üzenetére
Szerintem ne hezitálj, és csapj az ürge (Tim Cook) asztalára, de iziben... Nehogy már a befött tegye el a nagymamát...
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
válasz Stauffenberg #111235 üzenetére
Azért fájó olvasni, hogy ennyire nem értitek meg, ami fentebb irva vagyon:
- Ti elméletröl hadováltok, ami nagyon szép
- Head88 viszont gyakorlatról irt pár sortRemélem nem kell jobban ecsetelni a különbséget.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
section9
őstag
-
Parson
addikt
válasz section9 #111238 üzenetére
Örvendetes, ha vannak szervizek ahol gyakorlatban tudják hozni az elméletben elvártakat. Ettöl még változatlanul igaz a megállapitás, hogy ne csodálkozzunk, ha ez nem mindig van így. Ügyvéddel persze mindenki felvértezheti magát jó elöre... csak kérdés, hogy kifizetödö-e (anyagiakban, idöben és belefeccölt energiában is). èrdemesebbnek tartom inkább szimplán lezongorázni adott helyen, hogy mi várható - a gyakorlatban - ha felmerül a szervizelés problémája - na erre adott választ Head88. Ami persze szintén nem igaz a komplett Föld nevü bolygóra, de mégis ad egy erös kiindulási támpontot lokálisan.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
kivlov
aktív tag
válasz Parson #111237 üzenetére
Leírta hogy a haverjának a haverjától hallotta hogy így van ez sem több annál mint amit a többiek regélnek.
Kinek mi a tapasztalata nekem speciel a 2 legnagyobb apr rel az, hogy eddig szó nélkül intéztek mindent 1 év után is nem kellett az asztalt verdesni, mert tudják ha nem így kezelik a dolgot akkor legközelebb az ember nem tőlük vásáról, hanem szürke importból áron alul mert az 1 év arra is megvan bárhol a földön.
Ennyi felesleges túlragozni ezeket. Szerintem...
-
formula01
aktív tag
válasz Parson #111239 üzenetére
Minden szerviz tudja gyakorlatban hozni az elméletben elvártakat, csak több helyen ezt kellően erélyesen kell "kérni", különben hülyének néznek és leráznak, ha hagyod. Ez sajnos márkától függetlenül, általánosságban igaz. Valamikor lustaság, valamikor rosszindulat, valamikor meg csak simán kretén a szervízes, és nem érti a dolgát.
Engem is próbáltak már hülyének nézni szervízben, mikor egyik laptopom (nem Apple) alaplapján megdöglött a VGA, és a szervízes le akart rázni, nincs annak semmi baja címszóval, csak bennem emberére talált. Egyrészt mérnök infón diplomáztam, a vele folytatott beszélgetés után meg merem kockáztatni azt is, hogy jobban értettem a témához, mint ő maga, másrészt meg elég erélyesen ki tudok állni az igazamért, amikor megpróbálnak hülyének nézni. Egy laikus viszont simán hazament volt a garanciális, de rossz gépével.
Az, hogy a "nem sima szervízes kolléga" meg magasabb pozícióban beszél baromságot, egyáltalán nem jelent semmit. Sokan kerülnek úgy magas pozícióba, hogy a munkájukhoz szükséges tudásnak/skilleknek nincsenek birtokában, ellenben jól el tudják adni maguk, és kellően jó emberekkel vannak körülvéve ahhoz, hogy ez hosszú ideig ne derüljön ki.
-
N@idia
őstag
-
Parson
addikt
válasz formula01 #111241 üzenetére
'Minden szerviz tudja gyakorlatban hozni az elméletben elvártakat'
Ne haragudj, hogy ezt irom, minden tiszteletem a mérnökinformatikus diplomádhoz (én most nem részletezem hogy nekem mim van, felesleges hencegésnek tünhetne csak), de sajnos nem élünk tökéletes világban. Ha elméletben még igaz is a fenti idézet, a gyakorlatban már sajnos nem. Humán okokból pl Te is elkezdted részletezni, de kiegészithetö még a képességek hiányával is pl - hiába van vkinek elismert szintje, ha hibázik (és erre ebben fórumban is találni sok leirt példát) - illetve fizikai korlátok is közrejátszhatnak.
