Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
A demo-t próbáltam, jópofa volt, de semmi extra. Aztán megnéztem youtube-on a teljeset és igazából nem bántam meg. Elég monoton, önismétlő és csak pár ugyanolyan folyosóból, meg szobából áll az egész helyszín.
A Layers of Feart jobban várom, főleg ezek után.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Alteran-IT
őstag
"és csak pár ugyanolyan folyosóból, meg szobából áll az egész helyszín"
A valóságban láttál már bunkert, bázist vagy hasonlót? Csak mert azok sem állnak többől, mint hasonló folyosókból és szobákból, nem is értem miből kellene állnia egy bunkernek, szobánként miniatűr univerzumokból, vagy mi?
-
GodGamer5
addikt
válasz Alteran-IT #2 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy semmi változatosság nincs a játékban és iszonyat unalmas.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
veterán
Nekem tetszik az eddigi bemutatók, tesztek és videok alapján. Sokkal ígéretesebbnek tűnik mint az elődje. Látszik, hogy igyekeztek a készítők változtatni sok dolgon de éppen annyira, hogy megmaradjon az Amnesia feelingje. A rekord alacsony árazás pedig nagyon dícséretes.
-
B.Á.L.!.N.T
senior tag
Annyira már nem mozgat meg az Amnesia széria sajna.
Tőlük a SOMA az abszolút etalon nálam, egy ahhoz hasonlót szívesen fogadnék. -
GodGamer5
addikt
Szerintem is ez a rész lett a legjobban eltalálva, főleg úgy, hogy van fegyvered, a grafika is szintekkel szebb az előzőekhez képest, viszont a helyszín összességében nekem kevés volt.
Az viszont, hogy továbbra is OpenGL-ben fut a játék max 60fps-el, különösen vicces és szomorú is egyben.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Tuhajohn
tag
Az Dark descent volt az első horror játék, amit végigjátszottam, az nagyon tetszett. Nekem a Machine for pigs is tetszett Ezt is szívesen végigjátszanám, főleg úgy, hogy benne van a gamepass-ban, de azóta valahogy elszállt a bátorságom ilyenekkel játszani.
-
Silenzio
addikt
Ki bizony, csak épp hibákat generál. A játék szemlátomást fps alapon időzít. Írják a kommentelők, ha pl. 144 fps-re lövöd be, már nem tudsz bemenni a szellőzőkbe.
Más bajom is van a játékkal. Nálam mindig balkézben van az egér, WASD helyett nyilakkal irányítok. Itt ha átállítom nyilakra, kettesével ugrik a számkódos lakatoknál, lehetetlenné téve a végigjátszást. Ezek a hibák az engine részei.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
joeperry85
csendes tag
Kétszer futottam neki eddig, kétszer hagytam félbe, pedig korábban az összes Frictional játékot imádtam, különösen a SOMA és a Penumbra fogott meg. De itt valahogy végig az az érzésem, hogy ez a játék direkt időt akar húzni és megkötni a kezem főhősként. Ahogy szabadon enged az úgymond "bunkerben", az egész áll két folyosóból, mert ugye nem nyílnak az ajtók. Értem én, hogy kellenek a lezárt területek, de mégis miféle bunker az, ahol egyáltalán nem lehet közlekedni? Hogyan funkcionált ez, mielőtt kiürítették? Ott a generátor, amibe beletöltöm az összes naftát, amit a pályán össze lehet szedni, a kijelző szerint meg is telt, erre alig bóklászom kicsit, visszatérve már majdnem üres a tank. Oké, szóval korábban hordószám zabálta az üzemanyagot minden egyes nap, teljesen életszerű, ahogy nagyüzemben töltik bele a cuccot; bár hogy hogyan töltenek újra vagy cserélnek ki ennyi hordót nap mint nap egy ennyire szűk helyen, annak semmi jele sincsen. A pisztoly látszólag tökjó újítás, szétlövi a lakatot, de a sima ajtózárat már nem, ahhoz gránát kell. Miért? Amikor töltényt veszek fel a játékban, az látszólag egy teljes doboz, mégis minden alkalommal csak egyetlen darabot kapok, miért? Csak nem azért, hogy ezzel is a játékidőt húzzuk? Nem is folytatom, korábban tökjó élmény volt minden játékuk, ez meg olyan, mint egy nagyon szűk és nagyon idegesítő labirintus, amiből csak egyféle kiút van, de azt marhára nincs türelmem megkeresni.
-
veterán
válasz joeperry85 #13 üzenetére
Ez a fajta logikátlanság szinte minden játéknál megvan stílustól függetlenül (miért nem lehet szétlőni a zárat, miért nem lehet átmászni bizonyos akadályokon, stb). A játékélmény és játékmenet elengedhetetlen részei. Ha szét lehetne lőni mindent akkor nem kéne keresgélni a kulcs tárgyakat. Pl egy resident evilnél is a fél játék kulcsok keresgéléséből ál és semmit se lehet szétlőni. Itt meg téglával is betörhetsz faajtókat. Sokkal élethűbb mint egy resi, ahol állig fel vagy fegyverezve de papír meg faajtók állják utadat. A kevés muníció is tipikus túlélő horror játékelem. A bunker elég nagy szerintem, hiszen 5 nagyobb részből áll. A generátoros dolog is egy új, tök jó újítás szerintem. Ezerszer jobb mint a sötétben félő, nyugtatózható főhősök a régebbi amnesia játékokban. Nekem tetszik nagyon. Pont ott újítottak ahol kellett. A feljegyzéseket olvasgatva lehet tudni mikor merre mit kell keresni így nem kell feleslegesen mászkálni és akkor nem fogy a generátorból az üzemanyag. Nekem az eddigi frictional játékok nem tetszettek ez viszont igen.
-
Silenzio
addikt
válasz beyruth82 #14 üzenetére
"Ez a fajta logikátlanság szinte minden játéknál megvan stílustól függetlenül (miért nem lehet szétlőni a zárat, miért nem lehet átmászni bizonyos akadályokon, stb)"
Aha, Red Faction-sorozat, Just Cause-sorozat, Prototype, Teardown, hogy csak a nevesebbeket említsem.
A Resident Evilben meg a 4-től kezdve szét lehetett lőni lakatokat, sőt bizonyos ajtókat is. Ez tipikusan a kaland-horrorokra, puzzle játékokra és túlélőhorrorokra jellemző. A RE4 remake a tekintetben inkongruens, hogy MINDEN rombolható elképesztő részletességgel és fizikával, kivéve, ahol direkt nem mehetsz tovább, mert puzzle.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
veterán
Csak néhány példát írtam de az általad írt játékokban is milliószám van rá példa. A the bunkerben is a puzzle ajtókat nem lehet betörni, szétlőni, kirobbantani a helyéről az összes többit igen. Még téglával, kemény tárgyakkal is meg lehet csinálni, lakatokat leverni amit viszont nagyon kevés másik játékban. Resi 4-et leszámítva az összessel játszottam és mindegyik tele van logikátlansággal (gépfegyvered, raketa es gránátvetőd van de nem tudod az ajtókat, ablakokat betörni, kirobbantani. Ezek azert vannak mert a játek sava-borsa a kulcstargyak utan való rohangálás és a logikai feladatok megoldása. Alapvető elemei a játékoknak. A benzin is azért fogy életszerűtlenül gyorsan a generatorbol mert többek között ettől lesz igzalmas a játék. Az jobb lenne ha beletöltene az ember 1 kannát és a teljes játekidő alatt nem kéne többet ezzel foglalkozni? Egyébként a bunkerben még az is teljesen eletszerű, hogy ha megtelik a láda amibe cuccokat pakolhatsz akkor a többit szétdobalhatod a szobában es azok ottmaradnak meglesznek. Na ez is keves játekban van. Pl több olyan resi rész is van ahol ha a láda megtelik akkor ennyi nem teheted le a tárgyakat nincs erre lehetőség. Ezekhez képest elég jól megoldottak ezt az amnesiában.
-
Silenzio
addikt
válasz beyruth82 #18 üzenetére
Javaslom a Logout-os cikkemből ennek az oldalnak a tanulmányozgatását. Elképesztő, mit hoztak ki 20 éve a Resident Evil lore-ban. Személyiséggel bíró, a játékot önmagától is befejező, vagy éppen téged gátló MI-k, betörhető ajtók, a szokottnál jóval interaktívabb környezet, intuitív tárgycserebere. Jó cuccokat csinál anak a Bunker készítői, de ráférne végre egy valódi vérfrissítés erre a műfajra, mert az indie-k és a nagy sorozatok is csak polírozzák a régi mechanikákat.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ProBook 440 G3 - i5-6GEN I 8GB I 128SSD I HDMI I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 15 128 GB - garanciális, ajándék Spigen tok
- Személyre szabott számítógép építés
- RX 7900 XTX videokártyát keresek 340.000ft-ig garanciával.
- Anker Soundcore H30i Bluetooth fejhallgató (új, bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest