Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • formula01

    aktív tag

    válasz Parson #111239 üzenetére

    Minden szerviz tudja gyakorlatban hozni az elméletben elvártakat, csak több helyen ezt kellően erélyesen kell "kérni", különben hülyének néznek és leráznak, ha hagyod. Ez sajnos márkától függetlenül, általánosságban igaz. Valamikor lustaság, valamikor rosszindulat, valamikor meg csak simán kretén a szervízes, és nem érti a dolgát.

    Engem is próbáltak már hülyének nézni szervízben, mikor egyik laptopom (nem Apple) alaplapján megdöglött a VGA, és a szervízes le akart rázni, nincs annak semmi baja címszóval, csak bennem emberére talált. Egyrészt mérnök infón diplomáztam, a vele folytatott beszélgetés után meg merem kockáztatni azt is, hogy jobban értettem a témához, mint ő maga, másrészt meg elég erélyesen ki tudok állni az igazamért, amikor megpróbálnak hülyének nézni. Egy laikus viszont simán hazament volt a garanciális, de rossz gépével.

    Az, hogy a "nem sima szervízes kolléga" meg magasabb pozícióban beszél baromságot, egyáltalán nem jelent semmit. Sokan kerülnek úgy magas pozícióba, hogy a munkájukhoz szükséges tudásnak/skilleknek nincsenek birtokában, ellenben jól el tudják adni maguk, és kellően jó emberekkel vannak körülvéve ahhoz, hogy ez hosszú ideig ne derüljön ki.

Új hozzászólás Aktív témák