Ne érts félre, szép dolog ez a tökéletes bizalom, de én meg nap mint látom, mi zajlik a világban a termék-minöségbiztositások terén (is), amiben Apple lehet hogy magasabb szinvonal (szvsz nagyon nem kicsit), de soha nem lesz tökéletes az sem. Szóval maradjunk meg inkább a realitások talaján.
A többivel egyetértek. Én is tudnék sok érdekeset mesélni ilyen-olyan kollégákról, de hát ez van. Változatlanul irom, hogy jobb a valós gyakorlati helyzetröl tudakozódni, mintsem csak szép törvényeket olvasgatni és reménykedni. De amúgy mindenki azt és úgy tesz amit és ahogy jól esik.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
formula01
aktív tag
válasz Parson #111243 üzenetére
A végzettségem nem farokméregetésért, hanem azért jegyeztem meg, mert olyan szempontból releváns, hogy nem egy laikus állt a szervízessel szemben, akinek beadhat bármi baromságot, mert úgysem érti, mit magyaráz.
Egyetértek, hogy messze nem élünk tökéletes világban, de nekem eddig az a személyes tapasztalatom, hogyha valaki elég határozott amikor az érdekeit érvenyesíteni kell, az már fél siker. Szomorú egyébként, hogy azért is meg kell sokszor harcolni, ami alap kellene legyen.
-
Parson
addikt
válasz formula01 #111244 üzenetére
Oké, elnézést, én fejeztem ki magam rosszul, no offense volt a szándékom vele. De tény, ettöl még nem releváns info, minekután adott user lehet egy Putzfrau is, meg egy hardcore apple HW mérnök is... a szervizesnek hoznia kell az elvárt szintet (elmélet), gyakorlatban viszont jó esetben tudják is a dolgukat és hozzák amit kell... de bizony van, hogy nem (vagy csak nem látod a hibát).
Változatlanul örvendetes ha nagyobb számban van jelen a korrekt szervizelés, mint a nem korrekt... de 100%-os nem lesz az eredmény - na ezért érdemes támpontként információkat gyüjteni, és nem egyböl lehurrogni vkit, hogy márpedig a törvényben ez meg az van... gyakorlati oldalon senkit nem érdekel mi van a törvényben, a usert végeredményben csak és kizárólag a fizikai eredmény izgatja... lesz szervizelve vagy nem és ha igen, akkor hol, meddig, és milyen elvárható eredménnyel / minöségben? Pont.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
N@idia
őstag
Felraktam végül a 13.2 Ventura-t egész jó egyébként sokkal jobban átlátható a beállítások, de az App Store nem működik belépek kéri a jelszavam megadom, majd utána újra és újra kéri és nem enged letölteni semmit
Semmiben sem nyilvánul meg olyan világosan az emberek jelleme, mint a játékban.
-
N@idia
őstag
válasz SharpSA #111247 üzenetére
Már nálam is ki kellett jelentkezni meg vissza. Viszont az elmúlt 2 órában illetéktelenek a bankártyám akarják használni, de mivel jóvá kell hagynom a levonást így sikertelenül próbálkoznak
Ez azóta van, hogy bejelentkeztem az ID-ba és megadtam a kártya adatait.
Lehet tiltani kellene a kártyát és a bankom is felkeresem holnap.[ Szerkesztve ]
Semmiben sem nyilvánul meg olyan világosan az emberek jelleme, mint a játékban.
-
N@idia
őstag
válasz SharpSA #111249 üzenetére
Nem az ID okozta a gondot, hanem a Netflix amikor beléptem valami Netflix 3ds oldalra irányítottak át és meg kellett erősíteni a számlázási adatokat nem értettem miért kellett, de mint kiderült az egy hacker oldal és mivel ott kérték el a kártya adatait, ezért valószínű így szerezték meg. Tiltottam a kártyát és kértem újat sajnos ezt beszoptam
Semmiben sem nyilvánul meg olyan világosan az emberek jelleme, mint a játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Air 2017 Újszerű/8GB/128ssd/1 hónap gar./Akku 82%/p3367/
- Beszámítás! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 - M1 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Apple Magic Mouse bluetooth egér - doboz, garancia
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia